Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

het is ongelooflijk grappig hoe niko reageert op z'n omgeving.

rijd hij iemand omver, zegt ie gewoon dingen zoals : "sorry" of "i hope you've got health insurance."

of als je in een auto stapt met de deur open dan achteruit rijdt, en dat mannetje van die auto zit daarin, gaat ie lekker liggen rollen ^_^

of wanneer je gps vrouw "ping pong" zegt

gieren tot en met 0_0

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

het is ongelooflijk grappig hoe niko reageert op z'n omgeving.

rijd hij iemand omver, zegt ie gewoon dingen zoals : "sorry" of "i hope you've got health insurance."

of als je in een auto stapt met de deur open dan achteruit rijdt, en dat mannetje van die auto zit daarin, gaat ie lekker liggen rollen ^_^

I'm driving and i even't got a license.

of You fool!

of de leukste: I'm glad this is not my car.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een grappig momentje de missie meltdown ofso.

Ik was dus met die missie bezig, die vier lui vluchten in het park en ik moet ze dan afmaken. En nu komt het, de politie heeft ze allemaal doodgeschoten hahahaha. De politie was in de buurt en zij waren op mij aan het schiete dus politie komt eraan ik stopte met schieten en liet de agentjes hun werk doen whahaha.

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie 'Union Drive' krijg je in die tunnel politiehulp, die zat dan op die auto te schieten en toen dacht ik:'misschien doet de politie mijn werk wel', politie crasht en Niko zegt: 'Ow, for a second I thought the cops maybe would do our work' :schater: .

Link to comment
Delen op andere websites

Met een Tug uit de bocht vliegen :7 ... Voor Faustin's huis in Beachgate, aan het einde van de straat, is een vangrail met een gat erin. Ik verstopte me daaronder en belde de politie. Ik schoot die dood en kreeg 3 sterren. Steeds reden die politie auto's in volle vaart het water in :7.

Ook leuk om zelf te doen en dan proberen op het laatste moment eruit te springen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me kapot gelachen toen ik voor de grap een taxi bestelde via de telefoon.

Ik zit rustig achterin, begint me die taxichauffeur toch een potje te schelden op iedereen die hij tegenkomt op de weg. Moest even bijkomen. Alle scheldwoorden uit GTA heeft hij wel een keer uitgepuugd.

hoe bestel je een taxi via je telefoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Special Ability van Roman, dan kun je in de telefoon bij Roman>Taxi(of zoiets) kiezen.

Ja, die bestuurder zit je altijd uit te schelden en op het einde: 'This is the point where normal custopers PAY, so get out.' :7

Link to comment
Delen op andere websites

Special Ability van Roman, dan kun je in de telefoon bij Roman>Taxi(of zoiets) kiezen.

Ja, die bestuurder zit je altijd uit te schelden en op het einde: 'This is the point where normal custopers PAY, so get out.' :7

Of aan het begin: another ride for the ugliest bastard of the city.

Toen ik aan mijn bestemming was heb ik Mohammed neergeknald.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms begint die Roman uit te maken voor achterlijke mongool of zo en dan Niko daar op in gaan. :schater:

Lol bij mij hadden ze het een keer over vrouwen.

dat Mohammed z'n vrouw iedere avond verwent enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het filmpje in een van de beginmissies voor Roman geweldig:

Roman krijgt telefoontje: oke we komen eraan(heel vriendelijk), hij pak zijn dispatcher:Hé, Mohammed, you Dick, wher are you?

You need to go to...? [gesprek gaat verder tegen Niko] Mohammed? where the fuck are you? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het filmpje in een van de beginmissies voor Roman geweldig:

Roman krijgt telefoontje: oke we komen eraan(heel vriendelijk), hij pak zijn dispatcher:Hé, Mohammed, you Dick, wher are you?

You need to go to...? [gesprek gaat verder tegen Niko] Mohammed? where the fuck are you? :schater:

Ja idd vind ik ook prachtig. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bijvoorbeeld in Middle Park iemand in het water hebt geduwd(aan de plaatsen waar die bootjes liggen) dan proberen ze altijd langs het laddertje eruit te komen als je dan het laddertje gebruikt gaat Niko hierop waardoor hij die andere persoon terug in het water 'duwt', is eigenlijk niet duwen maar Niko gaat naar beneden en die ander valt dan, als ze daarna omhoog probeert te klimmen val jij in het water en gaat zo maar door :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst reed ik met Packie naar een stripclub toe. Maar ik had politie achter me aan. Ik reed met hoge snelheid, en ik kwam een andere politiewagen tegen. Ik ramde hem, en Packie en Niko vlogen door de voorruit, en de 2 agenten in de politiewagen ook. Wel grappig, hoorde je 4 mensen schreeuwen. :cab:

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Packie en ik waren ruzie aan het maken in zo'n stripclub met een uitsmijter. Dus Packie slaat hem, en opeens komen alle uitsmijters op ons af met knuppels en pistolen.

Packie: COME ON THEN!!

(Word in buik geschoten)

Packie: Little shit, take me on!

(Word keihard in elkaar gebeukt door uitsmijters)

(Niko ramt iedereen in elkaar)

Niko: AND DON'T FUCK WITH ME ANYMORE! XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...