Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik was zo de missie Buoys Ahoy[/font] van Bernie Crane[/font] aan het doen.

Op een gegeven moment komt er een Predator helpen

This is your final warning......

O Crap!

en daarna ontplofte die boot.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Tommy -> spoiler.

ON: ( door Cuban :) ) Ik reed met een huntley sport rond en opeens had ikeen stoeprand waar ik kan opvloog, vloog ik over de brug recht op de autostrade geland , had wel gelukkie :)

Bewerkt: door kidage
Link to comment
Delen op andere websites

Kidage, lees de duidelijke regels boven je post eens :7.

''Discussie of iets wel of niet een spoiler is en wel of niet in tags moet, zijn altijd off-topic. Bij twijfel: PM een moderator.''

Om ontopic te blijven, een politiewagen rijd achter een Infernus aan. Infernus botst tegen een andere auto, agent stapt uit en arresteerd hem. Zitten ze in de politiewagen, rijd de politiewagen mij omver. Ziet het ventje kans om uit de Police Cruiser te ontsnappen, en rent dus weg. Polite er weer achteraan :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed eens keihard tussen de auto's heen terwijl ik 4 sterren had. plots draait zo'n politieauto voor mij naar rechts en ik bots er keihard tegen en ook tegen andere auto's. Niko vliegt door de ruit en vliegt tegen de politieman aan, ze vallen en ik probeer dan weg te rennen maar plots komt er een dronken bende van een SWAT Truck (zo'n zwarte) naar mij toe rijden en schept mij op en gooit me tegen dezelfde politie auto van vorige keer, en op dat moment stond mijn oude oude auto al in lichterlaaie en ik werd weer weg gekatapulteerd. :') Volgens mij heeft Niko teveel Redbull op, hij heeft al genoeg vleugels.

Link to comment
Delen op andere websites

Kidage, lees de duidelijke regels boven je post eens :7.

''Discussie of iets wel of niet een spoiler is en wel of niet in tags moet, zijn altijd off-topic. Bij twijfel: PM een moderator.''

Om ontopic te blijven, een politiewagen rijd achter een Infernus aan. Infernus botst tegen een andere auto, agent stapt uit en arresteerd hem. Zitten ze in de politiewagen, rijd de politiewagen mij omver. Ziet het ventje kans om uit de Police Cruiser te ontsnappen, en rent dus weg. Polite er weer achteraan :7.

Post aangepast,

Spoilers in niet gemarkeerde topics, moeten altijd in een spoiler-tag geplaatst worden :[ spoiler]..[ /spoiler]

Dat stond er ook. maar om nog ff on topic te blijven:

dikke bolle mensen naarschieten is altijd cool , als ze dood zijn kijken ze zo scheef x(D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb The lost and Damned op mijn XBOX 360, en ik reed laatst langs het clubhuis van The Lost als Niko. Waarschijnlijk was er iets verkeerd gespawned of gescript ofzo, want Johnny en Clay Simmons stonden buiten :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende dingen.

De hele straat die met me wil vechten als ik per ongeluk op de grond schiet. (ik was dronken met Jacob)

Ik moet een banshee jatten voor brucie, ga ik daarheen in een politiewagen.

Ik vraag om backup, komen ze aanscheuren en zien dat ik geslagen wordt.

Breekt er een vuurgevecht uit. (toen ik de auto jatte vonden ze het niet eens erg)

Ik ben met Dwayne onderweg naar de stripclub op Bohan, krijg ik een botsing met de stoeprand!

Dwayne vliegt door de lucht en rolt tegen de muur.

ik knalde tegen een auto tot stilstand.

Ik loop terug naar de motor, Dwayne komt er ook aan en dan wordt ie ook nog eens aangereden.

Bij de tweede keer knalde Dwayne (ja, ik kan niet motorrijden) tegen een politieauto aan.

Toen was hij helaas gewond.

EDIT: Ik had ooit eens iemand aangereden en die was in de achterbak van mijn bobcat beland. Ik ben ermee dor de hele stad gereden. toen vloog hij eruit.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

haha ik was ook eens dronken, ik schiet en iedereen komt om Niko ineen te kloppen! :puh:

Hetgeen me het meest boeit in het hele spel is het autoruitje intikken! vooral als ik in de auto zit! Zaligste detail ooit in gta serie vind ik. Of als je de taxi roept, de rit skippen en als je aankomt ruitje intikken! soms zegt de chauffeur op voorhand "hey don't play with the window please"! :klap:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sla een ruit in bij de grotti showroom in alqonquin.

Als je vanuit je savehouse daar naartoe rijd en linksaf slaat is het de eerste daar.

Dan gaan de onderste ruiten kapot en de bovenste vallen er compleet uit.

Vallen die bovenste bovenop een paar mensen (waaronder ik).

Zie je allemaal mensen omvallen omdat ze een ruit bovenop zich krijgen....

@ water: Dat is ook wel grappig. Rijd je iemand aan, zegt ie heel droog: Hope you got health insurance!

Ik hoop dat je een ziektekosten verzekering hebt!

Of Sorry, I'm a bad driver!

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sla een ruit in bij de grotti showroom in alqonquin.

Als je vanuit je savehouse daar naartoe rijd en linksaf slaat is het de eerste daar.

Dan gaan de onderste ruiten kapot en de bovenste vallen er compleet uit.

Vallen die bovenste bovenop een paar mensen (waaronder ik).

Zie je allemaal mensen omvallen omdat ze een ruit bovenop zich krijgen....

@ water: Dat is ook wel grappig. Rijd je iemand aan, zegt ie heel droog: Hope you got health insurance!

Ik hoop dat je een ziektekosten verzekering hebt!

Of Sorry, I'm a bad driver!

Of : I'm driving and i even got an license( ik ben aan het rijden en ik heb geeneens is een rijbewijs)

of: I'm glad this is not my car( ik ben blij dat dit niet mijn auto is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...