dennisvangiels Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 In de 1 van de missie van Roman Bellic. Roman: No Mr Bellic has stepped away from his office. Can I take a message (stilte) No i'm not gay. en Roman: I see little Romans, I see little Mallories. I see stars. I see angles. In my homeland we have a saying. Man: Yeah we got one too: You're fag Hopelijk heb ik het Engelse wel goed opgeschreven :S Reageren
vice infernusX Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 In de 1 van de missie van Roman Bellic. Roman: No Mr Bellic has stepped away from his office. Can I take a message (stilte) No i'm not gay. en Roman: I see little Romans, I see little Mallories. I see stars. I see angles. In my homeland we have a saying. Man: Yeah we got one too: You're fag Hopelijk heb ik het Engelse wel goed opgeschreven :S Daar heb ik me ook een deuk in gelachen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Ik bel Henrique voor een auto naar mij te brengen dus hij doet dat, maar wanneer hij uitstapt wordt hij aangereden door die gast die hem komt oppikken. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 ik liep tegen een zuster aan en toen zei zij get lost (tlad) vond het best wel funny Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Angels of Death member: The Lost are pussies! *word overreden door Terry in Slamvan* Reageren
Frans202 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Racete net in de MP van TBoGT in zo'n politie auto en staat er op een begeven moment boven op een berg(je) in Algonquin een ventje te schieten en ik vlieg door de lucht en knal zo met auto en al tegen zn kop haha Reageren
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Nou ik zat op mijn vriendins ps3 gta ff spelen en zij zit er nooit achter dus ik speel no love lost van Faustin (de missie waar ik jason moet doden) maar zij had alle goeie wapen door cheat dus ik schiet hem er meteen al af en hij was dood maar vloog als een raket de lucht in. dat was zeker grappig Reageren
dennisvangiels Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 GTA IV: Clean Getaway: Vlad: What are we talking about again Niko: I dont know Reageren
dennisvangiels Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 GTA : San Andreas Officer Tenpenny: Get out of the way boy. Ryder: Who are you calling a boy Officer Tenpenny: How should I call you. Midget Ryder: Fuck you Ed Pulaski: How about prick. Yeah prick works Reageren
LibertySeasnake Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Bij deze video was een grappige moment: Hier is de tijd: 1:00 - 1:041 auto knalde keihard en die man vloog. En de taxi rijde hem overheen bij zijn dood. LOL. 2x FALL. Bewerkt: 25 april 2010 door LibertySeasnake Reageren
benhelsloot Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 als niko met badman praat dat gezicht van niko ik lach mij dan kapot en in de random character cutscene zegt badman wat maar niko bergrijpt het niet maar zegt gewoon : yeah Reageren
Faex Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Bij deze video was een grappige moment: Hier is de tijd: 1:00 - 1:04 1 auto knalde keihard en die man vloog. En de taxi rijde hem overheen bij zijn dood. LOL. 2x FALL. Nou, ik kan het bijna niet zien, want je filmpje lagt als een gek... Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 @hierboven: Ik on het wel zien, Wel grappig Ik reed in TLaD per ongeluk tegen de zijkant van een auto Auto gaat ondersteboven:D Reageren
Nissan Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Terwijl ik door de Booth Tunnel reed maakte reed ik links de muur op om een looping te maken en zo met speciale wijze de tunnel uit te komen . Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Haha, nu zie ik het pas Hij was iets te laggy bij mij om het goed te kunnen zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.