Fiegel5 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Post hier je beste, leukste, grappigste..... online ervaring. Post wel even welke mode je speelde . Reageren
FistOfFury Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Post hier je beste, leukste, grappigste..... online ervaring. Post wel even welke mode je speelde . Kheb maar 1 ervaring gehad en dat is dat ik met een BUs een Enemy omver reeed ..voorderest.. niemand online te vinden! :O Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Heb nog niet online gespeeld, en ga volgende week mijn 1 maand xbox Live gold activeren die ik erbij kreeg. Reageren
vetdevilNL Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 gisteren online tegen 15 man in death mats was wel gruwelijk alleen heel erg moeilijk te overleven als je 1 killen was je zelf 50% dood dus word je door de volgende ge ownd vanavond ff kijken of ik cops en robbers kan spelen Reageren
styloo Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 tijdens deathmatch kwam er een auto op me af, ik schiet hem door zijn hoofd, is ie dood maar rijd ie nog wel door. ben ik ook dood Reageren
Sikorsky Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Twee potjes geprobeerd, eerste keer een 1 vs 1 Daarnaa cops 'n robbers ofzo. Wel heel vet concept, maar beetje veel lag. Reageren
Mechanic187 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoi ik ben nieuw hier, En ik ben de Multiplayer man. Ik heb vanaf het begin best veel multiplayer gedaan, en zieke ervaringen ermee gehad . Ben ook al level 2. Jammer genoeg werktie op dit moment niet. Er zijn wat strategien om toe te passen om meer kills te krijgen. Maar het is ook vooral belangrijk om het geld op te pakken! -Politie vermijden - je team gebruiken - snel een goeie wapen en armor halen, prioriteit. Best basic, maar ook fundamenteel. Er zijn nog geen gekke strats, je moet meer hosselaar zijn en geld stelen soms van kills, en vooral voor de hs gaan. Voor de rest is dat CRAZY FUN. Ik heb echt de hele tijd van die gekke shit, bijv met 2 dirt bikes met 4 man, door central park met guns dan nog popo achter je aan. (dirt bikes met ze 2en is wel suicide ) Maar heel droog. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ben ook al level 2. dat ben je geloof ik na 1 goed potje Reageren
Mechanic187 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 lol... nah, dat ben je na 11k ongv. Dat heb je niet in 1 goed potje, wel 2 hele dagen of meer. Let maar is op, lvl 2 is schaars, er zijn vooral lvl 1 en 0. Reageren
Suburban Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ben lvl 2, wel leuke ervaringen gefreeroamd met een vriend, - zochten we een schans op en gingen we tegen helikopters aanspringen - verkeerstoren aangereden ( met een schans tegen de muur ) - helikopter mollen ( dus dat de achetrkant er af was ) en bleef vleigen - mensjes pesten, bloed maken op motorkap - elkaar afknallen - Minivan races - zagen een rocket launcher liggen, we reden op volle snelheid in een comet, zagen we dat ding nu echt allebei er uit springen voor dat ding xD ik viel van een afgrond ( rolde door ) man met plastic tasje op zijn rug mishandeld xD - Race: Jetmax vs Rubberboot ! en meer Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 lol... nah, dat ben je na 11k ongv. Dat heb je niet in 1 goed potje, wel 2 hele dagen of meer. Let maar is op, lvl 2 is schaars, er zijn vooral lvl 1 en 0. o okeej, dan hek nie goed zitten kijken ben wel iets van gerankt ofzo, heb t systeem nog niet goed bekeken had wel iets van 1200 in 1 potje gehaald dan denk Reageren
Hayte Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 wat zijn de voordelen van een hoger lvl? behalve extra kleren dan... Reageren
styloo Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik snap nou niet precies wat je met dat geld kan doen dat je online vindt. en er stond ook dat ik nieuwe kleren heb of iets dergelijks, maar als ik mezelf wil veranderen, kan ik nog steeds uit maar 4 stukken kiezen? Reageren
nljesse Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 dat ik met mafya work eerste was terwijl ik de helft niet meedeed omdat ik moest eeten had ik gwon ff zin in[/font] Reageren
DarkRaverNL Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Vette Team Deathmatch met 16man, hadden we 2 autos vol en hun ook gingen we dik car shootouts doen enzo tegen andere team, die hadden ook 2 autos vol, ons team had uit eindelijk gewonnen omdat een team maatje uitstapte en met een bazooka een van hun autos op blies, echt vette shiit, door al die straten heen scheuren en iedereen schieten op elkaar :D :Y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.