Jump to content

Mobieltje

Basjegek

Recommended Posts

ik heb gta4 zelf niet maar als je een taxi wilt bellen moet je volgens mij het nummer hebben wat op de taxi staat

Voor taxi kan je 2 dingen doen:

- Je belt roman en vraagt of hij een taxi kan sturen naar jouw (gratis) (kan pas na een aantal missies als je betere vriendschap hebt met romal)

- Druk op L1 als er een taxi langsrijd, dan fluit nico naar de taxi en die stopt dan vaak, daarna kan je instappen.

Delen op andere websites

Weet er iemand hoe he foto's kan maken met het mobieltje. Heb wel al een FBI auto gestolen en daarin bevind zich een systeem om foto's up te loaden en zo gegevens van vast e krijgen.

greetz

Met het mobieltje dat je op het begin van het spel krijgt kun je nog geen foto's maken, later in het spel krijg je een nieuw mobieltje waarmee dat wel kan.

Delen op andere websites

ik heb nog een nummer gevonden,

bel dit nummer als je wilt weten welk nummer er draait op de radio zodat je het nummer kunt (kopen) :D op internet :D

bel ZIT

948-555-0100

staat ook de stadsgids blz 5 onderaan

Delen op andere websites

Hoe werkt de mobiel? Als ik de mobiel doe open dan zie ik alleen de mulitplayer maar hoe kan ik cijfers en letters typen voor cheats.
Je zult als aller eerst de missie "It's your Call" van Roman Bellic moeten spelen ;) Van hem krijg je die telefoon ;) Dit is de allereerste missie dus je kunt meteen aan de slag ;)

Succes ;)

Delen op andere websites

• 8 maanden later...

ik heb een vraagje, heb gta IV voor pc, en als ik dan 2 keer pijltje omhoog doe, dat ik het toetsenscherm krijg zeg maar, en ik druk dan 911 en enter om te bellen, dan zettie er een 1tje bij, dat doettie net zolang todat ik op de 10 cijfers totaal komt, en dan gaatie pas bellen, maar krijg dan een in gesprektoon.

Weet iemand de oplossing?

Delen op andere websites

ik heb een vraagje, heb gta IV voor pc, en als ik dan 2 keer pijltje omhoog doe, dat ik het toetsenscherm krijg zeg maar, en ik druk dan 911 en enter om te bellen, dan zettie er een 1tje bij, dat doettie net zolang todat ik op de 10 cijfers totaal komt, en dan gaatie pas bellen, maar krijg dan een in gesprektoon.

Weet iemand de oplossing?

dan moet je met op de groene telefoon drukken, zo kan je bellen :puh:

tenminste, op de PS3 is het zo, lijkt het me ook zo op de pc :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...