Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik had 6-sterren wanted level.

En er zaten 2 Anhillinators achter me aan.

En toen ik ff bleven keken terwijl ik reed knalde de ene heli tegen de andere aan en die hakte zijn staart eraf.

En die kappote heli vloog weer tegen die andere heli aan waardoor die ook zijn staart verloor :7

Was wel een mooi gezicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Noteer het: de politie is effectief! :7

Wel ik was al even in een achtervolging met de politie, waarna ik omhoog klom in een kraan in Bohan.

Na de 2 Annihilators neer te hebben geschoten met een RPG, begon ik met de mensjes onder me neer te schieten.

Ik hoor de volgende Annihilator aankomen, ik begin me om te draaien, hoorik: 'LCPD, get out of the fucking way!'

Ik draai me om en zie nog net de Annihilator voordat hij mij in mootjes hakt met de wieken...

De Annihilator vloog zich wel te pletter op de kraan, maar ik was wel dood. Mooie actie van de LCPD... :puh:

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 6-sterren wanted level.

En er zaten 2 Anhillinators achter me aan.

En toen ik ff bleven keken terwijl ik reed knalde de ene heli tegen de andere aan en die hakte zijn staart eraf.

En die kappote heli vloog weer tegen die andere heli aan waardoor die ook zijn staart verloor :7

Was wel een mooi gezicht.

Noteer het: de politie is effectief! :7

Wel ik was al even in een achtervolging met de politie, waarna ik omhoog klom in een kraan in Bohan.

Na de 2 Annihilators neer te hebben geschoten met een RPG, begon ik met de mensjes onder me neer te schieten.

Ik hoor de volgende Annihilator aankomen, ik begin me om te draaien, hoorik: 'LCPD, get out of the fucking way!'

Ik draai me om en zie nog net de Annihilator voordat hij mij in mootjes hakt met de wieken...

De Annihilator vloog zich wel te pletter op de kraan, maar ik was wel dood. Mooie actie van de LCPD... :puh:

Hahahahaha Geweldig ! :schater::schater:

Bye Bye LCPD :cya:

Die Agenten blijven Grappig in de GTA games al die stomme stuntels :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot een agent uit een helikopter, die helikopter draait zich om zodat de andere agent kan schieten, knalt ie tegen de andere helikopter aan. Allebei nog niet kapot. Schiet ik een raket af, probeert die helikopter het te ontwijken en gooit met zijn wieken een agent uit de andere helikopter, die dan weer omdraait en opbotst tegen de andere. ;) BOEM! xD

PS: RPG was mis :$ Ze stortten gewoon neer :puh:

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie a dich served cold moet je dimitri doden wel op het einde schoot ik met een RPG naar hem en toen kwam er een filpje waar ze nog een beetje prate en Niko had nog steds de RPG in zijn hand. en het was net of hij dimitri in dat filpje zou doden met de RPG want hij keek door het mikding enz..... Gelukkig was dat niet want anders zouden er twee doden gevallen zijn.

Bewerkt: door liberylord
Link to comment
Delen op andere websites

Gaan gebouwen nou ook in de brand? Lijkt me wel dik :D

Kan niet wachten tot ik thuis ben

Alleen in de missie dat je naar

Broker gaat verhuizen.

@ Hieronder: Oeps :$

Edit:

Bohan gaat verhuizen.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

ik stond wat taxi's te molesteren met mn knuppel, raak ik PER ONGELUK een agent, en begint hij op me te schieten :duh:

Iedereen raakt in paniek, en alle auto's(met bestuurders) gaan opeens rijden, wordt die agent keihard omvergereden :klap: :klap: :klap:

Ik hoefte niet eens wat te doen! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik stond wat taxi's te molesteren met mn knuppel, raak ik PER ONGELUK een agent, en begint hij op me te schieten :duh:

Iedereen raakt in paniek, en alle auto's(met bestuurders) gaan opeens rijden, wordt die agent keihard omvergereden :klap: :klap: :klap:

Ik hoefte niet eens wat te doen! :bier:

Eindelijk helpen ze je een keer mee ;)0_0

Link to comment
Delen op andere websites

ik stond wat taxi's te molesteren met mn knuppel, raak ik PER ONGELUK een agent, en begint hij op me te schieten :duh:

Iedereen raakt in paniek, en alle auto's(met bestuurders) gaan opeens rijden, wordt die agent keihard omvergereden :klap: :klap: :klap:

Ik hoefte niet eens wat te doen! :bier:

Eindelijk helpen ze je een keer mee ;)0_0

Inderdaad, twas wel cool om te zien hoe al die auto's op elkaar rijden en iedereen ertussen verpletteren :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Na heel lang eigenlijk geen GTA IV te hebben gespeelt ging ik online Team Deathmatch doen. Met een nieuw account heb ik level 1 en krijg je sowieso al een vooroordeel van die zal wel slecht zijn, dus ik besluit maar in me 1tje in een team te gaan. Match begint en na 5 minuten sta ik 1e met zo'n 26 kills en 2 andere teams (1 van 4 en 1 van 5) begonnen daarna eindelijk slim te worden, het team met 5 personen zaten alleen maar newbies dus die waren het makkelijkste doelwit. Het team van 4 begint met elkaar samen te werken en gebruikt de zelfde tactiek als ik(als je het een tactiek kan noemen, assault wapen en eventueel armor) Daarna kreeg ik het wat moeilijker en eindigde ik 2e met 44 kills.. Bijna 2x zoveel als hun 1 in hun 1 maakte. Dat vind ik nou grappig, vanwege het vooroordeel :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...