Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Wie heeft er al nummer gevonden die je kan bellen??? Ik heb zelf al 911 geprobeerd... Dan krijg je de alarmlijn.... Kan je kiezen voor optie 1, 2 of 3. (politie - ziekenwagen - brandweer..) dan komt 1 van de 3 aanrijden... Erg makkelijk als je zo'n auto nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Wie heeft er al nummer gevonden die je kan bellen???Ik heb zelf al 911 geprobeerd... Dan krijg je de alarmlijn.... Kan je kiezen voor optie 1, 2 of 3. (politie - ziekenwagen - brandweer..) dan komt 1 van de 3 aanrijden... Erg makkelijk als je zo'n auto nodig hebt. Best cool! Hoe snel gaat dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 je maakt me echt jaloers...ik heb hem over 2 uur maar ik kan niet wachten!!!! maar hoe werkt dat dan moet je gewoon met je pijltjes toetsen een nummer selecteren ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Oh echt waar?! Oh vet. Kun je hem dan ook stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 De auto's zijn er best snel.. Binnen 30 sec ofzo... Je kan dan inderdaad de auto stelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Ik kan niet wachten om te bellen met dat ding Daar hoef je je ten minste niet druk te maken over btg .. denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAAGEK Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 hoe bel ik een taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Is nummer van Ambulance Politie en Brandweer alle 3 911 ? Zoja, dan ga ik dat NU ff proberen P.s ik heb een Limosine gestolen (H) Bewerkt: 29 april 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Een handige manier om aan een politieauto te komen, is om 911 (de Amerikaanse versie van 112) te bellen. De politie zal dan ter plekke verschijnen om poolshoogte te nemen. Wacht ze op en ontvreemd een van hun wagens. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Een handige manier om aan een politieauto te komen, is om 911 (de Amerikaanse versie van 112) te bellen. De politie zal dan ter plekke verschijnen om poolshoogte te nemen. Wacht ze op en ontvreemd een van hun wagens. Veel succes! Ja,en dan heb je de politie achter je aan.. Kun je niet ff rustig genieten van je politiewagentje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Is nummer van Ambulance Politie en Brandweer alle 3 911 ? Zoja, dan ga ik dat NU ff proberen P.s ik heb een Limosine gestolen (H) Ja.. Als je 911 belt dan krijg je eerst een stem te horen die zegt dat je moet kiezen voor: 1: politie 2: ziekenwagen 3: brandweer. je moet dan op je mobiel een nummer intoetsen. Dan krijg je van de speciale afdeling een stem die vraagt waar ze heen moeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Kan iemand mij aub een duidelijke tutorial geven ? Ik snap niet hoe je 911 moet bellen Moet je daar eerst een missie voor doen ofzo ? Want ik heb nameljk nog niet een missie gedaan ;P Hoe doe je knipperlichten aan ? Alvast bedankt Bewerkt: 29 april 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Kan iemand mij aub een duidelijke tutorial geven ? Ik snap niet hoe je 911 moet bellen Alvast bedankt Je doet de eerste missie met Roman.. Dan krijg je zijn oude mobiel[/font] Je drukt 2x op omhoog (xbox360) zodat je de nummers ziet van je mobiel... Dan toets je 911 in en dan op de groene bel knop... dan ga je bellen.... dan vraagt een stem of je een keuze wil maken... druk 1, 2 of 3 in en je krijgt de desbetreffende afdeling. makkelijker kan ik het niet maken.. Bewerkt: 29 april 2008 door Basjegek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Hoe doe je knipperlichten aan ?Alvast bedankt Bij de xbox 360 moet je X eventjes inhouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Hoe doe je knipperlichten aan ?Alvast bedankt Bij de xbox 360 moet je X eventjes inhouden ik heb gta4 zelf niet maar als je een taxi wilt bellen moet je volgens mij het nummer hebben wat op de taxi staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.