Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik was eens met een Flatbed snelhied aan het maken ergens in Dukes,

ik kom aan een T-splitsin en ik zie een auto voor mij, ik sandwich die

auto dan tussen de muur voor mij en mijn Flatbed,

na die nog een paar keer overkop te hebben geduwt vroeg ik mij af wat

voor auto dat eigenlijk was :7 , het was een Primo en hij was kleiner dan de Futo ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 1x op de Rotterdam Tower dat ik naar beneden sprong

(Leve de ragdoll physics _O__O_ )

Dus viel ik heel raar

hij kwam op de grond en zakte erdoorheen

en toen spawnde ik weer op de straat

Bewerkt: door ericthuis
Link to comment
Delen op andere websites

ik was met roman iets aan het.

hij zei ''come we go home''

ik breng hem thuis met de auto. de deuropening van roman stond tegen de auto van mijn parkeerplaats

hij kon er niet uit slaat ie mij eruit gaat ie bij het stuur zitten zegt ie nog wat en rijd weg xD

Link to comment
Delen op andere websites

ik was met roman iets aan het.

hij zei ''come we go home''

ik breng hem thuis met de auto. de deuropening van roman stond tegen de auto van mijn parkeerplaats

hij kon er niet uit slaat ie mij eruit gaat ie bij het stuur zitten zegt ie nog wat en rijd weg xD

ja had ik laatst ook roman duwt me overhaast uit de auto en zegt dat die de auto meeneemt terwijl niko klaagt

Link to comment
Delen op andere websites

In zo'n gaar wijkje in Broker (meer bij Bohan, maar was wel nog Broker) heb je zo'n zwembad met duiklplank, en een stukje verderop een stunt Jump. Ik was online bezig met Tha-Ran en nog zo'n figuurtje, en ik sprong met mijn Sultan TT van die jump af. Ik belandde op het ronde hutje achter het zwembad, en in plaats van dat ik erin slaagde te remmen, gleed ik nog even door, waardoor ik op zo'n pierding landde. Ik knalde 3 of 4 keer tegen een paar palen die mij tegenhielden in het water te belanden, en uiteindelijk stopte ik ongeveer een wagenlengte van de rand van het water vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

dan moet je gwn een NRG cheaten

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

dan moet je gwn een NRG cheaten

niet iedereen houd van cheaten...

@Randomcharacter: het is een NRG-900, niet 600

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...