Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

hihi lol

hihi lol

Wat wil je daarmee zeggen?

gewoon al je filmpjes:P

heb je speciale opname sooi voor je ps3??

t ziet er namenlijk allemaal clean uit (op de youtubekwaliteit na)

Ik heb een Dazzle.

Daarmee kan je alles opnemen van je tv.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een bug is, maar ik had geen leven meer. Maar ik levende nog. Alleen nog een beetje armor.

Het was wel in een missie. Waar je van brucie een auto moet pakken en politie achter je aan krijgt. Toen ik de missie had geslaagd. Liep ik per ongeluk tegen vuilnisbakken en was ik dood.

Weet iemand wat dit is?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Vuilnisbakken zijn geprogammeerd als beweegbaar object (als je er met de auto tegenaan ramt verschuift ie). Als je er tegenaanloopt meent de engine soms dat het een rondvliegende vuilnisbak is die op je landt. En dan gaat er health vanaf. Hetzelfde geldt voor de bagagebakken op het vliegveld.

Het is gewoon een bug in de engine, die is nog steeds niet helemaal perfect ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ook leuk : Heb vanmiddag (maakt niet uit welke Peseus) met een brandweer door de deurtjes geramd, je krijgt de brandweer ook daadwerkelijk in het winkeltje met flink rammen... stap uit, klim op de truck, en je ziet Lala land 8)

Link to comment
Delen op andere websites

vanmiddag opgevallen: irri bug in multyplayer

ik was namelijk (in de ps3 versie) met wat lui BOMD DA BASE II aan het doen...de eerste keer dat we bij het schip aankwamen ging hij oppeens de single player laden...we deden het nog een keer, en weer ging hij naar de SP toen we bij het schip aankwamen...vaag

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw glitch gevonden door mij!

goed gevonde ;)

btw, hoe vind je al die glitches? zoek je de hele dag ofzo :puh:

Gewoon wat klooien en soms vind je iets raars.

Btw, in dat filmpje zie je ergens '... is online' dat heeft sony goed nageaapt van microsoft zeg!!

wat is er nou nageaapt dan????????

online is een doodnormale term hoor...''naam'' is online'' komt in zoveel games/progamas enz. voor

edit: sorry voor dubeelpost, kan iemand ze even samenvoegen??

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er vallen Annihilators uit de lucht bij mij

Screen 1

Screen 2A

Screen 2B

Ik had de andere eilanden nog niet unlocked.

Heb je mischien niet met sniper de piloten gedood?

Met 6 sterren politie een sniper is lastig. Ook om dan de piloot neer te schieten

Maar nee, ik heb geen sniper gebruikt

Ik weet denk ik wel hoe dat kwam, soms vliegen er zoveel anhilators boven je dat ze tegen elkaar aankomen en dat er dan wat neerpleuren..
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heb ontdekt dat ik voor m'n pistol m'n kogels kon verdubbelen. Ik weet niet of dit al bekend was, ik heb alleen gezocht in dit topic. Het is iig een glitch met een voordeel. Ik had een pistol met ongeveer 650 - 700 kogels en ik ging naar de vindplaats van een combat pistol (niet ver van het vliegveld). Ik raapte de combat pistol op: dan valt de gewone pistol op de grond (loopbrug in dit geval). Daarna wisselde ik direct weer terug door die pistol weer op te pakken en had ineens 1350+ kogels. Later ben ik alsnog terug gegaan om die pistol definitief om te wisselen voor een combat pistol. Ik weet niet of dit ook werkt voor andere wapenslots, zover ben ik nog niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Is er iemand die me kan informeren over de manier om een onverwoestbare auto te krijgen? Je kon het doen met behulp van Kiki/LAWCHICK als vriendin alleen wat ik nu verder moet doen is me niet duidelijk en ik kan met de zoekfunctie niet terugvinden waar het me kan worden uitgelegd of ik gebruik gewoon de verkeerde termen om het op te zoeken. Ik dacht in ieder geval dat je tijdens een date met haar uit het raam moest schieten om haar bang te maken. Vervolgens zou ze dan uit de auto stappen en zou de auto waar je in aan het rijden was onverwoestbaar (of iets in die geest) alleen de auto waarmee ik het probeerde kon nog steeds kapot. Weet iemand hoe ik deze bug/glitch met succes kan uitvoeren? Ik zou diegene erg dankbaar zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Is er iemand die me kan informeren over de manier om een onverwoestbare auto te krijgen? Je kon het doen met behulp van Kiki/LAWCHICK als vriendin alleen wat ik nu verder moet doen is me niet duidelijk en ik kan met de zoekfunctie niet terugvinden waar het me kan worden uitgelegd of ik gebruik gewoon de verkeerde termen om het op te zoeken. Ik dacht in ieder geval dat je tijdens een date met haar uit het raam moest schieten om haar bang te maken. Vervolgens zou ze dan uit de auto stappen en zou de auto waar je in aan het rijden was onverwoestbaar (of iets in die geest) alleen de auto waarmee ik het probeerde kon nog steeds kapot. Weet iemand hoe ik deze bug/glitch met succes kan uitvoeren? Ik zou diegene erg dankbaar zijn!

Oh ik wilde net opperen gewoon ding van haar type auto van haar in handling.cfg veranderen :o

Maar dit is ook goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...