Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Werd gister achtervolgd door de politie :puh: Dus ik reed zegmaar een t splitsing op en ga niet links of rechts dus knal vol tegen een gebouw aan ik verwondert omdat NIKO niet door de ruit ging , .....Komt er een agent aan en net op het punt dat ie me deur open wilt doen komt een politie wagen die die agent ramt en vol tegen de muur en komt tot stilstand naast me xDXd

Ik ging helemaal stuk :D

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Br00bzSp@mzz

Na een date dat ik Kikky hat verschrikt gooide ik van woede een grannaat onder men auto maar die ontplofte niet? :?

Problems?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Om hiereven op terug te komen hier is het filmpje:

Let niet op de muziek. :7

@Hierboven: Denk je echt dat jij geloofwaardig overkomt. xD

In mijn ogen in ieder geval niet en bij andere ook niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Br00bzSp@mzz

Na een date dat ik Kikky hat verschrikt gooide ik van woede een grannaat onder men auto maar die ontplofte niet? :?

Problems?

Dit is een hele handige truck.

Want zodra je een vriendin in een auto afschrikt is je auto BulletProof, Fireproof, en Explosionproof.

Dus daarom ging je auto niet stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Om hiereven op terug te komen hier is het filmpje:

Let niet op de muziek. :7

@Hierboven: Denk je echt dat jij geloofwaardig overkomt. xD

In mijn ogen in ieder geval niet en bij andere ook niet. :7

Weird! :7

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Br00bzSp@mzz

Na een date dat ik Kikky hat verschrikt gooide ik van woede een grannaat onder men auto maar die ontplofte niet? :?

Problems?

Dit is een hele handige truck.

Want zodra je een vriendin in een auto afschrikt is je auto BulletProof, Fireproof, en Explosionproof.

Dus daarom ging je auto niet stuk.

Meen je dat? Dat wist ik helemaal niet.. Thnx voor de tip :Y

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een rijdende taxi tegen zonder taxichauffeur, ik heb het opgenomen en het filmpje volgt nog. :)

@hierboven: Ga ergens anders irritant doen.

Met je anti-spam, je bent gewoon zelf een spammer. :t

Br00bzSp@mzz

Na een date dat ik Kikky hat verschrikt gooide ik van woede een grannaat onder men auto maar die ontplofte niet? :?

Problems?

Dit is een hele handige truck.

Want zodra je een vriendin in een auto afschrikt is je auto BulletProof, Fireproof, en Explosionproof.

Dus daarom ging je auto niet stuk.

Meen je dat? Dat wist ik helemaal niet.. Thnx voor de tip :Y

Ja test het maar uit.

Neem een vriendin mee,

Shciet uit het raam.

Je vriendin zal niet blij weglopen.

Nu is je auto BP, FP en EP.

Link to comment
Delen op andere websites

In een hoge kraan klimmen en dan veel politie krijgen. Als ze dan helemaal bovenaan zijn schiet je ze door hun kop en flikkeren ze naar beneden op de andere agenten die naar boven wouden klimmen. :puh:

:puh:

--------

Gisteren stond ik voor een auto, begon de man in die auto ineens "Piep Piep!" en "Toeet" te roepen :7:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In een hoge kraan klimmen en dan veel politie krijgen. Als ze dan helemaal bovenaan zijn schiet je ze door hun kop en flikkeren ze naar beneden op de andere agenten die naar boven wouden klimmen. :puh:

:puh:

--------

Gisteren stond ik voor een auto, begon de man in die auto ineens "Piep Piep!" en "Toeet" te roepen :7:schater:

Dan lijkt het of de Toeter het niet doet.

Steel je de auto echter.

dan kun je gewoon toeteren :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

een keer was ik gewoon doodleuk aan het spelen en toen dacht ik van hee. ik ga eventjes kloten. wat ik nou ging doen is bij elke poppetje die aan het bellen was met z'n mobieltje op de grond duwen langs het water en die mobieltje in het water gooien.

of dan zitten ze langs de haven op de grond te zitten langs het water en dan schop ik hun het water in :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Uitgaan met Roman,

Ik op NRG-900 racen en in een straat waar een hobbel ligt, bij het monument. Ik vlieg er doorheen, rijd een grote wagen langs. Ik vlieg weg. Roman onder de auto. Ik kom terecht in een boom. ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...