Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

  • 4 weken later...

bij de gevangenis in gta 4 staat er meestal een gevangen buiten schoon te maken. als je even tegen hem aanloopt wordt hij boos. hij sloeg me. er stonden allemaal polities met m4 (die moesten op hem passen). dus hij sloeg mij. ik kon nog niet 1 zeggen of hij kreeg 12 kogels door zijn hoofd gejaagd. hij zakt door zijn knien op de grond. dat was best grappig.

ook op straat net zolang tegen iemand aan lopen tot hij boos wordt dan wegrennen naar een politieauto ofzo. (in ieder geval naar een politie) als hij je dan slaat pakken ze hem op :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat noemt men realisme, als iemand jou slaat op straat of waar dan ook zal de politie, indien mogelijk, ook helpen hoor en de dingen zijn trouwens allemaal al lang gekent smile3.gif .

helpen met 12 kogels door iemand schieten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

daarnet werd ik 8ervolgd door de politie (2 sterren), en probeer de auto's van de politie te rammen, na een tijdje kreeg ik 3 sterren en dan komt de politie met hummers, dus ik had die 'gewone' auto van de politie al beschadigd, dan komt er zo'n hummer recht op my af, rijd die hummer op die politie auto en de auto ontploft, en het best van al was dat het vlakby een tankstation was en alle andere auto's ook onploften xxD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde de missie Union Drive. Op een gegeven moment gingen die gasten dus de auto uit en schoot ik ze neer in het park. Ik kreeg een wanted level, maar liep gewoon weg, waardoor dat weg was. Toen ik weer bij Bernie kwam, stond de politie nog bij de auto en waren ze volop op Bernie (in de auto) aan het schieten (de auto raakte niet beschadigd!). Ik stapte in, en kreeg spontaan weer een wanted-level. Dit alles was me nooit eerder overkomen, vond ik wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net even TBoGT aan het spelen, en ik dacht ik ga eens naar de gay club van tony.

Ik was binnen met een NRG900 en ik reed iedereen aan toen werd ik uit de club gegooid.

Alleen de portier Troy was een beetje boos hij wou me slaan en toen kwam toevallig de LCPD langs rijden en

die wouden hem arresteren maar Troy liet niet met zich spelen en vocht terug puh2.gif

Toen de LCPD er genoeg van had begonnen ze te schieten op hem.

Maar wat nou het grappigste was, Troy kon niet dood en de LCPD bleef maar schieten terwijl Troy rustig de kans kreeg om alle agenten in elkaar te slaan. Naar 5 min lag er een heel bloedbad van agenten op de straat en wie was nog in leven.....

Troy schater.gifschater.gifschater.gifschater.gif

Klopt.

Ik heb dit ergens gelezen.

Is best wel grappig.

Jijzelf kan hem integendeel gewoon neerschieten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bezig met een missie van Packie.

Ik had even een taxi van Roman gebeld en moest dus wachten.

Loopt een politie agent tegen mij op en laat zijn koffie vallen.

Ik pak zijn koffie op en gooi het weg.

Krijg ik wanted level 1 pakt Packie zijn AK-47 en schiet die agent dood.

Daarna kwamen er nog een aantal agenten bij en Packie schoot ze allemaal neer.

Gelukkig konden we nog ontsnappen met Romans taxi

xD

Link to comment
Delen op andere websites

Gister reed ik rond bij het verbrande safehouse in Hove Beach, toen waren er twee mannen aan het vechten, een werd in elkaar geslagen en toen kwam de politie eraan. Toen het 'opgelost' was trok die man een pistool en begon op de politie te schieten, toevallig kwam er net een truck aan en reed de man over. Toen de truck weg was wou de politie het zeker weten en loste nog een stuk of 8 schoten op de man. Eind goed al goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Niko een paar hele grappige dingen horen zeggen :D .

Toen de politie hem achtervolgde:

''Hit me then, I don't give a shit!'' (even doordenken :puh: )

Toen Niko een taxi roepte:

''Give me a fucking cab idiot.''

Random:

''IM - NOT - HAVINGK - A GOOD - DAY!!''

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een hoer van de straat gehaald en toen ze me zat te 'jeweetwellen' zei een voorbijganger : 'Are you fucking jerking of in there?' dus 'Ben je je daar ***verdomme aan het aftrekken?'

Was wel grappig omdat ik net een hoer van de straat had gehaald. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een hoer van de straat gehaald en toen ze me zat te 'jeweetwellen' zei een voorbijganger : 'Are you fucking jerking of in there?' dus 'Ben je je daar ***verdomme aan het aftrekken?'

Was wel grappig omdat ik net een hoer van de straat had gehaald. :)

lol

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...