Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Packie en ik waren ruzie aan het maken in zo'n stripclub met een uitsmijter. Dus Packie slaat hem, en opeens komen alle uitsmijters op ons af met knuppels en pistolen.

Packie: COME ON THEN!!

(Word in buik geschoten)

Packie: Little shit, take me on!

(Word keihard in elkaar gebeukt door uitsmijters)

(Niko ramt iedereen in elkaar)

Niko: AND DON'T FUCK WITH ME ANYMORE! XD

Dat is wel grappig :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Packie en ik waren ruzie aan het maken in zo'n stripclub met een uitsmijter. Dus Packie slaat hem, en opeens komen alle uitsmijters op ons af met knuppels en pistolen.

Packie: COME ON THEN!!

(Word in buik geschoten)

Packie: Little shit, take me on!

(Word keihard in elkaar gebeukt door uitsmijters)

(Niko ramt iedereen in elkaar)

Niko: AND DON'T FUCK WITH ME ANYMORE! XD

Is dat een missie ofzo, of gewoon een 'date'?

Want mocht het een missie zijn, dan kan ik mij dat totaal niet herinneren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Packie en ik waren ruzie aan het maken in zo'n stripclub met een uitsmijter. Dus Packie slaat hem, en opeens komen alle uitsmijters op ons af met knuppels en pistolen.

Packie: COME ON THEN!!

(Word in buik geschoten)

Packie: Little shit, take me on!

(Word keihard in elkaar gebeukt door uitsmijters)

(Niko ramt iedereen in elkaar)

Niko: AND DON'T FUCK WITH ME ANYMORE! XD

Is dat een missie ofzo, of gewoon een 'date'?

Want mocht het een missie zijn, dan kan ik mij dat totaal niet herinneren. :puh:

Nee is geoon los van een missie, dus gewoon iets leuk met Packie(correct me if I'm wrong Cuban Gangster :7 ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vloog vandaag in mijn Annihilator en ik had 4 sterren politie en dan komen er natuurlijk heli's en toen ging ik keihard met mijn heli in hun heli beuken en dan breekt hun heli in 2en/ de rotor valt eraf. Maar dat kan natuurlijk ook bij jou gebeuren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed op Boulevard in Bohan met een Packer met 3 sterren(5 politiewagens juist achter mij, zitten mij de hele tijd te rammen) komt er een politiewagen langs de andere kant, mist mij net, knalt op de eerste van de hele hoop politiewagens, die rest vliegt daar ook op, 7politiewagens op een hoop :7 was wel een grappig zicht :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook altijd weer lachen is, als je op een brug rijd een motorrijder aanrijden dat ie van de brug slingert die diepte in. Heerlijk :tu:

Ja, dat is altijd geweldig maar lukt jammer genoeg nie altijd, vaak liggen ze daar dan, maar als het lukt :dans: en met hun motor ervandoor ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook altijd weer lachen is, als je op een brug rijd een motorrijder aanrijden dat ie van de brug slingert die diepte in. Heerlijk :tu:

Ja, dat is altijd geweldig maar lukt jammer genoeg nie altijd, vaak liggen ze daar dan, maar als het lukt :dans: en met hun motor ervandoor ^_^ .

Gewoon blijven proberen. Op een gegeven moment word je er handig in Haha.

Maar ik geef toe dat je ook effe geluk moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook altijd weer lachen is, als je op een brug rijd een motorrijder aanrijden dat ie van de brug slingert die diepte in. Heerlijk :tu:

Ja, dat is altijd geweldig maar lukt jammer genoeg nie altijd, vaak liggen ze daar dan, maar als het lukt :dans: en met hun motor ervandoor ^_^ .

Gewoon blijven proberen. Op een gegeven moment word je er handig in Haha.

Maar ik geef toe dat je ook effe geluk moet hebben.

Ik heb juist de mannetjes op de Bohan brug eraf zitten duwen, is wel redelijk irritant want je zit zo naast iemand te duwen, verkeerd te duwen, maar het is het waard als ze op de rand staan ga je er met elk mogelijk wapen op af ga dicht bijstaan richt en schiet en Niko zal die gozer een klop op zen kop geven en vaaaaaalt mooi dat water in, klinkt dom maar ik houw ervan omdat dit z nieuw is in een GTA, echt iemand kunnen duwen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Na het einde van de 3rde ontmoeting met Jeff als hij wordt aangereden. die man stapt uit en belt de politie dan zegt hij

Hello is this the police?

I think i ran over a poor lad... he's dead.

ofcourse i'll stay here. daarna stapt hij in en rijdt weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan spookrijden met een dikke vrachtwagen, en dan tegen motoren aanknallen. Die motoren vliegen dan spontaan in de fik + Biker in het water/aan het verbranden xD.

Gewoon met een zware vrachtwegen als een Packer rondrijden is ook al leuk, met flikken achter je aan nog leuker, die tegenliggers en mede-weggebruikers hebben niets in te brengen tegen de brute kracht van een vrachtwagen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...