Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik was multi-player aan het doen.

Ik reed iemand van zijn motor af,

Toen was hij dood dus ik zijn motor pakken.

en toen ging ik er op zitten...

En toen was die motor overdekop gegaan. dus toen zat mijn hoofd in de grond _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Was ik effe aan het rond cruisen met men superGT

Kom ik in een straat, steekt er zo'n agent de baan over omdat ie achter iemand aan liep om die te arresteren.

Dus ik dacht, kzal maar stoppen vooraleer ik die nog omver rijd.

Stop ik, loopt die agent voorbij, komt er een auto achter me, botst die op me, en ik rijd die agent omver xD

Lag ie onder men auto :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging eens een xtje met de metro. Dus ik loop naar het station en ik sla voor de lol iemand op zn bek :puh:. Dus ik wacht bij het perron en vlak voordat de metro er was komt die gast die ik op zn bek sloeg en die slaat mij in mn rug. Dus ik val voor die metro en die metro crosst me dus omver. en toen viel ik door de rails heen( :bonk: ) en lag ik beneden op de straat en toen werd ik overreden XD en toen was ik weer bij het ziekenhuis :puh:

Oja, ik heb ook wel eens gehad dat heel Liberty City vol stond met NRG's. Echt NIKS anders.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een beetje aan het klooien bij het pretpark, gaat mijn auto opeens ergens een beetje flippen en val opeens 20 sec naar beneden in het niets. Kwam daarna 20 m van de plek waar ik door de grond heen zakte terecht.

Ook had ik pas dat ik met mijn auto op de snelweg reed vlakbij de tolhuisjes. Was er opeens een kleine bug waardoor mijn wielen gedeeltelijk in de weg zaten waardoor ik nie kon sturen, knal ik tegen zo'n schuin ding tussen de wegen, vlieg door de lucht, kom heel ff op de weg en val dan weer 10m naar beneden totdat ik op de grond knal.

Vandaag lande ik met de heli naast Autoeroticar, maar voordat ik lande raakte ik eerst een auto met mijn onderkant, in de motorkap zat een hele grote deuk en het dak en de achterkant waren een heel stuk kleiner.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik was net een beginer en toen ging ik online in de helicopter bij free play en toen knalde mijn staart van de helicopter eraf en toen draaide de helicopter rond en toen belande ik met de helicopter op de hand van die vrijheidsbeeld ( heb 30 min overgedaan voor een goede oplossing ben ik het water proberen te springen helaas mislukt XD ) :7:D:eten::tu::dans:^_^:cya:_O_:schater::N:Y:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een zwerver stond in een steegje, en er kwam een ventje langs. Die gooide wat geld naar die zwerver, en ik pakte dat op. Toen liep ie terug en pleurde hij weer geld neer, en dat pakte ik ook weer op. Na zo'n 30x vond ik het wel welletjes en schoot zowel die zwerver als die man voor zijn appel :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 3 sterren en de politie kwam achter me aan. ik rij snel wel en ik zie een plek waar je in het water kan vliegen maar dat wil ik niet dus ik gebruik de handrem, daarna draaide ik de auto een kwartslag en toen kwam er een politie wagen aan en die ramde mij in het water -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...