Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Wanneer je met hoge snelheid tegen een auto botst, vliegt de auto én de bestuurder in de hens, altijd leuk :puh:

Dat doe ik ook altijd. Ik rijd met hoge snelheid door Union ST. met die fijnrijdende Sentinel door de straat en elke keer als ik een SUV achtige auto zie, knal ik er tegenaan. Bij mij gaat het het beste bij van die SUV achtige auto's.

Edit: Wat ook grappg is, als ik in het ziekenhuis achter de muur ga schuilen en politieagentjes ga doodschieten, liggen daar na afloop wel 80 lijken. schiet met je RPG erop en veel vliegen het dak in. :cab:

Of ook leuk, als Niko zegt: I'm sorry, this is a crappy city.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Ikreed wat rond in LeftWestdyke met een Super GT, hier ligt een RON-tankstation ik kwam van het Oosten aangereden en zag een politie-auto opdraaien, ik dacht: 'dit kan ik niet laten gaan.' Ik reed op de politiewagen af, volle snelheid, ik spring toch net iets te laat uit de auto, krijg wanted omdat de auto natuurlijk tegen de politie knalde en daardoor vloog de politie-auto op één van de benzinepompen, ontploft alles en wordt ik 50 meter in de lucht gekatapulteerd en landde ik hier. Toevallig net buiten de Wanted-cirkel en was ik niet meer achtervolgd door de politie en het belangrijkste van allemaal, ik heb het overleeft :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ikreed wat rond in Leftdyke met een Super GT, hier ligt een RON-tankstation ik kwam van het Oosten aangereden en zag een politie-auto opdraaien, ik dacht: 'dit kan ik niet laten gaan.' Ik reed op de politiewagen af, volle snelheid, ik spring toch net iets te laat uit de auto, krijg wanted omdat de auto natuurlijk tegen de politie knalde en daardoor vloog de politie-auto op één van de benzinepompen, ontploft alles en wordt ik 50 meter in de lucht gekatapulteerd en landde ik hier. Toevallig net buiten de Wanted-cirkel en was ik niet meer achtervolgd door de politie en het belangrijkste van allemaal, ik heb het overleeft :7 .

Even een kleine opmerking het is Westdyke :7

Wat echt leuk is om in Middle Park rondjes te gaan rijden op het voetpad en dat iedereen over je auto te laten rollen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wel mooie momenten:

Ik zat in MP op een motor op topsnelheid rond het vliegveld te crossen. Ik wou toen van mijn motor afspringen voor een opstijgend vliegtuig, en die multiplayergast knalde met z'n hoofd tegen het vliegtuig en viel weer op grond, dood. 8)

Ik sloeg eens een man neer met een honkbalknuppel, komt er zo'n bijdehante vrouw langs met de gepaste opmerking: "Another day in Amerika" :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik reed in een txi met zo'n raar driehoek ding erop

ik knalde tegen een paal op en dat ding knalde op een vrouw haar hoofd :schater:

ik hoorde ook een vrouw een keer zeggen ''nee nee alsjeblieft niet vechten''

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een afbeelding zegt meer dan 10 woorden, maar ik heb er toch maar ff commentaar neergezet :).

dfe4ac527ca4186ddab073fdc5cd2f9086d9d8fe.png

Zou die gast door hebben dat hij zonder werkend beeldscherm zit te typen?

2a6565e127eee84446809a6396c52e11e2eb5499.png

Zou die zwerver door hebben dat ik z'n beeldscherm van die tafel geflikkerd heb?

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoorde ook een vrouw een keer zeggen ''nee nee alsjeblieft niet vechten''

Dat kan, er zijn Nederlandse toeristen in IV(vrouwen).

Deze hoor je meestal pas praten als je gaat schieten of vechten.

En je kan ze vaak vinden bij monumenten of mooie plekken voor foto's te maken.

Zoals bij de Rotterdam Tower en het Blijheidsbeeld :Y

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoorde ook een vrouw een keer zeggen ''nee nee alsjeblieft niet vechten''

Dat kan, er zijn Nederlandse toeristen in IV(vrouwen).

Deze hoor je meestal pas praten als je gaat schieten of vechten.

En je kan ze vaak vinden bij monumenten of mooie plekken voor foto's te maken.

Zoals bij de Rotterdam Tower en het Blijheidsbeeld :Y

serieus? ik denk van niet. nog nooit meegemaakt.. is er een filmpje van?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het verhaal uit gespeeld en ging wat rond rijden,

En toen zag ik een grot gebouw emt Get a life er op :schater:

zag er best welg rapig uit :engel:

maar ik weet nie meer waar da was, maar goe :bonk:

Gr. Kratod

Hier staat het gebouw >klik<

over z'n groot gebouw kan je niet heen kijken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...