Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik liep zomaar ergens in Alderney over straat en liep na een tijdje onverwachts tegen een voorbijganger aan , Hij maakte toen een grappige opmerking daarover.

"Hey look , Someone just learnt to walk!" :tu:

Dus ik was benieuwd wat die nog meer zou kunnen zeggen , Dus ik liep nog een keer expres tegen hem aan , Dit keer zei die wel even iets anders..

Hij zei "Aaahhhhh" en toen viel die dood neer. (Ik ben 2x tegen hem aangelopen) :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de kruising naast je huis in Bohan stal ik een auto daarachter stond in de rij een

cavalcade toen ik hem voorbij reed en net eenbocht nam vloog hij tegen de muur van het gebouw er tegenover. Hij had me bijna geraakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister zo'n helicopter gestolen bij de helitours , Want ik wou even een stukje gaan vliegen over LC , Alleen van dat vliegen kwam niet zoveel.

Ik was al tientallen meters de lucht in gegaan , Toen ik plotseling op "Uitstappen" drukte , Wat blijkbaar toch niet zo heel slim was , Op die hoogte. 0_0

Met als dramatisch(e) gevolg(en) ,

De helicopter (Inclusief Niko) hebben het niet gehaald , Niko viel meteen dood neer , Gevolgd door de helicopter , Die ook nog een vrouw heeft geschept.

De vrouw werd honderden meters de zee in gelanceerd , Door de rotorbladen , Ze werd steeds kleiner op het beeld , En haar geschreeuw werd steeds zachter. :schater:

En alsof dat nog niet genoeg was , Explodeerde de helicopter ook nog eens , Waardoor er nog een groepje toeristen omver geblazen werd..

" Uit onderzoeken is gebleken dat sinds het dramatische ongeval bij helitours BV , Het bedrijf een lager inkomen boekt dan de vorige jaren. "

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eerst een beetje aan het rondrijden op 'n motor. Ik reed de pier op bij die kermisattractie. Ging vol gas recht door en keek naar achteren, waardoor ik niet oplette. Dus rijd ik tegen 'n hekje aan en vloog van m'n motor af over dat hekje heen. :bonk:

Gelukkig viel die motor niet naar beneden... Anders had ik hoofdpijn gehad. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Was net weer eens op de vlucht voor de NOOSE en de FIB agenten , Dus ik vlucht zo de metro in , In de hoop van dat ik ze daar snel kwijt kon raken.

Helaas , De (Dikke) agenten bleven me op de hielen , Maar toen kwam er een trap aan , De agenten struikelde over elkaar en rolde zo de trap af. :bier:

Dus ik kon meteen weer verder gaan met rennen voor me leven , Eenmaal bij het gedeelte aangekomen waar de metro's stoppen , Stonden ze daar ook weer.

Meteen begonnen ze weer met schieten , Het gevolg , Iedereen raakte in paniek en begon met domme dingen te doen , Zoals elkaar op de rails te duwen.

En precies op dat moment kwam er ook nog eens een metro aan , Overal zag je rondvliegende mensen belanden..

En toen de metro weg was lag er nog 1 gewonde vrouw op de andere rails , Nou daar is ook nog even een metro over heen gereden. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een beetje aan het klooien met de camera's en keek achter me. Lette even niet op en vloog over een schans heen, ik bleef wel op de motor zitten maar op z'n kop. Vanavond op het menu : Geplette Luis :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Khad vandaag zo:

Ik wou weggaan nadat ik als passagier in de taxi stapte.

Hij rijdt een agent aan (zachtjes)

En hij reed ff achterruit en terug.

Wilt ie wegrijden.

Word ie opeens door z'n hoofd geschoten :7

Ik schrok me de pleures :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag dacht ik eventjes om leuk te zijn en met de deu - euh... auto in huis te vallen door met Roman's Taxi de club Perestroika binnen te rijden.

Echter, toen ik door de eerste deur was gegaan, week ik wat af en botste tegen de muur aan.

Wat daarna gebeurde ging echter heel snel, maar opeens lag de auto op z'n zij bovenaan de trap, met de neus naar boven gericht.

De auto zat aan de achterkant vast in de hekjes. Ook lag er een man dood onder de auto, welke waarschijnlijk naar buiten wou lopen. :puh:

Een tijdje later kom ik op 'n kruispunt en blokkeer ik eventjes de weg voor een Cavalcade. Komt er een zwerver aangelopen die wil oversteken, word hij omver gereden door die Cavalcade (die me wou passeren). :bonk:

Die zwerver staat op, loopt naar de Cavalcade toe en gooit de bestuurder eruit, waarna ze met elkaar op de vuist gaan. Dan komt de politie eraan die ze wil arresteren, maar beide lopen weg.

Uiteindelijk worden ze toch nog gearresteerd. :)

Een paar minuten later kreeg ik weer 'ns ruzie met een voetganger. Er was een agent in de buurt die de man vervolgens ging arresteren.

Wat ik toen deed was een FIB Buffalo "spawnen" (ik neem aan dat je weet wat ik hiermee bedoel) en erin gaan zitten.

Die voetganger stapt als eerste in, en door de traagheid van de agent kon ie nog net ontsnappen. Maar die agent niet. Die was namelijk ook ingestapt! :7

Vervolgens ben ik een beetje rond gaan rijden (zonder eerst een Wanted level te krijgen vanwege die agent in m'n auto).

Die agent zit nu nog steeds in m'n auto. Ben er nog niet uit wat ik met 'm ga doen. :puh:

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed rond in mijn FIB Buffalo, toen ik opeens 2 agenten achter een straatcrimineel aan zag rennen. Ik greep meteen in en blokkeerde het voetpad met de wagen. De agenten arresteerde het jochie en ze kwamen gezellig met z'n drieën bij mij in de auto zitten. Ik rijd weg, en opeens raak ik een gangster, welke vervolgens een Uzi uit z'n zak haalt en de auto onder vuur neemt. De agenten twisten niet en een moment later hebben ze dmv een drive by de gangster van het leven beroofd. Dit escalleerde echter in een oorlogje wanneer er nog veel meer gangsters aankwamen (het was in Northwood), en het was erg lachen om te zien hoe heel het gebouw leegstroomde en 7 van de 10 een pistool op zak had :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vandaag zo aan het zoeken voor een Normale Serrano.

Vind ik zo'n ding,

Rijd ik er net iets te hard tegen aan.

Vliegt dat ding in de hens :7

Of ik reed met Dasie's speciale F620. ik rijd heel hard richting Alderney,

Kom ik net van de Hickey Bridge af,

Ik kijk ff naar achteren.

Spawnt er een Moonbeam voor me,

Ik vlieg door de voorruit en zie men F620 tegen een gasfles aanrijden :7:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...