distefano Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb net hetzelfde aan de hand. wou wel eens graag de MP uit testen maar this nu wachten geblazen zeker greetz ik heb hem daarstraks nog kunnen proberen en is echt wel plezant die mp . nu ben ik me maar aan het amuseren met wat burnouts te doen , ook wel fun voor die banden te zien klappen :D Reageren
Hayte Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik dacht daarnet zo van ***, doet internet het niet??? maar gelukkig ligt het niet aan mijn ps3/internet.... ga ik wel even verder met het verhaal Reageren
Abnormaal Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik krijg een melding van "Cannot connect to game provider, please try again later." meer mensen met dit probleem? Ik ook. Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 al hij morgen weer goed zijn? Reageren
vaderlander Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik hoop wel dat hij het snel weer doet.... Wilde net de MP uitproberen... Achja de SP is daarin tegen ook niet verkeerd... Reageren
distefano Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik hoop wel dat hij het snel weer doet.... Wilde net de MP uitproberen...Achja de SP is daarin tegen ook niet verkeerd... mp terug online people :DDDD 0:15u Reageren
FistOfFury Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ow dus het ligt aan R* Misschien? Gelukkig, was al bang dat ik iets verkeerd aan gedaan had ik denk dat ze momenteel aan de servers bezig zijn ofzo , update of dergelijke Overvol !: D ... daarom ben ik voorlopig ffies op Cod4 ; )..totdat ze het gefixxed hebbe :L Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ja, ik wou vandaag ook effe on-line gaan... Kreeg ik geen enkele volle room, maar altijd zo met 2 of 3 Maar ach, mijn moment komt nog Reageren
snowguard3 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb die van me vriend geleent voor de Xbox 360. bij mij doet hij het prima en morgen krijg ik hem op ps3 dus DOET DE MULTIPLAYER HET??? ik wil zo graag online Reageren
eXperion Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hij doet et Ligt eraan, met mijn ervaring werkt de MP voor de PS3 vooral s'ochtens. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 zwaar klote dit, gister de hele dag offline... eergister hek wel n paar potjes online kunnen rauzen, maar toen was t koningendag... iemand enig idee, wat t probleem is, en hoe/wanneer t opgelost word!? Reageren
azgeleor Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik had dit probleem dinsdag bij de release van GTA IV. Er waren gwn te veel spelers in 1 tijd op het PSN vanwege de realease van GTA IV online modus. Maar nu is dit probleem opgelost Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik hoop dat je gelijk heb kerel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.