Ice Banana Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hey leden, even een snel vraagje; Als ik m'n computer account aanmeld heb ik altijd dat mijn MSN venster als eerste op komt. Zodat ik me dan logisch kan aanmelden. Sinds kort heb ik dit niet meer. Ik krijg m'n MSN venster niet meer als ik m'n PC account aanmeld. Ook werkt het niet als ik dubbelklik op het icoontje van MSN. Hij draait enkele rondjes (Vista) en daar blijft het bij . Raar genoeg staat hij wel in Processen... Weet iemand hoe ik mijn MSN weer terug kan krijgen? En te openen? Bedankt, Ice Banana Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik zou hem eerst uit processen halen door in het Taakbeheer in het tabblad Processen het proces msnmsgr.exe te beëindigen. Als je MSN dan opnieuw opstart, zou die het moeten doen. Waarschijnlijk laadt hij dan bij het opstarten van je pc niet goed, maar hoe je dat kan verhelpen, weet ik helaas niet. In ieder geval succes met het opnieuw opstarten van MSN! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Nope Thunder, werkt helaas niet. Maar toch bedankt. Overigens zou ik misschien proberen om het te her installeren? Edit; Werkt ook niet Bewerkt: 29 april 2008 door Ice Banana Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nope Thunder, werkt helaas niet. Maar toch bedankt. Overigens zou ik misschien proberen om het te her installeren?Edit; Werkt ook niet Heb jij soms van die nutteloze programma's zoals MessengerDiscovery geïnstalleerd staan? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Dit is soms wel is zo ja. Dit is erg kut, maar ik heb er een oplossing voor Ga naar www.ebuddy.com en je bent ook op msn, alleen kan je niet je e-mail bekijken. En als je dingen hebt gedownload ofzo in je msn, kan het daar ook aan liggen. Succes! Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hey leden, even een snel vraagje;Als ik m'n computer account aanmeld heb ik altijd dat mijn MSN venster als eerste op komt. Zodat ik me dan logisch kan aanmelden. Sinds kort heb ik dit niet meer. Ik krijg m'n MSN venster niet meer als ik m'n PC account aanmeld. Ook werkt het niet als ik dubbelklik op het icoontje van MSN. Hij draait enkele rondjes (Vista) en daar blijft het bij . Raar genoeg staat hij wel in Processen... Weet iemand hoe ik mijn MSN weer terug kan krijgen? En te openen? Bedankt, Ice Banana Mischien zou je eens Microsoft om support kunenn vragen / hun documentatie doorzoeken als na een herinstallatie MSN Messenger het nog steeds niet doet. In tussentijd zou je bijvoorbeeld emesene kunnen gebruiken (http://emesene.org/). Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hallo, Niet dat ik zeker weet of dit gaat helpen, maar het is te proberen.. Download TuneUp Utilities 2007 (Trial) (nu denk je vast van, komt hij weer met zijn Tuneup..) Na het installeer je open hem en ga je naar Customize & Analyze > Tuneup Startup Manager. Zoek daar Messenger. Druk vervolgens met je linker muisknop 1 keertje op Messenger (dus je selecteert hem als het ware). Klik nu boven op Delete. MSN Messenger zal vervolgens niet meer automatisch opstarten als je Windows opstart. Start je computer opnieuw op. Als alles klaar is druk je niet op het logo van MSN, maar ga je naar 'Deze Computer > Lokaal Station C > Program Files > En zoek je MSN op. (Gewoon naar de map van MSN gaan dus). Klik dan op het logo dat je ziet. Werkt het nu wel? Nog steeds niet? Laat je PC eens scannen met adaware 2007 free license. http://www.snapfiles.com/get/adaware.html Dit programma fixt fouten & verwijdert spy- en adaware. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken. Succes. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Misschien MSN Messenger even herinstalleren? Mvg, Flitskikker Reageren
moechy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Misschien MSN Messenger even herinstalleren? Mvg, Flitskikker Heeft ie al gedaan en het werkte niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.