Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik was een keer met een Cavalcade aan het racen door de straten van Bohan.

Ik knal op een auto en ik vlieg door de voorruit, Maar die gast vloog ook door de voorruit van zijn primo en de bestuurder van de auto daarachter vloog ook uit zijn Futo :7

3 op een rij!

Link to comment
Delen op andere websites

1 Ik was dus op een soort plaat in de zee vlakbij Francis International Airport waar allemaal dozen op stonden. Ik was bezig met het cheaten van een annihilator (ik weet het, cheaten is fout, maar ik cheat altijd op een andere savegame ;)) en die staat daar zo, dus ik ben bezig mijn weg te wringen door de dozen heen, en ik duw zo een doos, wat gebeurt er, die hele Annihilator valt achterom de zee in. En eerder was ik ook al de zee ingevallen toen ik er was geland.. :S

2 Ik wou een motor pakken rondom een van de ziekenhuizen, dus ik loop naar de overkant van de weg, dan rijdt zo een taxi mij aan. Dan komt er van de andere kant nog een auto, en die taxi duwt mij zeg maar tegen die auto, dus ik zat klem. Was vast pijnlijk ^_^ En toen was ik dood.

3 (Niet echt een ''grappig moment'', maar toch wel raar eigenlijk) Als je een bloedbad in het ziekenhuis maakt, en je vermoordt jezelf uiteindelijk, of je health raakt op, verplegen ze je gewoon in hetzelfde ziekenhuis. Beetje raar niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd acgtervolgt door de politie in Bohan en probeer die grote brug die onder constructie is op te rijden, die politiewagen ramt mij tegen een taxi, ik vlieg uit mijn auto en die politiewagen crasht vliegt over mij komt schijn neer en Niko weet juist nog tussen de onderkant van die politiewagen en de grond dus te recht te komen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd acgtervolgt door de politie in Bohan en probeer die grote brug die onder constructie is op te rijden, die politiewagen ramt mij tegen een taxi, ik vlieg uit mijn auto en die politiewagen crasht vliegt over mij komt schijn neer en Niko weet juist nog tussen de onderkant van die politiewagen en de grond dus te recht te komen :7 .

Gelukje :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren: politie achter mij in Bohan, rijdt een van die auto's dicht achter mij: 'Pull over to the side of the road!' 90°bocht dus ik rem, maar dit was achter een bobbel in de weg dus die politiewagen rijdt tegen volle snelheid vliegt over mij tegen zo'n pillaar, die flikken vliegen daar uit tegen die pillaar: 'At least you pulled over to the side :schater: '.

Daarna weer op de Bohan-constructie-brug, ik rij op het rechtse baan ik gaeen beetje naar links en ik wou die jump niet doen ik sprong uit die auto, auto tikt muur aan waardoor de achterkant ook naar die muur zwenkt waardoor ik wordt gedood door de achterkant van MIJN auto en die muur :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met me auto tegen een prullenbak aan en toen vloog die prullenbak tegen iemand zijn hoofd.

En ik reed over een brug en zakte er door heen en toen was me auto helemaal ingedeukt

Bewerkt: door dakkiono
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou dus die ene sprong over die rivier doen met een NRG maar ik ging dus net iets te langzaam maar ik probeerde het toch............. knalt mijn motor tegen het hekje aan, vlieg ik van die NRG af en knal ik vol met mijn kop tegen een boom........ :7

auw :cry:

was wel dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Reed in Bohan over de Hoofdweg op het rechter vak, neem een Futo van de rchter kant neem die helemaal tot aan de andere kant mee over de railing, was best grappig om te zien :7 .

Of bij een verkeerslicht staat een Futo achter een Cavalcade en ik ook met een Cavalcade, je ziet het gewoon aankomen ik plet de Futo tussen de 2 Cavalcades, dat was een kleine Futo :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Reed in Bohan over de Hoofdweg op het rechter vak, neem een Futo van de rchter kant neem die helemaal tot aan de andere kant mee over de railing, was best grappig om te zien :7 .

Of bij een verkeerslicht staat een Futo achter een Cavalcade en ik ook met een Cavalcade, je ziet het gewoon aankomen ik plet de Futo tussen de 2 Cavalcades, dat was een kleine Futo :7 .

Vloog de bestuurder in de hens? of was hij dood?

Ontopic: ik was met een Phantom aan het rijden op de Plumber's Skyway.

Ik rijdt tegen een Cavalcade FXT aan en de bestuurder valt brandend uit de auto en stuiterde een beetje rond. en die Cavalcade FXT ontplofte bij een politie auto.

Link to comment
Delen op andere websites

ik reed met mn auto een beetje door het park en toen zag ik zown omatje op een bankje zitten, ik stapte voor haar neus uit mn auto en ze zei zoiets van : Hi my dear, en toen knalde ik haar door hoor hoofd met n shotgun :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Reed in Bohan over de Hoofdweg op het rechter vak, neem een Futo van de rchter kant neem die helemaal tot aan de andere kant mee over de railing, was best grappig om te zien :7 .

Of bij een verkeerslicht staat een Futo achter een Cavalcade en ik ook met een Cavalcade, je ziet het gewoon aankomen ik plet de Futo tussen de 2 Cavalcades, dat was een kleine Futo :7 .

Vloog de bestuurder in de hens? of was hij dood?

Ik denk dat hij dood was, wat nogal logisch is soms gaan ze al dood als je er hard op in knalt, zal nogal weinig plaats overgebleven zijn in de Futo :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...