Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

  • 2 maanden later...

Ik schiet een man neer op de bowlingbaan, net als hij gooit, vliegt die bowlingbal ergens heen en valt de man heel mongolisch neer :D

Ik schoot een keer iemand neer en toen kwam er dikke bloedsplash en was hij opeens weg XD

Bewerkt: door crazygamer
Link to comment
Delen op andere websites

Sta op een toren, politie klimt omhoog en ik knal ze weer naar beneden.

Ik dacht dat ik het nog weel even vol zou houden daarboven, komt er een helikopter langs vliegen, raakt mij met de wieken en slingert mij 300 meter door de lucht!

HAHA! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij hadden die agenten er laatst ook wel hard van. Had zoiets van 5 sterren, komen er 2 Annihilator's op je af. Goed en wel, ik pak m'n Sniper Rifle en schiet de piloot dood. De twee agenten op de helikopter vallen pal in het water, terwijl de piloot zonder het te weten begint te tollen en volop schiet op de andere Annihilator. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schiet een man neer op de bowlingbaan, net als hij gooit, vliegt die bowlingbal ergens heen en valt de man heel mongolisch neer icon_mrgreen.gif

Ik schoot een keer iemand neer en toen kwam er dikke bloedsplash en was hij opeens weg XD

Geniaal! thumbsup2.gif Ga ik ook proberen clown.gif Nooit op gekomen om z'n gassie neer te knallen net voor hij een bowlingbal gooit. Dank je voor het ondekken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn moment waarvan ik dacht dat íe heel grappig zou worden....

Was me gisteren kapot aan het lachen, alleen het lachen verging me snel... Er was een of andere Duitser(t3chsk4t3r) en die beweerde op GTA EFLC multiplayer: "I am the best driver here,... I'm the 5th fastest keyboard driver in the world, in a 7 lap race I will lap you".... Ja hoor, tuurlijk jochie... Wat had ik een lol... Ik m`n mods er uit gegooid en even een potje racen tegen `m gespeeld (het gaat hierbij om de race die door Star Junction en rond heel Middle Park gaat, met allemaal slalom bochtjes op en na Star Junction)....

Nu moet je even onthouden dat ik normaal gesproken in een gemiddelde MP server toch zeker 8 van de 10 races win, heb zelfs op een Rockstar Multiplayer Event een keer 3 races achter elkaar gewonnen(tijdens het event waren er 5 gespeeld en een daarvan was in een andere server)... Ik ben dus niet de beroerdste bestuurder wat GTA betreft.

Hij reed me er met 2 seconden per rondje uit, in de Bullet GT, zijn ronde tijden waren rond de 1:33, ik reed 1:35 volgens mij...

:cab: En dat waren bij mij dus echt rondjes die ik zonder fouten reed... Moet wel zeggen dat ik nog moet wennen aan originele handling lines(waardoor ik meestal veel te vroeg remde), maar zelfs als ik er al aan was gewend was ie dik sneller geweest! :cab:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Haha das lullig :puh::clown:

>>> Door Jacky-2007: Begrijpelijke reactie maar niet echt waardevol. Probeer een volgende keer eens om zelf ook iets te vertellen bij je reactie? We zijn ook benieuwd naar de "grappige momenten" van Faex.<<<

Is goed, zal al ik doen :tu:

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Als je egt iets doms wilt zien dan moet je gewoon een helikopter pakken en naar Alderney city gaan. Zoek daarna de hoge snelweg op en dan zijn er punten waar delen van de brug kapot zijn. Zorg ervoor dat je een wanted level krijgt en zoek dat open deel van de brug op. Vlieg er een stuk voor en als het goed is rijden alle politiewagens eraf en knallen ze beneden uit elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Toevallig dat je het over een brug hebt. Daar vlak bij Alderney gevangenis dinges, daar heb je zo'n brug, maar daar is hij een stuk kapot. Staan borden voor enzo.

Daar vlak onder is een soort hele grote ... Uhm wat is het eigenlijk. Een soort hele grote tank ofzo.

Zorg dat je 2 sterren hebt en dan zal de politie boven op de brug spawnen. Ze springen naar beneden en pleuren faking hard op dat gebouwtje of er naast.

Echt domme politie:P

En als er teveel lijken bij elkaar liggen, verdwijnen sommige.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...