Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

ik was bij een vriend call of duty 4 nazi zombies aan het spelen

dat gaat zo

je zit in een huis en er komen zombies die naar binnen willen en je vermoorden (duh....) :D

toen ging hij online deahtmacht (gta4) en hij werd de hele tijd beschoten dus verstoppte zich in een huis

en je raad het toen kwam er een speler in het zombie costuum naar binnen

:schater::schater::schater::schater: oooo hij schrok zich dood man :schater::schater::schater:

P.S. de zombie heeft hem vermoord toen hij sckrok

dus niet call od duty 4 nazi zombies spelen voor je GTA 4 online gaat

P.S.S. hij blijft leuk :D

Het moet wel over Gta-IV gaan en geen Call OF Duty :7

gaat het ook (deels :D )

>>> Door Hanneswasco: En nu gaan we terug ontopic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeerde samen met een vriend en mijn broer stuntjump 10 te halen.

Ik knalde op een pion waardoor ik vlak voor de jump de lucht in vloog en het dus niet kon gaan halen. Ik stapte vlak voor de grond uit de auto die ontplofte waardoor ik dood door de lucht vloog.

Je zag in slow-motion die gast rechtopstaand over de grond heen scheuren met alleen z'n voeten op de grond.

Mijn vriend probeerde het ook een keer, ging 20 keer over de kop en haalde het nog gewoon ook.

Stuntjump 35 moest ik zo'n 35 keer doen, komt diezelfde vriend die het bijna nooit speelt, vraag ik of hij het eens wilde proberen, haalde hij het in een keer!

Toen voelde ik me echt hard genaaid.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed de brug onder constructie op het einde van de Northern Expressway in Bohan af,

voor die Jump nog is te doen ^_^ , het eerste deel gaat goed,

maar halverwege in de lucht bij de tweede dacht ik dit gaat niet goed,

(over het feit dat ik dacht dat de auto op de muur ging knallen) ik springer dus uit,

kwak ik tegen de muur :duh: , haalt die auto het doodleuk gewoon op zijn eigen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer Pegorino het dak op vlucht in de missie 'Out of Commission', loop ik hem snel achterna en schiet op de 2 handlangers die me opwachten. Door mijn kogelregen viel een van die twee naar beneden, ik via de trap naar beneden slieren, en wat blijkt? Die jokel was die trap op aan het klimmen en ik stoot hem de dieperik in. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mr. Faustin: So, Niko Bellic...you think its ok to kill my employees?

Niko Bellic: If he is an asshole...yes.

Voor de rest heb je nog heel veel grappige dingen, maar k daar nu de tijd niet voor om die ALLEMAAL hier te typen.

Er zit ook gewoon ook zoveel humor in het spel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer nooit te driften dicht bij de zee wanneer het regent... :7

Dat klinkt als iets dat Eddie tegen mij zei wat ik 2 minuten later ook voorhad,

is ech geen goed idee, een Perennial is trouwens een goede driftwagen :sigaar: .

Ja op MSN

Ik was aan het offroaden met een Patriot.

En toen begon het te regenen en viel ik ondersteboven in het water :duh:

En een Perennial een goede driftwagen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had toch een vaag moment. Ik werd achtervolgd door de politie 2 of 3 sterren als ik het me goed herinner. Met mijn Comet scheurde ik richting het tolstation op de brug van Algonquin en Broker. Opeens knalt er zo'n HeliTours helicopter op het tolstation. Daarna ging hij verder met het achtervolgen van mij, alsof het een politiehelicopter was. Erg vreemd maar wel grappig. :7

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...