R-fl3x Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Medewerkers pesten in de bowlinghal in Hove Beach valt ook nog mee hoor, beginnen ze lekker te roepen tot uiteindelijk de politie eraan komt. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Politieachtervolging met een Huntley Sport / Andere SUV wagen. Altijd lekker beuken! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Lenige mensen kun je van voren beschieten met een shotgun en maken ze een vlikvlak achteruit Reageren
R-fl3x Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 O ja, niet te vergeten dat basejumpen en met je voeten tegen een agent knallen ook helemaal niet mis is. Of een groep auto's op de snelweg wegmaaien met je helikopter en vervolgens plakbommen eraan hangen het wel waard is. Reageren
crazygamer Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Ik duwde zo'n mannetje van de worstenkraam op zijn karretje. Ik hoorde gesis en hij bewoog niet meer. Waarschijnlijk was hij dus gegrild. Geniaal XD Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Dat de politie altijd in het water rijd Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Ik jump met mijn auto lekker tegen een gebouw aan, en ik vlieg uit de voorruit en kom normaal op het gebouw terecht maar mijn auto valt naar beneden Reageren
Nissan Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Heel naai aan de baai gaan hangen zodat politie die aan komt rijden zo de Hudson in rijd, geniaal! Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Wahaha ook is proberen. Of gezellig een jump nemen, die bij die kapotte brug snelweg dingus, wat het ook is;p Reageren
Niels707 Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ga altijd iemand slaan en als diegene terug slaat bel ik de politie en dan wordt hij voor m'n ogen gearresteerd! Reageren
Nissan Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ga altijd iemand slaan en als diegene terug slaat bel ik de politie en dan wordt hij voor m'n ogen gearresteerd! 't Is leuker om dat te doen bij een gangmember, die heeft namelijk vaak een wapen bij. Krijg je ook nog wat mooie dode agenten te zien terwijl die gangmember strompelend probeert weg te komen Reageren
Niels707 Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ga altijd iemand slaan en als diegene terug slaat bel ik de politie en dan wordt hij voor m'n ogen gearresteerd! 't Is leuker om dat te doen bij een gangmember, die heeft namelijk vaak een wapen bij. Krijg je ook nog wat mooie dode agenten te zien terwijl die gangmember strompelend probeert weg te komen Waar vind ik dan een gangmember en hoe herken ik die? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ga altijd iemand slaan en als diegene terug slaat bel ik de politie en dan wordt hij voor m'n ogen gearresteerd! 't Is leuker om dat te doen bij een gangmember, die heeft namelijk vaak een wapen bij. Krijg je ook nog wat mooie dode agenten te zien terwijl die gangmember strompelend probeert weg te komen Waar vind ik dan een gangmember en hoe herken ik die? http://www.grandtheftwiki.com/Gangs_in_GTA_IV Reageren
Niels707 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) http://www.grandtheftwiki.com/Gangs_in_GTA_IV Oké, maar hoe herken ik ze precies? Bewerkt: 26 februari 2011 door Niels707 Reageren
Kratod Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ik denk eerdre dat het een word grapje is en dat ze bedoelen 50 rondjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.