Jump to content

Grappige Momenten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat Gta iv aan het spelen en had op de achtergrond het liedje van britt: What the fock. Ik knalde tegen een auto aan en een voorbijganger zij toen tegelijk met het liedje. What the fock! zo hilarish.

Geplaatst:

Ik steel net een auto ik rij al weg en ineens sta ik er weer buiten en diegene die ik eruit gooide reed verder :cab:

Lol is me zovaak overkomen XD,

Ik speelde dernet met LCDPFR mod ( Kan je politie naspelen ) En de bestuurder van een taxi stapt uit en gooit me uit mn politie auto.

Dus ik hem lekker arresteren :)

Geplaatst:

What, ik doe net Hostile Negotiation en op het laatst wanneer ik Roman moet 'bevrijden' zegmaar staat er opeens zo'n kerel met een RPG.. Dus hij schiet net voor die cut-scene waar de man Roman vast heeft, is die cut-scene afgelopen laat die kerel Roman los en is Roman dood.. En net voordat de missie begon hoorde ik al schieten van een RPG in het pakhuis wat ik nog nooit eerder had gehoord :ch:

Geplaatst:

Als je naar het pakhuis gaat dmv een helikopter hebben de 2 gangsters op het dak een RPG. Misschien daarom?

OT: Ik was mensjes aan het scheppen met mijn Caddy toen ik niet oplette en zo effe het water inreed... :7

Geplaatst:

Als je naar het pakhuis gaat dmv een helikopter hebben de 2 gangsters op het dak een RPG. Misschien daarom?

OT: Ik was mensjes aan het scheppen met mijn Caddy toen ik niet oplette en zo effe het water inreed... :7

Daar ligt het aan! De eerste keer dat ik hem deed had ik een Annihilator gestolen. Gelukkig, ik dacht al dat het een fout was in het spel :engel: .

Geplaatst:

Laatst deed ik zo'n stunt jump en toen hoorde ik zo'n politie agent zeggen toen ik in de lucht was: "We let one of them out of prison and they all start doing stunt jumps". Lachte me echt helemaal kapot. XD

• 2 weken later...
Geplaatst:

1.Ik had laatst een gevecht met de politie.

Ik was bijna dood maar kon nog een politie vermoorden.

Hij viel neer maar er kwam nog een kogel uit zijn pistool.

Recht door Niko :schater: Toen was ik dus dood. :duh:

2. Ik reed in een auto. Ik reed hard en kwam hard tot stilstand tegen een auto.

Niko vloog door de ruit naar de stoep daar stonden 3 politie agenten niko viel tegen ze aan :puh:

Niko staat op en krijgt 1 ster. :duh:

Geplaatst:

Ik reed tegen een auto aan,komt die me achterna in ze auto.

Komen we allebei op de kop terecht.

we klimmen uit onze auto.

Zegt dat poppetje: My father hates my,screw again

Daarna loopt die weg,en dan ontploffen de auto's

Geplaatst:

ik had 4 sterren achter me aan, en ik reed perongeluk het water in, die politie kwam me achter na, eentje was zwemmend naar de kant gegaan en ineens kwam een andere politie auto recht tegen hem aan, en hard ook, hij vloog een meter of 20 de lucht in. XD

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe een missie dat je een auto moet stelen.

Zie ik die auto rijden,knalt die tegen een auto aan en rijd zo de zee in. :7

Staat er: Missie Gefaald

Terwijl ik niets deed.

Bewerkt: door myron.b
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Momenteel een beetje aan het modden geslagen met de pedestrians

Heeft al een aantal leuke momentjes op geleverd :)

Had ik net een mooie bike die geparkeerd stond gejat

Sta ik vervolgens even stil bij het stoplicht , komt er een gast die de motor jat.

Vervolgens nog een poging gedaan hem er af te schieten, wat helaas niet lukte.

Wat me wel lukte was om 2 bendeleden op de stang te jagen,, waarvan er eentje geen moment aarzelde om zijn shotgun tevoorschijn te toveren.

Terwijl ik dekking zoek achter een taxi besluiten 2 agenten zich ook nog is te mengen in de strijd, in mum van tijd vliegen de kogels me om de oren.

Op dat moment alsof dat alles niet genoeg is wordt ook nog is een voorbijgaande auto geraakt,, waarop de inzittende besluit om ook zijn Gun te trekken.

Vervolgens ben ik volgens mij door die gast om zeep geholpen.

Dit allemaal in nog geen minuut, moet niet gekker worden.

Filmpje staat gepost onder home made screens topic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...