Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

ik zat met mijn neefje van 7 jaar gta IV aan het spelen ik was aan de beurt toen belde little jacob om te eten mijn neefje moest al een beetje lachen hoe lj praat dus ik haalde hem op met mijn bike ik ging de bocht om en lj knalde met zijn hoeft tegen zoon waterpaaltje (of hoe je het noemt) hij valde van de bike en het water spoot er uit dus lj flikkert steeds of dat water uitendelijk was hij dood mijn neefje en ik lachte ons kapot :schater:

>>> Door Hanneswasco: Nutteloze afbeelding verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat met mijn neefje van 7 jaar gta IV aan het spelen ik was aan de beurt toen belde little jacob om te eten mijn neefje moest al een beetje lachen hoe lj praat dus ik haalde hem op met mijn bike ik ging de bocht om en lj knalde met zijn hoeft tegen zoon waterpaaltje (of hoe je het noemt) hij valde van de bike en het water spoot er uit dus lj flikkert steeds of dat water uitendelijk was hij dood mijn neefje en ik lachte ons kapot :schater:

Waarom die screen? En valde is viel. ;)

Ontopic: Pijnlijk moment op 2:03...

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat met mijn neefje van 7 jaar gta IV aan het spelen ik was aan de beurt toen belde little jacob om te eten mijn neefje moest al een beetje lachen hoe lj praat dus ik haalde hem op met mijn bike ik ging de bocht om en lj knalde met zijn hoeft tegen zoon waterpaaltje (of hoe je het noemt) hij valde van de bike en het water spoot er uit dus lj flikkert steeds of dat water uitendelijk was hij dood mijn neefje en ik lachte ons kapot :schater:

Waarom die screen? En valde is viel. ;)

Ontopic: Pijnlijk moment op 2:03...

zo moest ff wat snel intypen en op internet let ik nooits op spellings fouten

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op weg naar Brucie met mijn mooie zwarte Rebla waarbij ik een paar mooie bochten door de straten van Broker maakte. Alles ging perfect totdat ik tijdens een bocht bijna tegen een vrachtwagen aanknalde! Gelukkig wist ik hem te ontwijken maar met volle snelheid naderde ik een muur van een gebouw. Een keiharde botsing dus, maar tussen mijn Rebla en de muur zat nog een pedestrian, die keihard gesandwiched werd. Ik had het eerst niet door totdat ik die enorme bloedvlek op m'n voorbumper ontdekte. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op weg naar Brucie met mijn mooie zwarte Rebla waarbij ik een paar mooie bochten door de straten van Broker maakte. Alles ging perfect totdat ik tijdens een bocht bijna tegen een vrachtwagen aanknalde! Gelukkig wist ik hem te ontwijken maar met volle snelheid naderde ik een muur van een gebouw. Een keiharde botsing dus, maar tussen mijn Rebla en de muur zat nog een pedestrian, die keihard gesandwiched werd. Ik had het eerst niet door totdat ik die enorme bloedvlek op m'n voorbumper ontdekte. :7

Zo zijn al veel politite-agenten bij mij gestorven :7 ,

maarniet mijn fout hoor, altij de politie zelf die zijn eigen mannen doodrijd :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Deed een tijdje geleden nog is de Swingset glitch met een ambulance maar die was al erg beschadigt dus ik schiet weg de ambulance staat in brand ik spring eruit en de ambulance ontploft en ik val recht tussen de vuilnisbakken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...