Michael_Scofield94941 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Ik was op de vlucht voor de politie, en ineens viel ik in een gat en was in onder de wereld ( voor 5 seconden ofzo ) Ik heb er helaas geen filmpje van. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 ik heb er nog 1 ik liep op straat rijd er er een taxi tegen me aan ik word kwaad pak mijn M4 knal hem door zijn kop rijd hij met zijn kop op het stuur hard weg haha Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Licht Jumpje op hoge snelheid in Alderney met een Tampa, Tampa gaat wat hellen, ik dahct er mooi in movie-stijl uit te springen, ik spring, smak tegen de grond, rol verder tot tegen een hek, waar ik onder mijn eigen Tampa wordt geplet . Reageren
Nissan Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Tijdens een Drug Wars werd ik door dat leeghoofd van een Henrique voor m'n sodemieter gereden . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik was vandaag wat ana het kloten met de Sticky Bombs en de politie (je ziet het al komen hoor), achtervolging, steeds sticky bombs uit het raam, boeme, en weer een Police Patrol in de lucht, maar net deed ik dat weer op Francis International met 5 Polices achtermij, drop, boem, de één ontploft, tweede ook, derde vliegt over de tweede en knalt tegen een paal, vierde duikt onder de derde door en knalt op een Stockade die van de andere rochting kwam en de vijfde knalde mooi op allen waardoor ze alle richtingen uitvlogen, best wel grappig zicht . Daarna eist de politie een Airtug op om mij te achtervolgen, een Airtug , dat ding ging best wel snel en lag ook best snel om met mijn toedoen . Reageren
maikel jonson Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Waneer je door die rusische gangster wordt KO geslagen en die tegen roman in de vuilnisbak zeg: Get out of the dumbster fattie Reageren
GTARM Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik stal iemands auto, wou wegrijden maar hij bleef er aanhangen totdat die weg geplet tegen eeen muur. Was in me eerste uur GTA lV later nooit meer gehad. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik had 6 sterren en wilde over een brug. Natuurlijk een blokkade. Echter kwam er een Enforcer aanrijden die iedereen doodrijdt bij de blokkade . Ik kon gewoon doorrijden xD. Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik wou eens kijken op het vliegveld. Ik rijd daar naartoe, zie voor het eerst een limo, ik pak hem en rijd ermee het vliegveld op. Ik ga naar de landings banen, krijg politie achter me aan. Maar het grappige is dat ik gwn 20 kon gaan rondrijden op het vliegveld zonder dat ze mij konden pakken. Is zo'n langzaam stuurdende en langzaam rijdende limo. De politie rijd gwn over zon zand weggetje ernaast en ze komen er bijna niet vanaf. Ik heb uiteindelijk met een sierlijke boog de limo en mezelf het water in gereden. Na 20 min is het niet leuk meer. Reageren
sanvice Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Sta in zo'n etenstentje, vraagt dat vrouwtje ''you want meal with a handjob" (wil je een maaltijd en afgetrokken worden?). die heb ik ook gehoord ja, en Bij Burger Shot op het middelste eiland met de wolkenkrabbers ( ben eeeven de naam kwijt vergeef me ) staat een afro amerikaan, die bij alles wat je besteld Motherf*cker zegt ja die gast zegt telkens welcome to burgershot motherf***** Reageren
sanvice Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 die gast is inderdaad geweldig, zon gast staat ook in de clucking bell, als je dan hebt bestelt zegt ie: This is the trash you offerd. had een keer met san andreas zegt zo gast clukidy fuck on: zoals meeste hebben sla een gast komt politie hij slaat jou hij word opgepakt moet je de politie auto jatten ontvoer je die gast Reageren
Nissan Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Ik maakte vandaag met een Bati Custom (TLaD) steeds Burnout's, dus steeds als er een flik mij wilde arresteren ging die op z'n bek . Reageren
needhack Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 ik wou in tbogt een parachute jump doen van rotterdam tower. maar ik kom erachter dat ik geen parachute had. dus ik val helemaal naar beneden. onderweg knal ik tegen die hekke. en eenmaal op de stoep leefde ik nog x'] Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Mijn grappigste moment was dit: Ik was een beetje hard aan het rijden en toen sprong ik op die trappen Trouwens: Kwaliteit is slecht omdat ik perongelijk verkeerd heb opgeslagen :$ Reageren
Nissan Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Lol, noem jij die kwaliteit SLECHT? xD Mijn grappige moment vandaag was dat ik op een dak ging staan met een plank. Ik had een Wanted Level, maar de agenten sprongen steeds opnieuw de diepte in . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.