Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik reed op een Faggio langs de Oostelijke Haven in Alderney, ik richting een mannetje, aan de dokken zelf.

Hij springt natuurlijk opzij, denk je het water in, nee hij flikkert met zen kop op een stuk beton dat net in het water stond :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten zo 2 ventjes op mij te schieten. Komen er 2 politiewagens voorbij, beginnen die op de gangsters te schieten. Komt er zo een huntley met gangsters in voorbij, stappen die ook uit en beginnen mee op de politie te schieten. Een tijd later us het net een helse oorlog :schater: Zeker 20 politie mannetjes en 30 gangsters die op mekaar waren aan het schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hetzelfde als hierboven, maar dan in Broker. De gangster van de Commission daar hadden AK-47's en Pistols, en de Politie had alleen Pistols, Shotguns, en eentje had een M4. Dan bel ik de gangsters van Dwayne, en gaan die ook nog eens meedoen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Het grappigste wat ik ooit meemaakte was toen ik aan de Swingset launcher ging. Ik had probably een slechte wagen en werd gewoon tot aan het einde van the playground gelanceerd. Grappig was dat de man die op de bank zat die is kapotgereden, op de grond lag met een stuk bank recht naar omhoog op de plaats van zijn kindergeld.

Gieren! :puh:

Of gewoon een agent die me wil arresteren maar ipv naar mij te komen loopt-ie tegen een muur :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij mij ook een mooie. Ik ben aan het ronlopen om alles eerst te verkennen.

Beginnen er ineens 2 dames op elkaar in te slaan. Dus ik bleef staan kijken.

Het bloed kwam natuurlijk ook, maar de politie moest het verpesten door de 2 te arresteren.

Dat arresteren is ook nieuw wat het ook realistischer maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nog maar net een klein weekje bezig. en heb al verschillende dingen gezien zoals bakstenen gooien, daten en dan iemand om leggen. iemand slaan met een krant. maar het grappigste is nog dat sommige voetgangers je blijven kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vandaag kwam ik m'n savehouse uit, begon tegen een gangsterwagentje te rammen met een baseballknuppel, en zo tot ik 20man achter mij had. echt massaal en grappig :puh: vooral dat op den duur ze elkaar begonnen te slaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...