Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Lol, noem jij die kwaliteit SLECHT? xD

Mijn grappige moment vandaag was dat ik op een dak ging staan met een plank. Ik had een Wanted Level, maar de agenten sprongen steeds opnieuw de diepte in :clown: .

Nee :puh:

Maar als hij niet verkleint is, is de kwaliteit wel slecht

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik klom vandaag zo'n kraan in met 6 sterren politie, eenmaal boven ging ik daar campen en elke keer als er een agent naar boven kwam ramde ik hem naar beneden met een knuppel en nam hij dus nog zo'n 10 agenten mee de diepte in op zn weg naar beneden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grappigste moment?

Tja, het zijn er veel, maar mijn lievelingsplek is en blijft South-Bohan/Bohan.

Voor mijn Appartement staat altijd zo'n man te schreeuwen, en te zingen, en over zijn slechte leven te praten.

Ik vond dat op een gegeven moment zo irritand, dat ik die man knock out sloeg.

Toen hoorde je die stem opeens nog steeds, terwijl die man allang dood was. x'D.

Ben vervolgens Bohan met de auto uitgevlucht. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klom vandaag zo'n kraan in met 6 sterren politie, eenmaal boven ging ik daar campen en elke keer als er een agent naar boven kwam ramde ik hem naar beneden met een knuppel en nam hij dus nog zo'n 10 agenten mee de diepte in op zn weg naar beneden. :7

Waar is die kraan, ik wil het ook wel eens proberen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klom vandaag zo'n kraan in met 6 sterren politie, eenmaal boven ging ik daar campen en elke keer als er een agent naar boven kwam ramde ik hem naar beneden met een knuppel en nam hij dus nog zo'n 10 agenten mee de diepte in op zn weg naar beneden. :7

Waar is die kraan, ik wil het ook wel eens proberen :*D

Je hebt er eentje aan Easton, The Triangle, in East-Holland, er zijn er wel veel hoor, drie vanonder aan het terrein van: 'Deconstruction for Beginners'... Ik heb me overlaatst kapot gelachen met Sticky Bombs als special effect bij stunts te gebruiken 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je met hoge snelheid tegen een auto botst, vliegt de auto én de bestuurder in de hens, altijd leuk :puh:

Dat gebeurt niet altijd, enkel bij hogere snelheden wanneer je op een bepaalde manier botst waardoor de brandstoftank of radiator scheurt, ik heb ook iets rappig meegemaakt met brand :7 . Missie Kibbtuz Nr. One voor Mori Kibbutz, aangekomen in het vuurgevecht, Mori kiest een nogal slechte plaats en je ziet het aankomen, die Rocket Launcher mist hem net waardoor hij in de hens vliegt, Mori loopt als een mongool rondjes en sukkelt uiteindelijk in de plomp :7 . Daarna klom hij er ook nog uit :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klom vandaag zo'n kraan in met 6 sterren politie, eenmaal boven ging ik daar campen en elke keer als er een agent naar boven kwam ramde ik hem naar beneden met een knuppel en nam hij dus nog zo'n 10 agenten mee de diepte in op zn weg naar beneden. :7

Waar is die kraan, ik wil het ook wel eens proberen :*D

Je hebt er eentje aan Easton, The Triangle, in East-Holland, er zijn er wel veel hoor, drie vanonder aan het terrein van: 'Deconstruction for Beginners'... Ik heb me overlaatst kapot gelachen met Sticky Bombs als special effect bij stunts te gebruiken 8) .

Ik wil jullie pret niet verzieken, maar op mijn IV komen er nooit agenten de hijskraan op.

mocht het bij jullie wel zo zijn bij welke hijskraan was dat precies?

Mijn grappigste moment was :

Ik had een paar taxi's geslagen met een knuppel, dus die bestuurders willen me slaan, komt er een andere taxi met volle snelheid aan rijden en rijd alle bestuurders omver :schater: allemaal dood !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vandaag aan het rijden met 2 wanted level, een politie auto haalt mij in dus ik "tackle" hem.

Politie auto ligt op de zijkant op de grond met 2 DODE politie agenten erin, dus ik rij de auto om en stap in met een DODE agent naast mij :7

Vervolgens sta ik stil, valt de agent uit de auto :7

Link to comment
Delen op andere websites

had ik politie achter me aan.

ga ik me auto uit een een politie man uit zijn auto.

komt er zomaar een andere politie auto, knalt tegen het portier van de politie auto,

portier knalt heel hard tegen de politie man en gaat daarna dood.

(ook een ker bij mezelf gebeurd)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was aan het vliegen met een helicopter met 5 sterren politie en ik vloog express op andere heli's in om hun heli te mollen, maar ik molde daarmee perongeluk ook mezelf. Dus ik val zonder staart naar beneden, bovenop een hoop auto's die allemaal explodeerden en daarmee ook agenten liet sterven. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Taxiritjes in Liberty City zijn altijd grappig! Vorige keer legde de taxi een metertje of 100 schuivend over de zijkant af. Ook komt het regelmatig voor dat de chauffeur zijn taxi vol bovenop een ander voertuig kleunt en vervolgens als één of andere karst tates de stoep op scheurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...