Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Had ijscowagen gestolen uit ijsco wagen drie sterren politie gaat in ijscowagen en mij achtrtvolgen met muziekje!!

(komt vast omdat het een soort sirene heeft :duh:)

Bewerkt: door JordanMaster
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat leuk is. Zorgen dat je met veel mensen vecht, op het treinspoor gaan staan zodat ze je achterna komen. Helemaal wegrennen van het station (laat ze je bijhouden) en als de metro komt ze hem tegen hun reet laten rijden :7.

ik duw ze altijd in het water gaan ze langzaam dood :7

ik ga ook erin prongeluk zie ik allemaal lijken drijven :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

In free room multiplay ik zie een auto stopen met 2 mensen erin

die 1 ienmand ophalen.

en ik sta daar ver vandaan met een RPG-7

ik zie em instapen en ik schiet me raket erop af en boem alle 3 dood

hahahahha :tu:

Tip

zorg dat je altijd raketen bij je hebt :tu:

Bewerkt: door jorisgtalcs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel komische momenten meegemaakt, maar deze vindt ik het best.

GTAforumgevaarsteken.gifLet op! De onderstaande tekst kan een spoiler zijn voor mensen die GTA IV (nog) niet hebben uitgespeelt! GTAforumgevaarsteken.gif

In de missie ''I'l Take Her'' moet je Gracie Ancelotti ontvoeren en haar naar een huis brengen voor een ruil. In die missie moet je op een auto reageren op een verkoopsite. Dan spreek je af en overmeester je haar en je duwt haar in een auto...

...Tijdens de rit naar een huis scheldt ze Niko uit en ze probeert het stuur over te nemen. Na een tijdje is Niko dat gelul zat en geeft hij haar een stoot tegen haar kaak met zijn elleboog. Ze is bewusteloos. :bonk:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik gisteren Dwayne terugbracht met de helicopter na een avondje stappen werd ie bij het uitstappen aangereden door een taxi.

In het tussenfilmpje krabbelde hij overeind en liep weg met hele grote ogen. (hij was een beetje geschrokken geloof ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer dat ik tegen een Speeltoestel aanreed met een motor,,, dikke bug,, ik knal helemaal naar de andere kant van het eiland... >.<.. kom heel mooi op mijn wielen terecht,, ik stap af.. zegt hij ineens,,, ' Holy Crap, Didn't saw that coming'... dat vond ik best wel grappig.,,

( . )( . )

) (

( )( )

Link to comment
Delen op andere websites

we waren in een rocket launcher gevecht,en we stonden bijna allemaal i het tankstation,we hadden teams gemaakten ik bleef achter in het tankstation,en ik gebnruike de bug dat ik in het huisje zat,dus dat halve team komt erbij staan(van de tegenstanders,proberen ze er ook in te komen om mij e vermoorden...Schiet er een groentje van dat team recht op het huis in het benzinestation :schater:

hele team weg :7

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik scheuren op een motor.

Knal tegen de zijkant van een cavalcade aan.

Vlieg van de motor af.

Ik rol over de straat en mijn motor glijdt over de stoep.

Als hij dan over de stoep glijdt haalt hij zo'n beetje iedereen onderuit.

En ik had een gevecht met een man, een agent ziet dat die man mij slaat en arresteert hem.

Staan ze daar een tijdje te wachten op een auto, zegt die agent: ahhh were did you get that stolen creditcard from?

Komt er een auto aan, stapt die crimineel in, jat ik de auto en begint die crimineel de hele tijd te schreeuwen. :schater: :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bumpje :$ , maar dit topic zou moeten herleven :) .

Vandaag in de missie 'Clean Getaway', ik wou dus de Blista gaan afleveren, rij ik natuurlijk tegen

een tegenligger, vliegt Niko letterlijk bij het vuil, om daarna overredente worden door zijn eigen

auto in een wolk van vuil en vernieling :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...