Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik net bij de TBoGT.

Ik ging uit met Armando en Henrique, enne wij gaan uit de club na buiten. Naja wij lopen daar zo, komt er aan taxi aangescheurt de man die de auto reedt was dood. Rijdt zo over de stoep heen rijdt mij nog een en Armando en Henrique aan, en ik overleefde het nog. Maar Armando en Henrique niet meer :(

Wel vaag mrja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maakte laatst iets mee dat heel sterk deed denken aan New Kids On The Block. Ik liep al een aantal minuten achter een vrouw aan die ik een klap met mijn honkbalknuppel had verkocht. Steegje na steegje, ze bleef me voor. Op z'n beurt werd ik weer achterna gezeten door twee slijmballen die het voor de vrouw op wilden nemen. Ik wilde net opgeven omdat de gebrekkige conditie van Niko geen lange sprint toeliet, toen ik de vrouw zag oversteken, waarbij ze vol werd geschept door een politiewagen. Oom agent piekerde er niet over om polshoogte te gaan nemen, want na even gewacht te hebben reed-ie vrolijk verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met je handen tegen een auto aanslaat, dan kan je geen wanted level krijgen. Maar toen deed ik het een keer, vlak naast een politie auto. Maar de bestuurder van de auto, waarbij ik het deed, stapte uit & begon op mij in te slaan. Dus die 2 gozers van de politie stappen zo uit & nemen hem mee :bonk:

EDIT: en

Soms doe je missies, waarmee je iemand moet vervoeren ofzo. Dan neem ik soms een taxi. Als je een weg moet oversteken, word diegene die bij je is soms aangereden. Had ik gister last van. Missie dus opnieuw

Bewerkt: door Mr.Niko-Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort weer GTA: IV, maar dan op de Xbox en ik was bezig met Unique Stunt Jumps. Dus toen ik die stunt bij die brug deed, en ik had nog maar weinig health, knalde ik toen ik landde tegen die trap van dat voetgangerspad (waar je op moet landen) aan. En net toen ik dood ging kwam dat deuntje dat ik hem gehaald had. :7

Ook eens een keer deed ik die stunt dat je van Alderney naar Algonquin moet springen. Ik landde toen in Algonquin en knalde tegen een bankje aan. Ik vloog heel hoog door de lucht en landde uiteindelijk op de snelweg. Ik was helemaal verbaasd dat ik het overleefd had en net toen ik weg wou lopen rijdt zo'n Cabbie me aan. :duh:

Heb het ook wel es een keer gehad dat mijn healthbalkje totaal leeg was, er was echt niks meer te zien, maar ik leefde nog wel. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

haha lol ik was die swing glitch aan het doen, zo'n kereltje trekt mij uit de auto, weet ook niet waarom, maar hij gaat mi jdus slaan, en dan ineens vliegt die auto weg, wat denk je? knalt zo dat kereltje weg, hele rooie vlek op de muur XDD

Link to comment
Delen op andere websites

haha weetje wat je moet doen, je moet op de bowlingbaan gaan staan, en dan voor iemand anders, en dan steeds die ballen wegtrappen XD

Dat zal ik toch nooit in het echte leven proberen :$

Ontopic: Ik vind het altijd een grappig moment wanneer Yusuf tegen je praat (TBoGT). :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja ikke ook net whaha ik schoot op iemand in zijn auto, gaat de toeter af ja, en hij reed ook nog verder (waarschijnlijk viel zijn poot op t gas :D) rijd die zich tegen een politie auto aan en hun halen hem uit zijn auto en zien ze dat hij dood is.. rijden ze weer verder ahahahha wtf :schater:

LOL!

Ik heb zelf een keer gehad dat ik een kwartier lang op een dak stond met een wanted level 6 en dan al die politie maar doodschieten en toen dacht ik dat ik het nog wel een halfuur vol zou houden en toen schoot ik per-ongeluk met een raketlauncher bij mijn voeten... :$

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden. Ik speel zo Cops n'Crooks One for All, je moet dus vluchten weet je. Ik moet dus naar die boot, maar die boot is beneden bij een brug. Ik parkeer met auto dus langs de snelweg, komt er opeens zo'n auto faking hard aangereden, over mij heen x.x

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...