Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Licht Jumpje op hoge snelheid in Alderney met een Tampa, Tampa gaat wat hellen, ik dahct er mooi in movie-stijl uit te springen, ik spring, smak tegen de grond, rol verder tot tegen een hek, waar ik onder mijn eigen Tampa wordt geplet :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vandaag wat ana het kloten met de Sticky Bombs en de politie (je ziet het al komen hoor),

achtervolging, steeds sticky bombs uit het raam, boeme, en weer een Police Patrol in de lucht,

maar net deed ik dat weer op Francis International met 5 Polices achtermij, drop, boem, de één ontploft, tweede ook, derde vliegt over de tweede en knalt tegen een paal, vierde duikt onder de derde door en knalt op een Stockade die van de andere rochting kwam en de vijfde knalde mooi op allen waardoor ze alle richtingen uitvlogen, best wel grappig zicht :7 . Daarna eist de politie een Airtug op om mij te achtervolgen, een Airtug :schater: , dat ding ging best wel snel en lag ook best snel om met mijn toedoen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou eens kijken op het vliegveld.

Ik rijd daar naartoe, zie voor het eerst een limo, ik pak hem en rijd ermee het vliegveld op.

Ik ga naar de landings banen, krijg politie achter me aan.

Maar het grappige is dat ik gwn 20 kon gaan rondrijden op het vliegveld zonder dat ze mij konden pakken.

Is zo'n langzaam stuurdende en langzaam rijdende limo.

De politie rijd gwn over zon zand weggetje ernaast en ze komen er bijna niet vanaf.

Ik heb uiteindelijk met een sierlijke boog de limo en mezelf het water in gereden.

Na 20 min is het niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Sta in zo'n etenstentje, vraagt dat vrouwtje ''you want meal with a handjob" (wil je een maaltijd en afgetrokken worden?).

die heb ik ook gehoord ja, en Bij Burger Shot op het middelste eiland met de wolkenkrabbers ( ben eeeven de naam kwijt vergeef me _O_ ) staat een afro amerikaan, die bij alles wat je besteld Motherf*cker zegt :tu:

ja die gast zegt telkens welcome to burgershot motherf*****

Link to comment
Delen op andere websites

die gast is inderdaad geweldig, zon gast staat ook in de clucking bell, als je dan hebt bestelt zegt ie: This is the trash you offerd.

had een keer met san andreas zegt zo gast clukidy fuck :D

on: zoals meeste hebben sla een gast komt politie hij slaat jou hij word opgepakt moet je de politie auto jatten ontvoer je die gast :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...