Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Echt raar scenario, het mijne.

Ik wou met een trashmaster de swingset glitch uitproberen, maar een ***** gooide me eruit. heb ik die doodgeschoten terwijl de auto wegvloog. Een stukje bank tussen z'n benen. leek alsof-ie een grote p**** had (x

piemol.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Met Tugs racen naar hapiness island das gieren tot en met. :7

Omg, Levenloos, maar wel leuk :schater:

@Mr. Bellic:

xD, zal het ook eens proberen :tu:

Mij is het ooit eens gelukt om (op het vliegveld) op een vliegtuig neer te komen.. Best we raar gezicht als je dan naar achteren kijkt; Invasie van politie en SWAT/FBI.

Leuke is dat als je dan een granaat laat vallen gelijk het hele rijtje politieauto's dat achter/onder je rijd gelijk ontploft :7

Link to comment
Delen op andere websites

Met een Tug uit de bocht vliegen :7 ... Voor Faustin's huis in Beachgate, aan het einde van de straat, is een vangrail met een gat erin. Ik verstopte me daaronder en belde de politie. Ik schoot die dood en kreeg 3 sterren. Steeds reden die politie auto's in volle vaart het water in :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed oplet als je Niko een tijdje op dezelfde plek laat staan, begint ie ineens aan z'n zak te krabben :7

ja dat is egt hilarisch xd dat zat al in voorgaande gta's ook :D

Voor zover ik weet gebeurt dit alleen in gta 4. :)

Link to comment
Delen op andere websites

mijn grappigste moment tot nu toe is dat ik ergens op straat rond en op een bankje bij de weg zat een omatje en die begon naar mij te zwaaien, maar op dat zelfde moment vloog een auto de bocht uit en die knalde vol tegen dat bankje aan.. en toen was oma dood. :-(:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn grappigste moment tot nu toe is dat ik ergens op straat rond en op een bankje bij de weg zat een omatje en die begon naar mij te zwaaien, maar op dat zelfde moment vloog een auto de bocht uit en die knalde vol tegen dat bankje aan.. en toen was oma dood. :-(:cry:

LOl ik heb nog nooit iemand zien zwaaien.

en een auto vloog uit de bocht?

schoot je meschien

en waar vond je die oma?

Snapmap?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...