Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 ik heb gta4 zelf niet maar als je een taxi wilt bellen moet je volgens mij het nummer hebben wat op de taxi staat Voor taxi kan je 2 dingen doen: - Je belt roman en vraagt of hij een taxi kan sturen naar jouw (gratis) (kan pas na een aantal missies als je betere vriendschap hebt met romal) - Druk op L1 als er een taxi langsrijd, dan fluit nico naar de taxi en die stopt dan vaak, daarna kan je instappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Hoe doe je knipperlichten aan ?Alvast bedankt Bij de xbox 360 moet je X eventjes inhouden X in houden bij Xbox laat alleen maar je lampem aan gaan en als het donker is mistlampen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joeyjoey Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Kan iemand een filmpje maken dat hij met zijn mobiel de politie ofzo belt en dan wachten totdat de politie komt .. Alvast bedankt Bewerkt: 29 april 2008 door joeyjoey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jr2106 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Weet er iemand hoe he foto's kan maken met het mobieltje. Heb wel al een FBI auto gestolen en daarin bevind zich een systeem om foto's up te loaden en zo gegevens van vast e krijgen. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Draken oog Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Weet er iemand hoe he foto's kan maken met het mobieltje. Heb wel al een FBI auto gestolen en daarin bevind zich een systeem om foto's up te loaden en zo gegevens van vast e krijgen.greetz Met het mobieltje dat je op het begin van het spel krijgt kun je nog geen foto's maken, later in het spel krijg je een nieuw mobieltje waarmee dat wel kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Hoe werkt de mobiel? Als ik de mobiel doe open dan zie ik alleen de mulitplayer maar hoe kan ik cijfers en letters typen voor cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
floppie84 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 ik heb nog een nummer gevonden, bel dit nummer als je wilt weten welk nummer er draait op de radio zodat je het nummer kunt (kopen) op internet bel ZIT 948-555-0100 staat ook de stadsgids blz 5 onderaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Hoe werkt de mobiel? Als ik de mobiel doe open dan zie ik alleen de mulitplayer maar hoe kan ik cijfers en letters typen voor cheats.Je zult als aller eerst de missie "It's your Call" van Roman Bellic moeten spelen Van hem krijg je die telefoon Dit is de allereerste missie dus je kunt meteen aan de slag Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilcoB Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 ik heb een vraagje, heb gta IV voor pc, en als ik dan 2 keer pijltje omhoog doe, dat ik het toetsenscherm krijg zeg maar, en ik druk dan 911 en enter om te bellen, dan zettie er een 1tje bij, dat doettie net zolang todat ik op de 10 cijfers totaal komt, en dan gaatie pas bellen, maar krijg dan een in gesprektoon. Weet iemand de oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 ik heb een vraagje, heb gta IV voor pc, en als ik dan 2 keer pijltje omhoog doe, dat ik het toetsenscherm krijg zeg maar, en ik druk dan 911 en enter om te bellen, dan zettie er een 1tje bij, dat doettie net zolang todat ik op de 10 cijfers totaal komt, en dan gaatie pas bellen, maar krijg dan een in gesprektoon.Weet iemand de oplossing? dan moet je met op de groene telefoon drukken, zo kan je bellen tenminste, op de PS3 is het zo, lijkt het me ook zo op de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Als je 911 hebt gebeld moet je met je pijltjes toetsen naar rechts totdat je op de groene belplaatje staat anders klopt het idd dat je NIET 911 krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Werk best alleen met de pijltjes toetsen, zo kun je zonder eerst verkeerde nummers te nemen bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilcoB Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 @ NickOwnage Hartelijk dank, zo werkt het idd wel. Ik gebruikte altijd numpad om de nummers te draaien, en dan enter om te gaan bellen. Met dat 911 werkt dat dus idd niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.