Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Gisteravond tijdens een Race in Multiplayer een pedestrian gesandwiched tussen de onderkant van mijn Sultan RS en een muur.. :D

Het weer stond ingesteld op Drizzle, wat zorgt voor een wassend nat wegdek. Vervolgens proberen op volle snelheid een scherpe bocht te nemen is dan niet het meest verstandige. Ik deed een poging om door de bocht heen te driften, maar raakte aan de overkant van de straat toch helaas de stoeprand, met beide banden tegelijk. Dat zorgde ervoor dat de auto met de linkerkant omhoog, op de rechter banden, over de stoep richting muur schoof.. En daar stond die pedestrian.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat in mijn Huntley Sport, zie ik opeens een vrouw langs de weg die in haar kofferbak zit te kijken.

Ik denk is dat nou een hoer? Dus ik toeter een keer, valt die klep op haar kop xD.

(en voor de geinteresseerden, ja het was een hoer ;) )

En nog een grappig dingetje;

ergens bij zo'n afgelegen garage zie ik een zwerver staan met een bord in z'n handen waarop staat:

Pull my finger $2 (trek aan mijn vinger, $2)

Bewerkt: door arie_b.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat in mijn Huntley Sport, zie ik opeens een vrouw langs de weg die in haar kofferbak zit te kijken.

Ik denk is dat nou een hoer? Dus ik toeter een keer, valt die klep op haar kop xD.

(en voor de geinteresseerden, ja het was een hoer ;) )

En nog een grappig dingetje;

ergens bij zo'n afgelegen garage zie ik een zwerver staan met een bord in z'n handen waarop staat:

Pull my finger $2 (trek aan mijn vinger, $2)

Haha, allebei geniaal XD. Trouwens, als je zo'n zwerver aantikt zegt hij soms: ''I don't have any bananas!'' XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging net in gta iv sp

Stenen gooien :puh:

die bak stenen vlak bij het eerste safe house van niko liggen allemaal stenen daar ging ik mee gooien op auto,s enz

dus ik gooide op iemand werd die boos en wilde vechten dus ik loop door komt er een politie auto die pakt die gast op 1 min later bost die auto en ontsnapt die man en mept die politie in elkaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot vandaag iemand dood en er kwam toen een agent achter mij aan. Natuurlijk stelt dat niks voor maar, toen kwam ik ook een security agent tegen. Deze struikelde over de politie agent. Uiteindelijk kwam het er op neer dat de achtervolging op mij niet meer doorging en de agenten probeerden mij te entertainen door een schietpartij tussen hun twee. Uiteindelijk won de politie agent het gevecht door de security agent door het hoofd te schieten. De politie agent ging kijken en zei iets van: Who did this? Daarna ging hij weg alsof er niks gebeurd was.

Het mooiste was nog dat toen de ambulance eraan kwam en die reed de politie agent dood. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot vandaag iemand dood en er kwam toen een agent achter mij aan. Natuurlijk stelt dat niks voor maar, toen kwam ik ook een security agent tegen. Deze struikelde over de politie agent. Uiteindelijk kwam het er op neer dat de achtervolging op mij niet meer doorging en de agenten probeerden mij te entertainen door een schietpartij tussen hun twee. Uiteindelijk won de politie agent het gevecht door de security agent door het hoofd te schieten. De politie agent ging kijken en zei iets van: Who did this? Daarna ging hij weg alsof er niks gebeurd was.

Het mooiste was nog dat toen de ambulance eraan kwam en die reed de politie agent dood. :puh:

Geniaal! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Haha ik was vandaag een oorlogje aan het voeren met de politie bovenop die toren in Algonquin (met die hoge ladder). Opeens viel ik naar beneden maar ik bleef hangen aan het eerste 'balkon'. Ik zat compleet vast en die agenten massaal schieten maar ze konden me niet raken 8) Ineens valt daar de ene agent na de andere naar beneden :schater: Uiteindelijk moest ik toch een keer die reling loslaten en viel ik op zo'n smeris z'n kop. Maar ik overleefde het niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ging dus een beetje driften met de Sentinel XS.

Beetje op het vliegveld. Politie dus met 4 sterren;p

Dus er zat zo'n politie auto achter me aan, maar er liep zo iemand van het vliegveld voor me. Die kon net op tijd wegduiken.

Doe ik camera naar achter, word die door de politie auto aangereden;p

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik loop over straat, bots tegen zo'n agressief ventje aan die mij begint te slaan. Ik ga achter een dikke vent staan toen sloeg die agressieve vent de dikke vent en kregen ze ruzie. Ik belde de politie en keek naar hun gevecht en net voordat de dikke vent de laatste dodelijke klap kreeg werden ze allebei ingerekend. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...