Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik had pas een game gestart

Kom ik buiten het appartement, zie ik een biker aangereden worden door een taxi

Biker komt vervolgens naar mij toe , jat 500 dollar van me en trekt vervolgens zijn gun om de taxi chaufeur te belagen.

Dat noem ik nog is prioriteiten stellen!

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Wauw dat is wel knap zeg :7 want dat kan helemaal niet...

Anyway: Ik reed met een 'Beater' Emperor. en reed perongeluk een zwerfer aan. Die zwerfer kon niet meer opstaan, Ik reed naar achteren maar reed hem net niet aan. Toen ik echter optrekte kwam er een enorme bruine wolk uit de uitlaat recht op die zwerfer :7. Toen moest ik wel ff lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

had vandaag met iv iets super cools er was zo een gang met zo 5 man aan het praten duw ik ene dan schieten ze dan komen er 2 politieautos met elk 2 agenten aangereden begonnen die tegen elkaar te schieten ondertussen komen er nog agenten en gangsters dan bel ik eens dwayne voor bodyguards die doen ook mee daarna cheat ik een fib buffalo ik zit erin roep meer polities op en na een tijd was dat wereldoorlog 3 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is knap, hoe heeft hij die 500 dollar van je gejat? Kan namelijk niet dat je bestolen wordt in IV, of gebruik je één of andere modificatie? ;)

Ik gebruik hiervoor verschillende scripts van hippiecommunist

Zelfde als ik auto heb gejat en politie zit achter me aan dan registreren ze me kenteken

Wordt je later alsnog gespot ben je weer terug bij af :D

Voor de rest heb ik ook een script dat als je verkeersregels overtreedt dan ben je ook wanted (gebruik ik soms)

Er zijn nu tenminste ook andere criminelen, Auto`s jatten/Geld jatten, spontaan gun fight om de meest uiteenlopende redenen.

Houdt het allemaal wat levendiger in liberty city.

lijstje van mods die ik gebruik

Better City Textures

Corona`s lights

Exaggeratedbloodv116

More liberty V3

Visual 1.7.1

Battlefield[Real]Weaponsounds

TrafficLoadv3

Wanted_Vehicle_1.1

HomeInvasionMod_0.88

ICEenchancer 1.25

ICEenchancer 1.30 (visual settings.dat)

Realisticdriving

Simple Native trainer

Pocycle (edited)

Hippiecommunist mod pack/scripts

Lijstje is niet helemaal compleet.

Maar je ziet dat het er redelijk wat zijn.

Mocht je vragen hebben hoor ik het wel.

Greetz

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klinkt leuk hierboven. :tu:

in TBOGT.

Er stond een motor bij het stoplicht,met een dikke man erop met een jasje van Angels Of Death.

ik gooi hem van ze motor.

En je zag dat Luiz er moeite mee had om hem eraf te halen :schater:

Komt die achter je aan rennen,dat was zo hilarisch.

Je had hem echt moeten zien rennen,heel langzaam.

En als die bijna bij mij was,reed ik een klein stukje verder.

En zo ging dat dus de hele tijd door.

Toen keerde ik om,rende die nog steeds.

Ik reed hem zo over.

Heeft die dikke man moeite om op te staan. :schater:

En toen die bijna stond reed ik tegen ze kont aan.(ik begon een wheelie)

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Vindt het inderdaad geweldig als ze achter je aan rennen (met bij behorende opmmerking)

Weet je toevallig de naam van de skin/model?

Waarschijnlijk biker.....

Gezien die op bassie schijnt te lijken hoef ik alleen nog een adriaan te vinden :D

Iengeval maar weer is verder met me volgende machinima.

Van Kickass naar......... Knight Rider!

ps: Mocht je een leuk/grappig idee hebben omtremt Knight Rider / Michael & KITT laat het me weten en wie weet komt het in de Machinima!

Tips & suggesties zijn altijd welkom :D

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Vindt het inderdaad geweldig als ze achter je aan rennen (met bij behorende opmmerking)

Weet je toevallig de naam van de skin/model?

Waarschijnlijk biker.....

Gezien die op bassie schijnt te lijken hoef ik alleen nog een adriaan te vinden :D

Iengeval maar weer is verder met me volgende machinima.

Van Kickass naar......... Knight Rider!

ps: Mocht je een leuk/grappig idee hebben omtremt Knight Rider / Michael & KITT laat het me weten en wie weet komt het in de Machinima!

Tips & suggesties zijn altijd welkom :D

Beter bekend als de ''Fat Biker'' kijk ook hier eens bij de Trivia sectie: OAD = Fat Biker.

Link to comment
Delen op andere websites

Die heb je ook veel bij de Burger Shot vlak bij het vliegveld. Een keertje stond er een op. Begon te schieten op mij. Ik schoot terug en hij donderde achterover keihard op zijn plaat. En toen kwam de hele club eraan met hun pistolen en andere speelgoed.

Link to comment
Delen op andere websites

ik knalde tegen een auto aan, dus deed die gast z'n deur open om te kijken, racete ik tegen zijn deur aan, waar hij door komt klem te ziiten en dood valt whahahaa

oja, en dit is 2 minuten geleden gebeurt, ik knalde voor de grap tegen zo'n schommel aan, om iemand aan te rijden, VLIEG IK METERS VER WEG?!!! whatthefack, weet iemand hoe dit kan??

Link to comment
Delen op andere websites

hartstikke bedankt, maar helaas haalt dat de deuken niet uit me auto :(:D

INFERNUS VOOR IEDEREEN!!! bij de plek waar dat schommeltje is, zit een hek, daar staat een auto: een donkergroene infernus!!!!

vond het grappig, omdat ik er al drie heb

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. twee posts na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...