Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik had laatst een keer dat een man in zijn motorkap keek omdat zijn auto kapot was.

kom ik van de andere kant aanrijden, en beuk die auto heel zacht, en valt die motorkap boven op zijn kop! :bonk:

iedereen gillen en een iemand rend tegen mijn auto aan in de hoop dat hij er langs kan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren reed ik Littlebay en ik kreeg politie achter me aan door dat ik weer aan het kloten was en ik cheate de politie weg maar er vloog ook een helicopter van de politie bij me en die vloog tegen een gebouw aan en storte neer. Maar de 3 agenten die erin zitten stapte wel heel droog uit en liepen weg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst een keer dat een man in zijn motorkap keek omdat zijn auto kapot was.

kom ik van de andere kant aanrijden, en beuk die auto heel zacht, en valt die motorkap boven op zijn kop! :bonk:

iedereen gillen en een iemand rend tegen mijn auto aan in de hoop dat hij er langs kan ;)

Juist, dit deed ik ook laatst bij Star Junction!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging laatst met de Schommel Glitch, vlieg ik kilometers de zee in. Ik dat geen zin om zo'n eind te gaan zwemmen dus hem m'n savegame dus opnieuw opgestart.

Dan heb je em goed te pakken gehad. Meestal kom je niet zo ver;p

@ Met MP bij vliegveld met iemand in een annihlator, je boven land eruit laten pleuren, jij dus dood, terwijl de annihlator 1Km de zee op vliegt. Kan die eindje zwemmen;p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging laatst met de Schommel Glitch, vlieg ik kilometers de zee in. Ik dat geen zin om zo'n eind te gaan zwemmen dus hem m'n savegame dus opnieuw opgestart.

Dan heb je em goed te pakken gehad. Meestal kom je niet zo ver;p

@ Met MP bij vliegveld met iemand in een annihlator, je boven land eruit laten pleuren, jij dus dood, terwijl de annihlator 1Km de zee op vliegt. Kan die eindje zwemmen;p

moet ik ook eens doen, maar je kunt ook een vijand die op zo'n toren staat er af duwen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klik

Ik kwam vandaag elke keer als ik hier langs reed allemaal sportauto's tegen?

De eerste keer stonden er 6x Infernus achter elkaar geparkeerd, de tweede keer 11x comet. :puh:

Snapmap werkt niet.. In ieder geval bij de brug van de middelste wereld naar die kleine wereld rechtsboven op de kaart, en als je van die brug afkomt gelijk de 1e rechts, de straatnaam begon met een F...

>>> Door Jacky-2007: Link fix. Nu gratis, volgende keer een koekje! ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een hele bekende. Het voertuig waar jij in/op rijdt spawnt in deze straat.

Je snapmap doet het niet omdat ",190" buiten de link viel. Als je na het opstellen van een post eerst op "Voorbeeld weergeven" drukt, kan je zien hoe er uit komt te zien en eventuele fouten kan je dan nog verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging laatst met de Schommel Glitch, vlieg ik kilometers de zee in. Ik dat geen zin om zo'n eind te gaan zwemmen dus hem m'n savegame dus opnieuw opgestart.

Dat doe je aardig goed dan, ik heb al erg vaak de schommel glitch gedaan maar ik kwam nooit egt verder dan dat park waar dat TW@ internetcafé aan grenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging laatst met de Schommel Glitch, vlieg ik kilometers de zee in. Ik dat geen zin om zo'n eind te gaan zwemmen dus hem m'n savegame dus opnieuw opgestart.

Dat doe je aardig goed dan, ik heb al erg vaak de schommel glitch gedaan maar ik kwam nooit egt verder dan dat park waar dat TW@ internetcafé aan grenst.

Ik eindig altijd om het metro-spoor.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met mijn vrienden muurkestamp spelen met een bal maar mijn schoot heeel hard en scheef toen kwam zijn mam buiten en mijn vriend had bijna tegen haar hoofd geschoten :7

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met mijn vrienden muurkestamp spelen met een bal maar mijn schoot heeel hard en scheef toen kwam zijn mam buiten en mijn vriend had bijna tegen haar hoofd geschoten :7

Je Nederlands is niet goed, en dit topic gaat over GTA.

OT: Bowlingballen trappen :) Ik probeerde met mn Annhilator op een vliegtuig te landen, niet op de grond maar in de lucht. Ik spring uit de helo, finaal mis natuurlijk, en land precies met mn ballen in iemands gezicht :cab:

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...