Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

laatst duwde ik dronken een stel of 30 mensen van de trap in masoinette 9 en dan er nog even er achterna flikkeren :D

Of ik had laatst nog iets;

ik reed een oud vrouwtje aan met mn auto, ze vloog schuin over de motorkap naar achteren wordt ze door de volgende auto aangereden :7 maar ik ben nog niet klaar! toen kwam er nog een wagen van tegengestelde richting, deed weer hetzelfde. Even latar kwam de ambulance, rijd er ook overheen :7!

Link to comment
Delen op andere websites

laatst duwde ik dronken een stel of 30 mensen van de trap in masoinette 9 en dan er nog even er achterna flikkeren :D

Of ik had laatst nog iets;

ik reed een oud vrouwtje aan met mn auto, ze vloog schuin over de motorkap naar achteren wordt ze door de volgende auto aangereden :7 maar ik ben nog niet klaar! toen kwam er nog een wagen van tegengestelde richting, deed weer hetzelfde. Even latar kwam de ambulance, rijd er ook overheen :7!

heb ik ook eens gehad en toen werden die ambulance broeders ook overeden 3 keer :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging wat drinken met Packie, en daarna wilde ik hem met een gestolen Faggio naar huis brengen. Zijn we al slingerend (want dronken) door het halve politiekorps achtervolgd, en ze kregen ons niet te pakken....

Je moet er bij zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

De enigste keer dat ik dronken het water inging is toen ik op het eilandje in Middle Park spawnde.

Je kan het eventueel ook proberen bij het water bij Jerkov's op Albany Av.

Kreed vandaag hard met met Intruder, Ik rijd een dikke Biker aan,

Staat ie op: Huh, What the fuck :7

Link to comment
Delen op andere websites

Niko was te voet op de vlucht voor de FIB agenten, Hij zag toen een Infernus achter hem stoppen en wou hem stelen, Dus hij trok de "Zwerver" uit zijn sportwagen. :puh:

Zegt Niko "Don't make me kill you!"

Zegt de ped "I fucking kill you!" (En werd dood gereden door een FIB Bufallo) :7

Daarna werd Niko dood geschoten in de Infernus... Door die vervloekte FIB's.

Hoorde je daarna ook nog iemand langs de kant zeggen "Somebody call the cops!?" :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij zo'n random character missie met Malc toen moest je naar het startpunt van een race rijden en onderweg kwamen we een bocht tegen en toen reed Malc tegen een ijzeren pijl van zo'n treinspoor.

Echt droog om te zien. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zo iemands auto afgepakt. Mijn deur stond nog open, komt die ped aanlopen, ik rij net achteruit blijft hij een hele stuk aan mijn duren hangen. Rijd ik zo tegen een andere auto aan deur eruit en ped eraf. Wordtie ped nog een keer overreden :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

We waren online lekker aan het karren met z'n allen in een bus, toen opeens de politie achter ons aankwam. Ik pleur er een granaat uit die ik wat had gecooked, maar het schoot me daarna pas te binnen dat we in een BUS en niet in een 4 deurs reden :7. Toch nog mooi hoe dat buswrak een agent omgooide...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik was online en toen gooide ik iemand uit zijn auto om hem te jatten, en tegelijk reed er een auto tegen hem aan met hoge snelheid :puh:

ja gta 4 is en blijft leuk ik had een keer in de beach met harly davidson hard rijden daar stonden groepje mensen te praten ik stap er uit knalt die moter iemand om ver echt geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

Stond laatst in brand door een molotov cocktail en viel van een hoog gebouw af, normaal ben je dan meteen dood maar stond zo weer op. Alleen health kwijt omdat ik in de fik stond even. Als ik het goed heb kan je dat ook bijvoorbeeld met Deal Breaker doen als je helemaal bovenaan staat en je moet snel naar beneden :schater: Erg handig en grapig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht laat ik maar eens lekker onveilig rijden.

Ik reed keihard tegen een auto aan. Ik vloog door men vooruit en hij ook.

BATS! Tegen elkaar aan :schater:

Terug kijken in slow-motion met video editor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...