Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hoe kun je online met de ps3 versie van GTA 4?? ikheb hem net gekocht en weeet niet hoe ik online moet. Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Gewoon met de telefoon naar multiplayer gaan ! Groete Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Gewoon met de telefoon naar multiplayer gaan ! Groete Thx ik ga nu online. Reageren
Filchner Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Kost het ook extra? Is het kwestie van spel kopen en online? Ik ben nog nooit met de PS3 online gegaan, moet je er uberhoud extra voor betalen? Gr. Reageren
Tarekwik11 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Heej Ik Probeer ook online te gaan maar dat lukt niet ik heb mijn internet der in gestopt maar dat lukt ook niet heeft iemand een idee hoe je online kan gaan Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Kost het ook extra?Is het kwestie van spel kopen en online? Ik ben nog nooit met de PS3 online gegaan, moet je er uberhoud extra voor betalen? Gr. Om online te gaan met je PS3 hoef je niet extra te betalen. Voor de Xbox 360 moet je dat wel. Zorg wel dat je PS3 het internet op kan, dus dat het met een kabel verbonden is aan je router of je router draadloos kan vinden (als ik het goed heb, werkt de PS3 ook draadloos). Maar het is tenminste gratis. @ Tarekwik11: Ik heb begrepen dat je je telefoon (in het spel) moet gebruik om online te gaan. Zorg dat je in ieder geval de kabel er goed in hebt zitten. Kan je wel met andere spellen of de browser online gaan bij de PS3? Bewerkt: 29 april 2008 door Thundercover Reageren
Jaffa Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik krijg een melding van "Cannot connect to game provider, please try again later." meer mensen met dit probleem? Reageren
royboy46 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik krijg een melding van "Cannot connect to game provider, please try again later." meer mensen met dit probleem? heb precies het zelfde probleem dus het ligt niet aan myn ps3 gelukkig Reageren
Rullez Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb het ook terwijl ik gewoon op PSN ben aangemeld wat dus betekend dat mijn PS3 gewoon internet verbinding heeft. Wie weet zijn de servers van Rockstar te druk bezocht. Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik krijg een melding van "Cannot connect to game provider, please try again later." meer mensen met dit probleem? ja ik heb dat ook....gelukkig ligt het niet aan mijn ps3 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ow dus het ligt aan R* Misschien? Gelukkig, was al bang dat ik iets verkeerd aan gedaan had Reageren
distefano Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ow dus het ligt aan R* Misschien? Gelukkig, was al bang dat ik iets verkeerd aan gedaan had ik denk dat ze momenteel aan de servers bezig zijn ofzo , update of dergelijke Reageren
thug Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik ben dus niet de 1st die het meemaakt ooH gelukkig. volgens mij zitten de servers ubervol. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ow dus het ligt aan R* Misschien? Gelukkig, was al bang dat ik iets verkeerd aan gedaan had ik denk dat ze momenteel aan de servers bezig zijn ofzo , update of dergelijke Debk het ook, social club doet het ook niet Reageren
Jr2106 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb net hetzelfde aan de hand. wou wel eens graag de MP uit testen maar this nu wachten geblazen zeker greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.