Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

In de Rastabar in broker kan je poolen. Niko kan een biljartbal van tafel pakken als smijtvoorwerp (bij mij was dat dezelfde toets als een potje pool starten, dus klopte ik die andere pooler neer)

Ik probeer al de ballen te smijten naar de flessen die achter of op de toog staan! Een soort spelletje zoals op de kermis! :bonk:

Heel leuk, zeker doen! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je me vorige post hebt gelezen op vorige pagina over Alderney:

ik wou dit eens overnieuw doen, maar ik had me misrekent en stuitte op het enide op een band waardoor toen ik uit me auto sprong, tegen een Cavalcade knalde en me Infernus ook, ik tussen beide... toch zal het lukken! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was gister online op het vliegveld, komt er iemand in een vrachtauto (Zo'n een met geen aanhangwagen)

Ga ik er op staan zak ik net tussen het wiel en de achterste bumper waardoor ik de hele tijd gewoon meerijd, en dan schiet ik de bestuurder dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahahahhahahahaaah, ik kocht een blikje uit zo'n automaat, Niko gooit het natuurlijk vanzelf zomaar ergens heen, als ik wegloop zie ik een prullenbak staan. Ik denk dan: 'Het zou toch wel een fantastisch detail zijn als dat blikje er nog ligt.' En wat denk je? Het ligt er nog! Op de PC kun je allerlei dingen die op de grond liggen oppakken (kweenie of dat ook op de Xbox of de PS3 kan). Dus ik pak dat blikje op en loop er mee naar de prul. Die dingen kun je dan ook gooien. Ik mik precies op het midden van de prullenbak, Niko smijt het naar beneden en... Mis. Ik probeer het nog 3 keer ofzo en toen werd ik zo boos dat ik het blikje naar een voorbijrijdende taxi gooide, de bestuurder merkte er niks van, maar de agenten die aan de overkant van de straat stonden te babbelen komen gelijk met getrokken pistool op me af!! :Y Ik weet niet meer zeker of ik hier een filmpje van heb gemaakt, maar als dat zo is (en ik weet hoe de video-editor werkt !!HELP ME HIER MEE!!) dan zal ik het wel even posten.

PS: Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden maar daar houd ik gewoon van :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag was ik TLaD aan het spelen.

En ik ging even met wat gasten naar de kroeg.

ze waren dronken en 1 van die gasten viel op de weg en werd overgereden door de politie en ze rijden vrolijk verder.

En ik kreeg een mailtje met er in "My nippels are like thumbs for you!" WTF!

Link to comment
Delen op andere websites

Ambulancepersoneel is nou eenmaal niet snugger: Ik deed een vigilante-missie, maar toen ik op de verdachte schoot, begon er iemand anders op mij te schieten, dus die schoot ik ook neer. Komt er een ambulance voor hem, stapt de bijrijder uit en gaat naar het slachtoffer. Maar ik kon ook wel wat health gebruiken, dus ik sleurde de bestuurder eruit en ging er zelf in zitten. vervolgens stapte ik weer uit. Kwam die bijrijder terug en die ging rustig op z'n plek zitten, helemaal niet onder de indruk van het feit dat z'n maatje net gillend was weggerend :duh: Dus ik stap in om hem naar het ziekenhuis te brengen (ben de beroerdste niet) begint hij ook te gillen... En toen we aankwamen in het ziekenhuis, rende hij weg... ondankbaar type :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed net weg bij de onderste Pay n Spray in Algonquin. Op het kaartje de rechter: Kaartje.

Ik geef gas richting het Noorden, zit er een of andere put maakt me auto zomaar een barrel roll in de lucht. Ik probeerde het nog een paar keer, maar hij deed het niet meer. Zal wel puur toeval zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Laatst weer eens aan het scheuren over de algonquin bridge en aan het eind staat een stoplicht. Een esperanto stopt voor het rode licht. Daarachter komt een vodoo en die knalt er bovenop. Een minivan taxi knalt bovenop die voodoo waar nog maar een klein beetje van over was. Die bestuurder probeert met 2 platgeklemde banden weg te rijden. ;)

Roman teruggebracht na een etentje, wordt zijn deur geblokkeert. Slaat hij mij eruit en wordt ik platgereden door een cavalcade.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...