Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

dan moet je gwn een NRG cheaten

niet iedereen houd van cheaten...

@Randomcharacter: het is een NRG-900, niet 600

ehm, ik heb de nrg-600 ding geplaatst, niet randomcharacter xd

Nu terug on-topic= ik was in de metro, kwam daar een trein af, viel ik per ongeluk van het perron. :s

Link to comment
Delen op andere websites

in de metrolijn bij die trappen bovenaan gaan staan en wachten tot er iemand boven is en hem dan door zijn knie schieten en dan zien hoe hij naar beneden rolt. daar zit ik echt uren om te lachen

ja dat is echt geniaal ^_^

gewoon duwe dan krijg je geen politie

Link to comment
Delen op andere websites

Ohh, ik heb net nog even zitten lachen.

Ik was met Nick_Kerkwijk en Kai-Shockwave bezig met opnames voor een filmpje van het rijdersduo van mij en Nick. Nou, met zo'n 2schansjump, waar wij elk een kant in beslag namen en Kai filmde, ging Nick net wat te snel , waardoor hij al over de jump was terwijl ik aan kwam rijden. Hij belandde tegen de andere schans waar ik over moest, en ik knalde op het hoge stuk van die schans tegen zijn auto op.. Resultaat was dat ik op mijn dak lag terwijl je 't juist van hem zou verwachten.

Het uitindelijke góeie resultaat van die jump mag er zijn, check dit maar eens.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed per ongeluk een jump op het einde van een rechtstuk bij het skatepark

door tegen een stoep op te jumpen, vloog ik heel nipt over die bomen

dacht ik al k*t :duh: kwam ik tegen een van die bomen en vangde die boom mij

mooi met zijn takken op en land ik heel mooi ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ohh, ik heb net nog even zitten lachen.

Ik was met Nick_Kerkwijk en Kai-Shockwave bezig met opnames voor een filmpje van het rijdersduo van mij en Nick. Nou, met zo'n 2schansjump, waar wij elk een kant in beslag namen en Kai filmde, ging Nick net wat te snel , waardoor hij al over de jump was terwijl ik aan kwam rijden. Hij belandde tegen de andere schans waar ik over moest, en ik knalde op het hoge stuk van die schans tegen zijn auto op.. Resultaat was dat ik op mijn dak lag terwijl je 't juist van hem zou verwachten.

Het uitindelijke góeie resultaat van die jump mag er zijn, check dit maar eens.

Aah zo! Nice work _O_

Heeft iemand van jullie het filmpje van hoe het misging misschien ook nog? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond is een keer tegen over een huis en toen reed er ineens een auto met twee mensen een oprit op en vervolgens knalde ze tegen de garagedeur aan met hun auto. Één stapte uit de auto en de anders bleef dood in de auto liggen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging ik een keer naar helitour terwijl ik 5 sterren had, en ging achter een heli staan. Die agenten de hele tijd schieten op die heli, en die gozer blijft gewoon in zn heli zitten :D

Haha ja dat is grappig

Die gast dacht vast, Ik heb pauze jongens, ik ga hier niet weg!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging ik een keer naar helitour terwijl ik 5 sterren had, en ging achter een heli staan. Die agenten de hele tijd schieten op die heli, en die gozer blijft gewoon in zn heli zitten :D

Haha ja dat is grappig

Die gast dacht vast, Ik heb pauze jongens, ik ga hier niet weg!

Ik kwam eens uit het hospital,

slaag ik iemand, mep ik die neer komt er weer iemand anders verder vechten...

Na een tijdje stond heel het straat vol van de auto's van de personen die stopten

en lagen daar al eens zoveel lichamen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

dan moet je gwn een NRG cheaten

niet iedereen houd van cheaten...

@Randomcharacter: het is een NRG-900, niet 600

jonge dat zei ik niet eens kij goed naar het bericht homo!! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op het einde van de laatste missie van wraak, waar je de heli moet besturen. Ik vloog nogal laag, en moest uitwijken voor RPG. Turlijk ging ik naar beneden... het water in, heel die stomme missie opnieuw doen :s

Ik heb die fucking missie wel 8 keer gedaan. Elke keer ging er wel wat fout, ik miste vol die ramp xD

Ook bij die missie, waar je achter die vent aan moet rennen, hij zat vast achter een kartonnen doos, ik hem de hele tijd neerknallen, en hij bleef gwn leven o0?

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...