Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik had 2 annahilaters achter mij aan en van 1schoot ik een piloot af. de heli raakt uit controle vloog tegen de andere. De eerste helicopter denderde naar beneden en de tweede was omgedraaid en vloog recht naar beneden. BOOM. I _O_ cops.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond wel nice da ik 4 sterre had en ik was dicht bij het water aan het rijden komt daar een vrachtwagen aan (ik had geluk dat ik een lage auto had) en ben er onderdoor gereden en de politie maar tegen de vrachtwagen rijden en er zijn zelfs 1 in het water gereden xD wat lol

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet zo moeilijk hoor, je hebt gewoon een Infernus of Turismo nodig, iets laag dus ;) .

Ik dacht eens leuk te doen met ene RPG boven op een parking. Ik klim op de wand... maar wand is niet breed genoeg, dus flikkert Niko naar beneden, sterft en ik had de RPG in mijn handen dus ging die af, naar de richting van de muur... Niko wordt weggekatapulteerd en vliegt tegen het zijruitje van een politieauto :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot met mijn sniper op een politieagent in een politiewagen, vanaf de zijkant. Ik miste dus die politie-agenten stapten uit om mij te arresteren, rij zo'n auto daarvoor achteruit omdat hij schrok. Dus hij duwt de politieauto aan de kant met de politieagenten achter de deuren. Ze werden dus geplet, hetzelfde idee als achteruitrijden en dan uit de auto springen. Dat was wel grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 user track player: "Listen to music you stole from the internet on Independence FM"

En al die andere opmerkingen als je naar Independence FM luistert :puh:

Bewerkt: door conversuh
Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 user track player: "Listen to music you stole from the internet on Independence FM"

En al die andere opmerkingen als je naar Independence FM luistert :puh:

Ik moest er ook om lachen, gezien al mijn muziek illegaal van Internet is :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Niko was op de vlucht voor de politie en reed met zijn Infernus van de Politie weg , Na een tijdje knalde hij (Ik) ergens tegen een muur aan en me motor starte niet meer (911 bellen was te weinig tijd voor) :7 Dus Niko was snel door bijna 7 politie wagens omsingeld en ontsnappen was bijna niet meer mogelijk. (bijna dood) :cry:

Voordat me auto helemaal stil stond heb ik (Waarschijnlijk) nog een granaatje naar buiten gegooid (Wat me niet opgevallen was) :puh: Dus toen kwam er een agent naar me deur toe lopen en arresteerde Niko , En toen gebeurde het ! De granaat ging af en alle agenten , pedestrians , niko :7 en politiewagens vlogen de lucht in ! :dans:

Mooi Vuurwerk Showtje hoor ! (Vaker doen) :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met een helikopter op een hoog gebouw staan, een beetje zo hoog als dat 'Getalife building'. Ik stap uit de heli en spring van het gebouw af. Dan realiseer ik me dat ik de parachute vergeten ben..

Link to comment
Delen op andere websites

Net pegorinos pride missie gedaan dus ik op weg naar die lokatie rijd ik ineens hard tegen een taxi aan, chauffeur stapt uit en vliegt in brand O_o en ineens ontplofte die auto vloog de chauffeur naar mijn band toe was mn band afgebrand....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...