Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik had iets merkwaardigs bij een missie van Packie. Na de cutscene staat het groepje mannen buiten, maar in plaats van op de stoep staat Packie op straat. Je raad het al, Packie wordt aangereden door een aanstormende auto, dood... Mission failed :ch: En ik had nog niks gedaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel komische momenten meegemaakt, maar deze vindt ik het best.

GTAforumgevaarsteken.gifLet op! De onderstaande tekst kan een spoiler zijn voor mensen die GTA IV (nog) niet hebben uitgespeelt! GTAforumgevaarsteken.gif

In de missie ''I'l Take Her'' moet je Gracie Ancelotti ontvoeren en haar naar een huis brengen voor een ruil. In die missie moet je op een auto reageren op een verkoopsite. Dan spreek je af en overmeester je haar en je duwt haar in een auto...

...Tijdens de rit naar een huis scheldt ze Niko uit en ze probeert het stuur over te nemen. Na een tijdje is Niko dat gelul zat en geeft hij haar een stoot tegen haar kaak met zijn elleboog. Ze is bewusteloos. :bonk:

Ja echt he :7

Ik faalde die missie 2 keer achter elkaar altijd omdat zij ineens vol naar links stuurde, waarna ik tegen de wegafscheiding aanreed, die schuin is. Dus ik ben er 2x tegen aan gereden en de auto lag op de kop. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed de missie 'Concrete Jungle' ik stap in Jacob's auto, even onderweg steekt hij zijn jointje op of wat het ook was :7 , vraagt hij om hetraam open te doen, ik slaag me raam open en er volgt een mooie wolk uit her raam :7 .

Vond dat best wel grappig :7 .

Ook deed ik de sprong over de zeeëngte in Bohan, hoor ik een ped in de vertraging 'Moron!' roepen,

wanneer ik land neem ik diezelfde ped met het hoofd mee en kwakt hij tegen een paal :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van deze

je speelt met je broer gta en we springen steeds uit een heli

maar bij mij gebeurt dit weer : ik spring en kom tegen een vleugel :7 vlieg eerst 5 kilometer verder weg knal tegen een gebouw aan en ik leefde was dood

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed de missie 'Concrete Jungle' ik stap in Jacob's auto, even onderweg steekt hij zijn jointje op of wat het ook was :7 , vraagt hij om hetraam open te doen, ik slaag me raam open en er volgt een mooie wolk uit her raam :7 .

Vond dat best wel grappig :7 .

Ook deed ik de sprong over de zeeëngte in Bohan, hoor ik een ped in de vertraging 'Moron!' roepen,

wanneer ik land neem ik diezelfde ped met het hoofd mee en kwakt hij tegen een paal :7 .

Lennart :7. Je slechte Engels :7. Hoe vraagt of 't raam DICHT mag blijven om er een hotbox van te kunnen maken :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed de missie 'Concrete Jungle' ik stap in Jacob's auto, even onderweg steekt hij zijn jointje op of wat het ook was :7 , vraagt hij om hetraam open te doen, ik slaag me raam open en er volgt een mooie wolk uit her raam :7 .

Vond dat best wel grappig :7 .

Ook deed ik de sprong over de zeeëngte in Bohan, hoor ik een ped in de vertraging 'Moron!' roepen,

wanneer ik land neem ik diezelfde ped met het hoofd mee en kwakt hij tegen een paal :7 .

Lennart :7. Je slechte Engels :7. Hoe vraagt of 't raam DICHT mag blijven om er een hotbox van te kunnen maken :7.

:duh:

Eigenlijk had ik ook zoiets verstaan, maar ik begon te twijfelen, ik hoorde alleen maar 'Window'.

Dus sla ik dat raam maar open :7 . Nu je het zegt, hij zegt wel iets om zijn rook beter te ruiken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep uit mijn savehouse in Bohan en ik ging Little Jacob bellen voor wapens. Op mijn parkeerplaats had ik een police car staan. Ik stond dus te bellen en opeens valt een gast een politieagent aan en die politieagent arresteert die gast. En raad is wat toen gebeurde.... Die gast ging samen met die politieagent in mijn politieauto zitten en ze reden weg.... Ik was zo verbaast dat ik vergat om ze te achtervolgen en ze te vermoorden :{ !

Link to comment
Delen op andere websites

ik was Three Leaf Clover weer eens aan het spelen, toen ik helemaal aan het eind op de vlucht was met 3 sterren. Na een paar aanrijdingen torpedeerde ik me via een lantarenpaal tegen een gevel aan. Deed die auto het niet meer. In een mum van tijd zes politieauto's om ons heen. Dus ik stap uit, wordt ik doodgeschoten. Terwijl het beeld grijs wordt zie ik nog net hoe een politieauto het beeld in komt vliegen (letterlijk) en bovenop de situatie landt... BOEM, massale explosie... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik sprong van een gebouw omdat ik geen zin had om de trap te nemen. terwijl mijn vrije val schoot ik met een pistool, toen ik viel wask direct dood. mijn pistool vloog uit mijn handag, en viel tegen de muur, en schoot nog een kogel af xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was met een Cavalcade naar de Swing Glitch geweest, ik parkeer die dus in de Swing,

stap uit en bekijk de show: eerst ontploft de Cavalcade, dan slingert de Swing het brandende wrak net over mijn hoofd om het dan op een taxi zien terecht te komen :7 .

Daarna schiet ik wat politieagenten af, steel ik de politie-auto en op de snelweg duwt Niko de politieagent die nog dood in de auto lag uit de auto, was wel grappig, vooral omdat het lijk in aanvaring kwam met de stellingen in Dukes aan de snelweg :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...