Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik was eens met een Flatbed snelhied aan het maken ergens in Dukes, ik kom aan een T-splitsin en ik zie een auto voor mij, ik sandwich die auto dan tussen de muur voor mij en mijn Flatbed, na die nog een paar keer overkop te hebben geduwt vroeg ik mij af wat voor auto dat eigenlijk was , het was een Primo en hij was kleiner dan de Futo . Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik liep over straat toen er ineens een lantaarnpaal op me viel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik had een 1-ster wanted level toen een politie-agent de straat oversteekt, ik schiet met 9mm op hem(1 keer) hij bukt zich en er rijd een Dilettante recht op zen kop . Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Politie zat achter mij ik ga bij water snel stoppen valt de politie auto in het water. Reageren
pietja Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik was net met brucie op pad en toen zij hij lets go back homie i must train my ass vond ik persoonlijk wel grappig Reageren
ericthuis Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Ik had 1x op de Rotterdam Tower dat ik naar beneden sprong (Leve de ragdoll physics ) Dus viel ik heel raar hij kwam op de grond en zakte erdoorheen en toen spawnde ik weer op de straat Bewerkt: 12 augustus 2009 door ericthuis Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik was met roman iets aan het. hij zei ''come we go home'' ik breng hem thuis met de auto. de deuropening van roman stond tegen de auto van mijn parkeerplaats hij kon er niet uit slaat ie mij eruit gaat ie bij het stuur zitten zegt ie nog wat en rijd weg xD Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik reed keihard met een hummer en toen ramde ik een auto en die was zo beschadigd dat de vuur meteen uit de achterwielen kwamen Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 in de metrolijn bij die trappen bovenaan gaan staan en wachten tot er iemand boven is en hem dan door zijn knie schieten en dan zien hoe hij naar beneden rolt. daar zit ik echt uren om te lachen Reageren
pietja Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 in de metrolijn bij die trappen bovenaan gaan staan en wachten tot er iemand boven is en hem dan door zijn knie schieten en dan zien hoe hij naar beneden rolt. daar zit ik echt uren om te lachen ja dat is echt geniaal Reageren
vice infernusX Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik was met roman iets aan het.hij zei ''come we go home'' ik breng hem thuis met de auto. de deuropening van roman stond tegen de auto van mijn parkeerplaats hij kon er niet uit slaat ie mij eruit gaat ie bij het stuur zitten zegt ie nog wat en rijd weg xD ja had ik laatst ook roman duwt me overhaast uit de auto en zegt dat die de auto meeneemt terwijl niko klaagt Reageren
Wienish Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 In zo'n gaar wijkje in Broker (meer bij Bohan, maar was wel nog Broker) heb je zo'n zwembad met duiklplank, en een stukje verderop een stunt Jump. Ik was online bezig met Tha-Ran en nog zo'n figuurtje, en ik sprong met mijn Sultan TT van die jump af. Ik belandde op het ronde hutje achter het zwembad, en in plaats van dat ik erin slaagde te remmen, gleed ik nog even door, waardoor ik op zo'n pierding landde. Ik knalde 3 of 4 keer tegen een paar palen die mij tegenhielden in het water te belanden, en uiteindelijk stopte ik ongeveer een wagenlengte van de rand van het water vandaan. Reageren
prosebaso Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Dit is echt niet leuk: Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden byebye NRG Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Dit is echt niet leuk: Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden byebye NRG dan moet je gwn een NRG cheaten Reageren
TZG Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Dit is echt niet leuk: Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden byebye NRG dan moet je gwn een NRG cheaten niet iedereen houd van cheaten... @Randomcharacter: het is een NRG-900, niet 600 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.