Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik ga altijd iemand slaan en als diegene terug slaat bel ik de politie en dan wordt hij voor m'n ogen gearresteerd! :schater:

Dat deed ik laatst ook, ik had toen 2 van die gastjes boos gemaakt. Worden ze lekker mee genomen door de Politie. Eén ding vind ik ook alijd wel leuk, als er een auto komt aanrijden moet je er voor gaan springen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net ging ik een beetje cheaten, deed dus de Annihlator.

Ging dus beetje met die wieken door de start bij al die auto's.

Toen leek het net of Godzilla was langs geweest. Overal kapotte auto's, op de kop, op de zijkant, in zo'n fontein, overal dooie mensen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Net ging ik een beetje cheaten, deed dus de Annihlator.

Ging dus beetje met die wieken door de start bij al die auto's.

Toen leek het net of Godzilla was langs geweest. Overal kapotte auto's, op de kop, op de zijkant, in zo'n fontein, overal dooie mensen etc.

Als je dronken bent en je pakt je mobiel en doet een voertuig dan valt hij soms op je kop en dan ben je dood! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, eens proberen xD

Net gezellig met de Patriot kutten met de politie. Moet altijd zó lachen om de politie.

Beetje met nat wegdek 3 sterren. Beetje geparkeerde auto's rammen. Her en der vliegen ze uit de bocht, daar knallen ze frontaal op elkaar.

En daarna nog op de snelweg achteruit met de patriot. Nog lachwekkender. En de politie doet amper wat xD

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een (..redelijke) massamoord gepleegd ergens bij die 'Golden Pier Golf Club'. Vlakbij even in de lucht schieten, en ze springen allemaal in het water en zwemmen naar de overkant.. van Liberty City dus. :7 Zeker waard om dan ze dan eens met een Sniper neer te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een (..redelijke) massamoord gepleegd ergens bij die 'Golden Pier Golf Club'. Vlakbij even in de lucht schieten, en ze springen allemaal in het water en zwemmen naar de overkant.. van Liberty City dus. emo.gif Zeker waard om dan ze dan eens met een Sniper neer te knallen.

Juist, zo zou ik ook vluchten. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik nam ff een taxi, ik gooide ff ene molotov cocktail uit het raam. Zoals normaal rent de taxichauffeur weg. Ik stap uit en ontdek dat ik de molotov precies voor het gebouw van de brandweer heb gegooid. Er komen opeens 10 brandweermannen naar me toe lopen en beginnen op me in te rammen.Ge-ni-aal XD

Link to comment
Delen op andere websites

Met een bus heel lang op de stoep rijden.

Ineens was de bus?! :bonk: (hoe zou dat toch komen? XD )

EDIT: mijn browser doet raar, er hoort achter bus: rood te staan.

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik nam ff een taxi, ik gooide ff ene molotov cocktail uit het raam. Zoals normaal rent de taxichauffeur weg. Ik stap uit en ontdek dat ik de molotov precies voor het gebouw van de brandweer heb gegooid. Er komen opeens 10 brandweermannen naar me toe lopen en beginnen op me in te rammen.Ge-ni-aal XD

whahahaha grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik ging met een vrachtwagen over z'n ramp heen en toen kwam ik precies midden op een auto terecht en ik ging er heel mooi recht vanaf maar die auto was wel wat kleiner dan hij hoort te zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...