Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Zielig hoor, bejaarden aanvallen! :N

idd, ik val NOOIT ouderen aan bij gta.

gewoon, omdat ik vind dat die mensen nog wel mogen leven.

maar van die mallegassies knal ik zó om zeep :eten:

Ik voorkom dit nooit, ik rij op de snelwegen en snij deze een beetje af, als daar nu een omaatje loopt, kan ik dit niet voorzien hebben(rond de snelwegen zijn trouwens de ped-looppatronen vast, in Bohan toch, ze staan altijd op de zelfde plaats en het zijn altijd dezelfde soort mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij supersnel met mijn Infernus. Ik knal tegen een laag muurtje bovenaan een hoge weg. Dan vlieg ik door het raam en zie ik dat er me iemand al voor was met vliegen omdat ik die persoon net heb aangereden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op de snelweg staan heel veel prostituees> iemand met een Faction rijdt op het links vak en zet zich dwars op de weg door op zijn rem te gaa staan om voor die prostituee te stoppen, knalt daar een Huntley op volle snelheid op

komt die juist op mijn doorgang te liggen, katapulteerd die auto naar de verkeerde kant van de weg, knalt daar een Cavalcade op :schater: , het mannetje had wel wat verzorging nodig :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sprong van the rotterdam tower af...

En Mijn poppetje bewoog niet.

Dus hij viel op de grond...

En toe stond die op xD...

toen botste er een auto op me en ik leefde nog (net)

Dit is echt gebeurd!!

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op de snelweg staan heel veel prostituees> iemand met een Faction rijdt op het links vak en zet zich dwars op de weg door op zijn rem te gaa staan om voor die prostituee te stoppen, knalt daar een Huntley op volle snelheid op

komt die juist op mijn doorgang te liggen, katapulteerd die auto naar de verkeerde kant van de weg, knalt daar een Cavalcade op :schater: , het mannetje had wel wat verzorging nodig :7 .

:schater:

Ik moest het wel even 2 keer lezen voordat ik het kon visualiseren :engel::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was Hangman's NOOSE aan het doen.

En ik was op het eiland waar je moet aankomen maar de andere speler was er nog niet en ik had maar een klein beetje leven en het was ook mijn laatste leven.

Daarna zie ik hem aankomen maar ghij stort wat verder neer...

Ik loop er naartoe en dan gaan we naar dat honkball veld ik klim over een hek.

Kijk achterom om te zien of petrovich er ook over klimt en BOEM!

Ik werd aangereden en ik was dood...

Mission Failed! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik heb zonet iets meegemaakt wat ik nog niet eerder had meegemaakt

Ik rij dus met Roman naar Comrades Bar en dan kwam ik dus langs 69th Street Diner, dan is er een opstopping. Een man trekt de chauffeur van de taxi uit die taxi en begint hem te slaan. Ze beginnen elkaar dus te slaan, en ik rij ze over (maar ik rij per ongeluk in de marker van 69th street diner). Na het eten gingen ze nog eens verder, en toen was de ene dood en kon ik gewoon het geld oppakken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een clan meeting was er ook iets grappig, maar omdat het wat moelijk uit teleggen is toon ik er wel het filmpje van. :puh:

Het gaat over het begin van het filmpje met dat vallen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

zat is in een heli,spring ik er uit en ik dacht dat ik in een zwembad zou vallen.maarja ik viel precies op het randje en toen wwas ik dood maar daarna gleed ik als nog in het zwembad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed 's nachts(kapot licht) door steegjes in Alonquin, zie ik een muur te laat aankomen(had al weinig Health)

juist tegen die muur, ik val van de motor,(oef ik leef nog) motor kantelt(splatsj) :duh: natuurlijk dood :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vrienden en ik hadden 4 tv's met 4 xboxen aangesloten in één kamer. We deden Free Mode en zaten met zijn allen saampjes in een Stretch. Stretch bijna kapot :puh:. We scheuren door Plumber Skyway met 6 sterren politie achter ons aan. Voor ons staat een Noose blokade. Stretch vliegt in de fik. We roepen allemaal tegelijk FUCK!! en de Stretch ontploft :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer meestal kleine auto's van tegnliggers nog iets kleiner te maken waarbij meestal de bestuurders omkomen :7 hier gebruik ik meestal een Cavalcade voor en mijn slachtoffer is altijd een Futo die stilstaat op het einde van de Northern Expressway in Dukes, die vliegen meestal nogal hard weg die Futo's, je voelt je hierdoor machtig in een SUV in dit spel ^_^ en dan probeerde ik dit met een Flatbed, bestuursters van Cavalcades kunnen dit zelfs niet navertellen :7 Conquer de World, Start with a GTA ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...