Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik blijf de opmerkingen leuk vinden.

This is the LCPD get out of your verhicle now!

Ik zat in een politiewagen en geen enkele auto is van mij!

Of dat ik in de taxi van Roman zit met die chagrijnige chauffeur en ik haast heb, dan knalt die chauffeur tegen iemand en zegt: Am i the only person who can fucking drive in this town?

Ben ik de enige die een beetje goed kan rijden in deze stad?

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net even TBoGT aan het spelen, en ik dacht ik ga eens naar de gay club van tony.

Ik was binnen met een NRG900 en ik reed iedereen aan toen werd ik uit de club gegooid.

Alleen de portier Troy was een beetje boos hij wou me slaan en toen kwam toevallig de LCPD langs rijden en

die wouden hem arresteren maar Troy liet niet met zich spelen en vocht terug :puh:

Toen de LCPD er genoeg van had begonnen ze te schieten op hem.

Maar wat nou het grappigste was, Troy kon niet dood en de LCPD bleef maar schieten terwijl Troy rustig de kans kreeg om alle agenten in elkaar te slaan. Naar 5 min lag er een heel bloedbad van agenten op de straat en wie was nog in leven.....

Troy :schater: :schater: :schater: :schater:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Fout in de game... ik sloeg met een knuppel tegen een Yankee, waarom weet ik ook niet meer en dat ding werd ineens weggekatapulteerd, om tegen een opslagtank terecht te komen waardoor alles in de hens vloog na do'n mooie explosie... hoe het mogelijk is zou je denken... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vond ik deze best wel humor.. Dat mannetje bij die eerste bleef dus ook echt gewoon zo hangen XD :7

hangingfromfeet.png

Deze dan, nadat hij van z'n motor af was gevallen('gevallen', meer geramd, maar goed) moest hij even gaan zitten.. xD

justsittingaround.png

Hoe kan dit achterwiel zo zitten?!

Sentinelfuckedupachterwielwtf.png

Deze is ook wel grappig, de as zat na de explosie niet echt meer vast aan de rest :7(3 rode gastankjes+Biff = boem)

wielenontzet.png

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met zoon auto die lijkt op een corvette, een vrachtwagen bij de wielen ramde en de vrachtwagen lag daarna op zijn kantje :D

Met een politie auto zo hard rijden dat je op zijn kop vliegt en daarna je sirene raar gaat doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hd me verschalkt op het RON in Westminter, had een Annihlator uit de lucht geschoten, landt dat ding natuurlijk bovenop mij :7 . Hadden die mannetjes het ook nog overleeft, zaten ze er rondjes te lopen en was het maar een kwestie van de trekker over te halen :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik en BanaanDaan waren aan het MP'en. We zaten op een NRG en met een mod ging hij een kilometer ofzo de lucht in. Daarna vallen we, beide met onze kop op de grond. Ik lig daar halfdood te sterven, terwijl meneer vrolijk terug naar omhoog glitcht met z'n motor :puh:

Of hij wou me doodschieten met de Annihilator, en ik stond ervoor en werd gewoon weggegooid door de kracht ervan :7

Ghaha, leuke momentjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...