Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik was aan het schuilen voor de politie in een gebouw. Er staan net een maar politieauto's voor de deur en ik denk : 'Ooh, die schiet ik wel even kapot met mijn Rocket Launcher' Nou niet dus. Net op het moment dat ik schiet gaat het deurtje dicht. Zielige Niko..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik bij een missie waar ik veel heel mensen in me eentje moest neerschieten eindelijk had voltooid. Ik ging gelukkig niet dood en had klein stukje leven. En toen viel ik van een gebouw en ging ik dood.

Die Niko die hard heeft gewerkt om iedereen neer te schieten voor zijn leven en het net heeft overleefd gaat toch dood.

Of op GTA 1 of GTA 2 of zo. Politie ging achter mij aan. Ging ik achter een boom staan dicht bij water. Liet ik elke politie in het water vallen een voor een. Ik weet niet of het in GTA 4 kan. Misschien dat het op GTA 4 met een auto kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed wat op mijn motor rond in Algonquin, en opeens zie ik een politiewagen tegen een hot dog kraampje rijden. Deze ontploft door de gasfles die erin zit :puh:. Opeens trekken alle agenten in de omtrek hun pistool en kijken om zich heen waar het vandaan kwam :7.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging met wat vrienden in mp de sprunk factory aant onderzoeken en ik had niet opgemerkt dat een van men vrienden een granaat heeft gedropt en ik vloog helemaal naar de uitgang en ik ging er gwn door en ik was (gelukkig maar) niet dood gegaan

Link to comment
Delen op andere websites

Op aanraden van Eddie Low ben ik eens dronken geworden en liep ik toen het water in, kan ik zeker aanraden, het is grappiger als je het zelf ziet emo.gif.

Inderdaad,

Als je dronken het water inloopt met Niko Johhny of Luis dan ziet dat er wel grappig uit.

Alsof ze een vis op het droge zijn :puh::7

Link to comment
Delen op andere websites

Teste!!!! Maar hoe kan je zo snel naar het water toe rijden dan? Want dan is het toch al weer ''over''?

Gewoon met je vrienden in de goot springen. Met meerdere is het leuker, daarbij heb je een Café op ALbany Avenue, dus dicht aan het water (ik denk dat het Vank Hoff in the Park noemt of heb ik dat fout? Misschien Jerkin... :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...