Jump to content

Mobieltje


Basjegek

Recommended Posts

Wie heeft er al nummer gevonden die je kan bellen???

Ik heb zelf al 911 geprobeerd... Dan krijg je de alarmlijn.... Kan je kiezen voor optie 1, 2 of 3. (politie - ziekenwagen - brandweer..) dan komt 1 van de 3 aanrijden... Erg makkelijk als je zo'n auto nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft er al nummer gevonden die je kan bellen???

Ik heb zelf al 911 geprobeerd... Dan krijg je de alarmlijn.... Kan je kiezen voor optie 1, 2 of 3. (politie - ziekenwagen - brandweer..) dan komt 1 van de 3 aanrijden... Erg makkelijk als je zo'n auto nodig hebt.

Best cool! :D Hoe snel gaat dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een handige manier om aan een politieauto te komen, is om 911 (de Amerikaanse versie van 112) te bellen. De politie zal dan ter plekke verschijnen om poolshoogte te nemen. Wacht ze op en ontvreemd een van hun wagens.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een handige manier om aan een politieauto te komen, is om 911 (de Amerikaanse versie van 112) te bellen. De politie zal dan ter plekke verschijnen om poolshoogte te nemen. Wacht ze op en ontvreemd een van hun wagens.

Veel succes!

Ja,en dan heb je de politie achter je aan..^_^ Kun je niet ff rustig genieten van je politiewagentje..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is nummer van Ambulance Politie en Brandweer alle 3 911 ? Zoja, dan ga ik dat NU ff proberen :puh:

P.s ik heb een Limosine gestolen (H)

Ja..

Als je 911 belt dan krijg je eerst een stem te horen die zegt dat je moet kiezen voor:

1: politie

2: ziekenwagen

3: brandweer.

je moet dan op je mobiel een nummer intoetsen. Dan krijg je van de speciale afdeling een stem die vraagt waar ze heen moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij aub een duidelijke tutorial geven ? :puh: Ik snap niet hoe je 911 moet bellen ;)

Moet je daar eerst een missie voor doen ofzo ? Want ik heb nameljk nog niet een missie gedaan ;P

Hoe doe je knipperlichten aan ?

Alvast bedankt ;)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij aub een duidelijke tutorial geven ? :puh: Ik snap niet hoe je 911 moet bellen ;)

Alvast bedankt ;)

Je doet de eerste missie met Roman.. Dan krijg je zijn oude mobiel[/font]

Je drukt 2x op omhoog (xbox360) zodat je de nummers ziet van je mobiel...

Dan toets je 911 in en dan op de groene bel knop... dan ga je bellen.... dan vraagt een stem of je een keuze wil maken... druk 1, 2 of 3 in en je krijgt de desbetreffende afdeling.

makkelijker kan ik het niet maken..

Bewerkt: door Basjegek
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doe je knipperlichten aan ?

Alvast bedankt ;)

Bij de xbox 360 moet je X eventjes inhouden ;)

ik heb gta4 zelf niet maar als je een taxi wilt bellen moet je volgens mij het nummer hebben wat op de taxi staat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...