Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik reed op een Faggio langs de Oostelijke Haven in Alderney, ik richting een mannetje, aan de dokken zelf. Hij springt natuurlijk opzij, denk je het water in, nee hij flikkert met zen kop op een stuk beton dat net in het water stond . Reageren
rdewit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik liep vanuit mijn savehouse in Bohan naar buiten ik loop door de deur en die deur knalt tegen een voetganger aan die aan het vluchten was voor de politie. Reageren
needhack Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) ik ben van het aller hoogste gebouw naast die park gevallen en leefde nog steeds ! Bewerkt: 25 oktober 2009 door needhack Reageren
zezima0014 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Er zitten zo 2 ventjes op mij te schieten. Komen er 2 politiewagens voorbij, beginnen die op de gangsters te schieten. Komt er zo een huntley met gangsters in voorbij, stappen die ook uit en beginnen mee op de politie te schieten. Een tijd later us het net een helse oorlog Zeker 20 politie mannetjes en 30 gangsters die op mekaar waren aan het schieten. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Hetzelfde als hierboven, maar dan in Broker. De gangster van de Commission daar hadden AK-47's en Pistols, en de Politie had alleen Pistols, Shotguns, en eentje had een M4. Dan bel ik de gangsters van Dwayne, en gaan die ook nog eens meedoen . Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Het grappigste wat ik ooit meemaakte was toen ik aan de Swingset launcher ging. Ik had probably een slechte wagen en werd gewoon tot aan het einde van the playground gelanceerd. Grappig was dat de man die op de bank zat die is kapotgereden, op de grond lag met een stuk bank recht naar omhoog op de plaats van zijn kindergeld. Gieren! Of gewoon een agent die me wil arresteren maar ipv naar mij te komen loopt-ie tegen een muur Reageren
zezima0014 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Had 2 sterren wanted level opgelopen. Zitten er zo 5 agenten netjes in een rij achter mij te lopen Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik sprong van een gebouw naar gebouw ( met de LCPD achter mij ) ik sprong ver genoeg maar de LCPD agente niet en vielen te pletter. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik reed 30 seconden in TBoGT rond en ik knalde op een Infernus, de auto waar ik in IV 2 maand voor had gezocht . Wat later knalde ik op een roze Sultan RS: 'Ja, dat past echt perfect' . Reageren
S.Knoop Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Bij mij ook een mooie. Ik ben aan het ronlopen om alles eerst te verkennen. Beginnen er ineens 2 dames op elkaar in te slaan. Dus ik bleef staan kijken. Het bloed kwam natuurlijk ook, maar de politie moest het verpesten door de 2 te arresteren. Dat arresteren is ook nieuw wat het ook realistischer maakt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Net nog iets, ik sleur bij een stilstaande Taxi op Burlesque de bestuurder eruit, roept hij: 'I hate me job!', wordt hij op diezelfde moment doodgereden door een andere Taxi . Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 In een Free Mode met de wieken van je helikopter, iemand op een hoog gebouw raken! Of andersom. Reageren
harry1985 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ben nog maar net een klein weekje bezig. en heb al verschillende dingen gezien zoals bakstenen gooien, daten en dan iemand om leggen. iemand slaan met een krant. maar het grappigste is nog dat sommige voetgangers je blijven kennen. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Vandaag kwam ik m'n savehouse uit, begon tegen een gangsterwagentje te rammen met een baseballknuppel, en zo tot ik 20man achter mij had. echt massaal en grappig vooral dat op den duur ze elkaar begonnen te slaan! Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 ik heb er nog 1 ondertiteling gemaakt met windows movie maker: http://www.youtube.com/watch?v=QBgvT_aG9d4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.