Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

en hij reed ook nog verder waarschijnlijk viel zijn poot op t gas rijd die zich tegen een politie auto aan en hun halen hem uit zijn auto en zien ze dat hij dood is.. rijden ze weer verder. Ja ikke ook net whaha ik schoot op iemand in zijn auto, gaat de toeter af ja.

>>> Door Hanneswasco: Reclame verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net klaar met de missie 'Undertaker' en ik ging gewoon wat rijden met een auto. 5 minuten kom ik ergens in de stad de romero tegen waarmee je in die missie moet rijden :schater: .

na die missie rijden ze overal

,weird but cool ^_^ ,

Je moet er wel zelf in zitten wil je hem laten Spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister speelde ik gta iv en toen invite iemand me voor mp, dus ik klik op meedoen aan gamesessie, en dan moet je kiezen of je je sessie wilt beeindigen, en in plaats van de normale knoppen( Ik dacht Enter en Escape) stonden er de A knop en de B knop van de xbox360. :7:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gister speelde ik gta iv en toen invite iemand me voor mp, dus ik klik op meedoen aan gamesessie, en dan moet je kiezen of je je sessie wilt beeindigen, en in plaats van de normale knoppen( Ik dacht Enter en Escape) stonden er de A knop en de B knop van de xbox360. :7:bonk:

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

als je een politie wagen steelt.

kan je dan ook missies doen?

net zoals in GTA vice city?

of met een brandweer ofzo...

Bij de politie=in een politie auto,stilstaan en L1 drukken(ps3),dan kom je in hun computer=>staat er ergens een funnctie(vertaald)"overtredingen die bezig zijn".klik daarop en je kan een misdaad kiezen en er naartoe gaan ;)

Bij mij gaat dat niet ik kan wel backp vragen maar nergens heen gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat leuk is. Zorgen dat je met veel mensen vecht, op het treinspoor gaan staan zodat ze je achterna komen. Helemaal wegrennen van het station (laat ze je bijhouden) en als de metro komt ze hem tegen hun reet laten rijden :7 .

:schater:

>>> Door Hanneswasco: Reageren op andere berichten met een emoticon is pure spam.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

IK wou overlaatst een auto stelen dus ik schiet door de bestuurder zijn hoofd en dan ken je het vervolg wel hij blijft met zijn voet op het gaspedaal en met zijn hoofd op het claxon maar hij rijd dan verder en dan rijd hij toevallig een voorbijganger omver, het is grappig als je het ziet, want het is moeilijk om uitteleggen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand eerder mee gemaakt? Ik zag op de hoek bij m'n savehouse in Bohan, een hoer een pasagier uit de auto trekken en instappen. Terwijl de chauffeur met die hoer wegreed, bleef die gast al gillend aan de deur hangen. Ik ben er achter aan gereden. En ineens was die hoer verdwenen. En nee ze lag niet in een bepaalde pose. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand eerder mee gemaakt? Ik zag op de hoek bij m'n savehouse in Bohan, een hoer een pasagier uit de auto trekken en instappen. Terwijl de chauffeur met die hoer wegreed, bleef die gast al gillend aan de deur hangen. Ik ben er achter aan gereden. En ineens was die hoer verdwenen. En nee ze lag niet in een bepaalde pose. :schater:

Ja dat zag ik ook is een keerin de buurt van the Triangle club in Bohan, best wel hillarisch. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...