Jump to content

mobieltje


elbie

Recommended Posts

Hoe kan ik een nummer in voeren op het mobieltje.

ik krijg het niet voor elkaar.

:bonk::bonk::bonk:

Als je een keer op je d-pad (bij PS3 althans) drukt krijg je je mobieltje, als je nog een keer op omhoog drukt kan je een nummer invoeren met kruisje en met de d-pad kan je dan over de nummers heenlopen en ze uitkiezen.

Als je je nummer helemaal ingevoerd hebt ga je naar het blauwe telefoontje en daar druk je dan weer kruisje om te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik een nummer in voeren op het mobieltje.

ik krijg het niet voor elkaar.

:bonk::bonk::bonk:

Als je een keer op je d-pad (bij PS3 althans) drukt krijg je je mobieltje, als je nog een keer op omhoog drukt kan je een nummer invoeren met kruisje en met de d-pad kan je dan over de nummers heenlopen en ze uitkiezen.

Als je je nummer helemaal ingevoerd hebt ga je naar het blauwe telefoontje en daar druk je dan weer kruisje om te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik een nummer in voeren op het mobieltje.

ik krijg het niet voor elkaar.

:bonk::bonk::bonk:

Als je een keer op je d-pad (bij PS3 althans) drukt krijg je je mobieltje, als je nog een keer op omhoog drukt kan je een nummer invoeren met kruisje en met de d-pad kan je dan over de nummers heenlopen en ze uitkiezen.

Als je je nummer helemaal ingevoerd hebt ga je naar het blauwe telefoontje en daar druk je dan weer kruisje om te bellen.

Als je dus politie wilt bellen moet je 911 in tikken ?

Kan iemand mij een duidelijke tut geven ? Want wat hierboven staat snap ik niets van ;lP

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen nummers handmatig gebeld, maar je kan gewoon (bij xbox op A, bij PS3 op X) drukken nadat je je mobieltje hebt "gepakt", dan ga je naar telefoonboek (Bij Xbox met de D-Pad, bij PS3 denk ik ook) en klik je op A/X en nog een keer om te bellen naar de persoon die je wil bereiken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen nummers handmatig gebeld, maar je kan gewoon (bij xbox op A, bij PS3 op X) drukken nadat je je mobieltje hebt "gepakt", dan ga je naar telefoonboek (Bij Xbox met de D-Pad, bij PS3 denk ik ook) en klik je op A/X en nog een keer om te bellen naar de persoon die je wil bereiken ^_^
Als ik mijn mobieltje pak dan staat er alleen maar "Multyplayer".. Geen telefoon boek of wat dan ook ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Als je 2x op omhoog drukt dan zie je de hele mobiel.. (ook een toetsenbord met cijfers..) Dan ga je naar de 9 en druk je op "a" (of op "x" als je een ps3 hebt) dan ga je naar de 1 en dan weer op "a" (of op "x" als je een ps3 hebt) daarna weer op de 1 en dan weer op "a" (of op "x" als je een ps3 hebt). Daarna ga je naar het groene hoorntje naast de 1 (check je eigen mobiel daar heb je waarschijnlijk ook zo'n teken) en als je daar dan op "a"drukt (of "x" als je een ps3 hebt).. en dan ga je bellen met 911.

SUC6

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 2x op omhoog drukt dan zie je de hele mobiel.. (ook een toetsenbord met cijfers..) Dan ga je naar de 9 en druk je op "a" (of op "x" als je een ps3 hebt) dan ga je naar de 1 en dan weer op "a" (of op "x" als je een ps3 hebt) daarna weer op de 1 en dan weer op "a" (of op "x" als je een ps3 hebt). Daarna ga je naar het groene hoorntje naast de 1 (check je eigen mobiel daar heb je waarschijnlijk ook zo'n teken) en als je daar dan op "a"drukt (of "x" als je een ps3 hebt).. en dan ga je bellen met 911.

SUC6

Ik heb hem al !! :puh:

Ik moest dus blijkbaar eerst de missie doen "Its Your Call" ;)

Die heb ik nu gehaald ;) En nu lukt het me :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...