Bjoranx Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 ik was eens ergens in een haven van de ladder aan het glijden en eenmaal ik beneden was bleef nikos kop tussen de ladder zitten maar ik kon niet meer verder spelen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Botsen tegen een tegenligger, vliegt hij uit de vooruit met een vikkende (zie spoiler) reet Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Laatst met Multiplayer beetje aan het fucken met een vriend van me. Beetje met de Sultan RS achter elkaar aan racen. Wij hadden dus afgesproken dat we er een zouden pakken & dan naar vliegveld zouden gaan, stunten enzo. Zo gezegd zo gedaan, maar vlak voor vliegveld begon die kneus te schieten uit zijn auto.. Tja, op het vliegveld beukte ik hem toen, hij kwam verkeerd over die jump & bleef op zijn kop liggen (: Reageren
Patton950 Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 (bewerkt) Rijden op een motor gaat bij mij altijd fout, heb genoeg doodsklappers gemaakt elke keer dat ik weer zo stom was om een motor te pakken. Ik was zo blij dat die gta IV op de pc een video editor heeft (ik had em eerst op de xbox) misschien is het een idee om vanaf nu in dit topic eigen filmpjes van grappige momenten te plaatsen? Dan zal ik maar meteen beginnen : (sommige zijn een beetje overduidelijk is scene gezet, maar er zit genoeg tusse dat echt per ongeluk gebeure.. (1e bijvoorbeeld)Of is het plaatsen van links verboden ofzo? ben nieuw hier Bewerkt: 28 juni 2011 door Patton950 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Of is het plaatsen van links verboden ofzo? ben nieuw hier Zolang het geen reclame voor iets is of totaal niet relevant mag dat hoor. We hebben zelf een topic speciaal bedoelt voor (al dan niet grappige) filmpjes en screens: Home Made Screens. Reageren
Claude2 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Ik ging zo de wapenwinkel in Dukes overvallen, schiet ik de eigenaar neer, komen zijn maatjes met shotguns, komt politie achter me aan, ziet de politie de shotgun maatjes, gaan ze achter me auto schuilen, en toen kwam er een gigantische shootout (heb wel een paar keer 911 gebeld) Reageren
guib Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 (bewerkt) Ik wou is een keer een helicopter stelen van zo'n helicopterritjes ding, dus ik klick op Y van instappen en dan maakte ik perongeluk ook zoon ritje, maar da wou ik helemaal niet, dus ik d8, ik sla dit over door nog een keer op Y te drukken, tja, toen viel ik ergens in een park kij hard op de grond Au! En ik las hier ook ergens dat je granaten uit de autos kan gooien, dus ik doe dat, ging ie een half jaar later af, dus ik d8, ik moet hem wat langer inhouden, doe ik dat dus, en tja, laten we zeggen dat mijn auto het niet meer deed, ik ook niet trouwens Bewerkt: 13 juli 2011 door guib Reageren
niko.bellic Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Ik heb er ook twee. 1. Ik reed keihard tegen een andere auto aan. die man kwam uit zijn auto maar hij stond in brand 2. had net een nieuwe auto. (infernus) had 4 sterren toen ik bij mijn safehouse aankwam. Ik dacht ik ren wel weg. maar de politie jatte mijn nieuwe infernus de andere agenten dachten dat ik in die infernus zat dus schoten op mijn infernus. de noose schoot dwars door die agent zijn kop Reageren
rdewit Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Geplaatst: 15 juli 2011 Ik hoorde zo'n liedje op de radio en wilde weten welk nummer het was, dus ik naar ZiT bellen, is het liedje net voorbij als hij gaat luisteren. Een tijdje later hoorde ik het liedje weer, dus ik meteen weer ZiT bellen, is het liedje ook weer net voorbij. Ik heb hem via WikiGTA meteen gevonden, maar ik vond het toch wel grappig. Reageren
myron.b Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 weet je wat ik meemaakte?(nee natuurlijk niet ) Ik was op zoek naar een taxi. Toen stond er een taxi midden op de weg. En toen ik eraan kwam lopen. Zag ik hun dood of an het slapen. Maar ik heb ze niks aangedaan haha. Kijk maar. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Klassiek voorbeeld van 2 auto's die in elkaar zijn gespawnd waardoor ze letterlijk van elkaar losschoten met bijde een gigantische deuk vergelijkbaar als je met een hoge snelheid diezelfde auto had geraakt. Daardoor zijn die 2 kerels dus overleden. Reageren
myron.b Geplaatst: 29 juli 2011 Rapport Geplaatst: 29 juli 2011 Ik had gister echt een falend moment. Ik ging GTA 4 spelen,missie diamonds are a girl's best friend. Alles ging goed totdat die 3 auto's er aan kwamen. Ik zat gebeukt achter het hek met een rocket Launcher(wat al falend was). ik schoot er net boven,dus boven het hek tegen de auto aan. Boem! Maar ik wist dat ik ging falen en dat ik het niet zal halen. Dus ik deed het weer,en toen...werd het beeld zwart-wit en zag je Niko achteruit vliegen. Maar vanavond gaat het zeker lukken! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Heb ook wat grappigs meegemaakt bij gta iv doe ik bij een flatgebouw (waar ik op sta) een annilhator (ofzoiets) cheat... Hangt die helikopter in de lucht! Gooi ik er een granaat tegen, valt ie naar beneden!! (De granaat ketste op die heli en ik kreeg hem in mijn gezicht, waar hij ontplofte!) En bij een missie moest ik iemand naar het ziekenhuis brengen stapt hij bij het ziekenhuis uit en valt hij vlak voor de deur DOOD neer!! :schater: Bewerkt: 3 augustus 2011 door Sammie3 Reageren
GTA-top Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Was net met een vriend online met de politie bezig ik ga dood,respawn en bam een helicopter zonder wieken en staart vlak voor me ik had iets van WOOOOOOOOW en kijk er naar,de helicopter stuitert en BAM!!!!!!!!!!!!!! zo boven op me en toen was ik weer dood. Reageren
gtaboyjh Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 was MP aan het spelen(360) en rende wat rond en zag niemand, kijk ik achter mij en krijg ik ineens een kogel door m'n hoofd, ik schrok redelijk hard dat m'n controller bijna uit m'n handen viel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.