Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

dat je het telefoontje niet hebt gekregen kan ook zijn dat je op rondje of driekhoekje klikte ofzo

Ik neem aan dat dit telefoontje bij de verhaallijn hoort, en elke keer als ik een telefoontje afwees dat bij de verhaallijn hoorde, kreeg ik 2 minuten later weer het zelfde telefoontje.

Bewerkt: door Smeets
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een soort van bug gevonden. Ik zeg 'soort van' omdat het soms wel werkt en soms dus ook niet.

Ik noem het: De Bug Van Het Ontploffende Hot-Dog Kraampje.

Wie/Wat/Waar??

Ik was aan het stunten/klooien/tijd-verdrijven-zodat-ik-geen-huiswerk-doe op het vliegveld (SP). Omdat ik wat ongelukkig van een motor viel werd ik neergeknald door de 4-sterren politie. Ik werd toen gespawned bij het ziekenhuis in Livingston St. Natuurlijk wou ik zo snel mogelijk terug naar het vliegveld om nog meer aan te klooien. Dus ik spawn een helikopter, loop er naartoe, stap in en begin met wegvliegen. Maar dan.... het hot-dog kraampje dat achter de heli stond ontploft!!! :tu: Geen idee hoe of waarom, maar het is zo. Probeer zelf, MAAR het werkt soms.

P.S. Zoek het nummer 'Daft Punk - Tecnologic' op. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een soort van bug gevonden. Ik zeg 'soort van' omdat het soms wel werkt en soms dus ook niet.

Ik noem het: De Bug Van Het Ontploffende Hot-Dog Kraampje.

Wie/Wat/Waar??

Ik was aan het stunten/klooien/tijd-verdrijven-zodat-ik-geen-huiswerk-doe op het vliegveld (SP). Omdat ik wat ongelukkig van een motor viel werd ik neergeknald door de 4-sterren politie. Ik werd toen gespawned bij het ziekenhuis in Livingston St. Natuurlijk wou ik zo snel mogelijk terug naar het vliegveld om nog meer aan te klooien. Dus ik spawn een helikopter, loop er naartoe, stap in en begin met wegvliegen. Maar dan.... het hot-dog kraampje dat achter de heli stond ontploft!!! :tu: Geen idee hoe of waarom, maar het is zo. Probeer zelf, MAAR het werkt soms.

P.S. Zoek het nummer 'Daft Punk - Tecnologic' op. :D

ik denk dat gewoon toeval was

heb ook wel eens wil ik naar een bestemming vliegen

zie onder( de wegen dus ) wel eens dingen ontploffen

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw glitch gevonden door mij!

goed gevonde ;)

btw, hoe vind je al die glitches? zoek je de hele dag ofzo :puh:

Gewoon wat klooien en soms vind je iets raars.

Btw, in dat filmpje zie je ergens '... is online' dat heeft sony goed nageaapt van microsoft zeg!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw glitch gevonden door mij!

goed gevonde ;)

btw, hoe vind je al die glitches? zoek je de hele dag ofzo :puh:

Gewoon wat klooien en soms vind je iets raars.

Btw, in dat filmpje zie je ergens '... is online' dat heeft sony goed nageaapt van microsoft zeg!!

Axio vroeg aan mij hoe ik die glitch gevonden had.

Ik wist niet dat er twee Dieko's waren :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vergeef nooit iemand die mij aanrijd op straat, die gaat dus dood. Maar Nico zelf bleef vast hangen, de omgeving ging gewoon door, en alles behalve de camera controles en start reageerde niet.

Yeah een xboxer. Best wel grappig dat het een soort van vastgelopen is.

By the way, als je je xbox rechtop hebt staan heb je meer kans op vastlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een soort van bug gevonden. Ik zeg 'soort van' omdat het soms wel werkt en soms dus ook niet.

Ik noem het: De Bug Van Het Ontploffende Hot-Dog Kraampje.

Wie/Wat/Waar??

Ik was aan het stunten/klooien/tijd-verdrijven-zodat-ik-geen-huiswerk-doe op het vliegveld (SP). Omdat ik wat ongelukkig van een motor viel werd ik neergeknald door de 4-sterren politie. Ik werd toen gespawned bij het ziekenhuis in Livingston St. Natuurlijk wou ik zo snel mogelijk terug naar het vliegveld om nog meer aan te klooien. Dus ik spawn een helikopter, loop er naartoe, stap in en begin met wegvliegen. Maar dan.... het hot-dog kraampje dat achter de heli stond ontploft!!! :tu: Geen idee hoe of waarom, maar het is zo. Probeer zelf, MAAR het werkt soms.

P.S. Zoek het nummer 'Daft Punk - Tecnologic' op. :D

Dat is geen bug..... als je goed kijkt zie je onderaan het hotdag kraampje een rode glasfles als je daarop schiet, tegenaanbostst of wat dan ook, dan ontploft hij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vergeef nooit iemand die mij aanrijd op straat, die gaat dus dood. Maar Nico zelf bleef vast hangen, de omgeving ging gewoon door, en alles behalve de camera controles en start reageerde niet.
hetzelfde geld voor mij

aanrijden is kogel

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat een keer in de metro en toen zette ik mijn mobiele telefoon aan. en toen ik wou uitstappen in de station was het station verdwenen en was er alleen blauw om mee heen. Als ik dan naar boven keek zag ik wel auto's rijden en mensen lopen. maar ik zag alles van de onderkant. Heel erg raar was dat.

Link to comment
Delen op andere websites

By the way, als je je xbox rechtop hebt staan heb je meer kans op vastlopen.

En meer kans op behoorlijk lelijke krassen op je spellen.

Doordat ik mijn xbox eerst rechtop had staan, heb ik nu een ziekelijk dikke gleuf in assassin's creed. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat een keer in de metro en toen zette ik mijn mobiele telefoon aan. en toen ik wou uitstappen in de station was het station verdwenen en was er alleen blauw om mee heen. Als ik dan naar boven keek zag ik wel auto's rijden en mensen lopen. maar ik zag alles van de onderkant. Heel erg raar was dat.

Bedoel je dit?

Ik heb weer een nieuwe glitch gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...