Jump to content

Stomme en Domme blunders (GTA IV)


Visser23

Recommended Posts

Vertel hier wat voor een blunders jij hebt gemaakt.

Mijne: Ik reed met mijn freeway door een park, er was een jump dus ik ging er over heen. Alleen toen stond er een boom in de weg, ik knal met het hoofd tegen die tak aan, ik lig gewond op de grond, motor gaat gewoon verder :duh:

3 post PER PERSOON, PER DAG!

Geen spam!

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem een scherpe bocht en knal opeens uit het niets tegen een persoon aan een hele dikke deuk op mn auto en heel veel bloed :tu:

1e x dat je GTA speelt dus..

Nee dat niet. Het ziet er gewoon echt gaaf uit vooral die graphics enzo dit maak je met SA niet mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een domme blunder !! :puh:

Ik had Politie achter me aan. Mijn auto was in brand. Ik wou een andere auto stelen. Heb ik de auto gestolen, wilt hij niet starten...:duh: "Busted"... :duh:

Echt dit spel is ongelovelijk vet !! :O

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik begon ging ik naast een kale ganster staatn, ff kijken waar ie het over had. Begon ie mij ineens te slaan, ik op allemaal knopjes drukken maar dat hielp niet zeg maar :schater:

Toen wegrennen maar dat ging ook niet, en toen was ik dood, door een burger zonder wapen.

In my defence: Het was om 2 uur 's nachts na een heeeele lange dag :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

rijd met me bmw look a like.. over een schans red het net niet en vlieg met me auto vol tegen de bovenkant van de muur aan.. en knal dus door de voorruit zo op het dak......... dan heb je toch zo iets van wtf..?

Link to comment
Delen op andere websites

K wou Roman na het uitgaan naar huis brengen, vliegen opeens de banden van mijn auto in fik. Ik spring er uit auto rijd nog verder door met Roman erin. Als de auto stilstaat stapt Roman uit en word gelanceerd door de explosie van de auto :duh: Daarna word ik gebeld of ik hem bij het ziekenhuis op wil halen 8):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lachen dit spel, ik heb al een goeie indruk gemaakt op mijn eerste date. Loop met mijn splinternieuwe kleding de gracht in van het midgetgolf veld. Mijn date dus ook aangezien ze achter me aan liep. Erg leuk spel dit

Link to comment
Delen op andere websites

Vertel hier wat voor een blunders jij hebt gemaakt.

Mijne: Ik reed met mijn freeway door een park, er was een jump dus ik ging er over heen. Alleen toen stond er een boom in de weg, ik knal met het hoofd tegen die tak aan, ik lig gewond op de grond, motor gaat gewoon verder :duh:

3 post PER PERSOON, PER DAG!

Geen spam!

lol ik zat op mijn freeway reed ik weet ik veel hoe hard langs alle auto's alles ging goed uit het niets...BOEM een patriot(hummer) en ik vloeg tegen een andere auto op en die knalde me tussen een andere auto:P ...dood:(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...