myron.b Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 ik ga naar een wapenshop. loop ik tegen die meneer aan. zegt die: 'This is a gun shop,not a fun shop'. Of gisteren ging ik wat doen met roman. zet ik 'em af. Slaat die mij uit de auto. Niko zegt 'fool'. Roman blijft zitten. Even later stapte die ook uit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Deed daarstraks de missie 'Hating the Haters', nam Bernie achterop op de Faggio, had de politie op me nek... Eindigde in een lange achtervolging, waar ik op een Faggio met Bernie achterop een homo-hater op een Faggio achtervolgde door Northwood terwijl de politie met een hele hoop Police Cruisers alles deed om mij maar dood te rijden... Toch wel de meest epische achtervolging ooit. (Behalve dan de ene keer dat ik met Packie was gaan zuipen en zat op een Faggio van de politie probeerde te ontsnappen... ) Reageren
myron.b Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 lopen 2 mensen over een zebrapad. Ik kom er keihard aanrijden. Ze rennen snel weg,eentje valt. ik rijd 'em dood. Die andere die viel ook maar net iets verder. Zegt die: You killing my friend! dan komt er een sportwagen en die rijd hem ook dood. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 (bewerkt) Ik had zonet iets suppergrappigs! Ik reed met een infernus over de stoep. Dan knal ik tegen een lantaarnpaal aan. De lantaarnpaal viel op een hotdogverkoper en een politieagent! Dan staat die agent op en rent gillend weg! Bewerkt: 19 december 2011 door Sammie3 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Een tijdje geleden was ik GTA aan het spelen met iemand die het al lang niet meer had gespeeld en toen hij achtervolgd werd door politie wou hij vluchten via de metro, maar hij liep verkeerd en kwam terug boven aan de overkant van de straat. Dat zag er zo droog uit. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 2 wachters bij een tolhuis zeiden op preccies hetzelfde moment hetzelfde en dat was echo achtig Reageren
myron.b Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) Ik reed langs die tolhuizen. Krijg ik een wanted level 1. Ik sta stil met me auto. Komt er een politie auto,en die botst keihard tegen mij auto aan. De man die naast de bestuurder zat vloog door de voorruit. hij viel op mijn motorkap. Bewerkt: 25 december 2011 door myron.b Reageren
Fezz Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Ik stond een keer voor een tolhuisje, toen een auto me zo hard van achter ramde dat ik door de slagboom heen reed en een wanted level kreeg. :l Reageren
Jarno91 Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Ik kreeg een wanted level ergens in Middle Park waar altijd een paar agenten staan, en toen ik in een auto stapte was er 1 agent en die ging een ijscowagen jatten om mij daarna te kunnen achtervolgen. Maar omdat daar geen sirenes opzitten maar wel een muziekje, werd ik achtervolgt door een ijscowagen met dat muziekje aan Reageren
myron.b Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) Ik knalde weer tegen een auto aan,niet heel erg hard. Breekt die ruit en vliegt een zwerver uit het raam. Ik wist niet dat zwervers ook in auto's zaten. Ik kwam even later langs een zwerver. Zegt die: 'Aliens stole my sperm.' En rent die snel weg. XD Bewerkt: 30 december 2011 door myron.b Reageren
Basssss Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Toen ik "Revenge" had gekozen en Dimitri ging opzoeken, blies ik 'm op met een Rocket Launcher; met als gevolg dat Niko Dimitri daarna in de cutscene zat te bedreigen met een Rocket Launcher op een halve meter afstand.. Reageren
myron.b Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Ik deed de missie Three Leaf Clover. Word ik eventjes overreden door de tram. Bewerkt: 31 december 2011 door myron.b Reageren
bryanvullers Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Aan de overkant bij (volgens mij) het tweede safehouse (Bohan) staat een één of andere idioot te schreeuwen over allerlei godsdienstig geneuzel hem schiet ik altijt door zijn kop Reageren
bryanvullers Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Ik liep op het metro station, kwam ik een zwerver met een saxofoon tegen gaf ik hem 10 euro gooit ie het de verkeerde kant op En op dat zelfde station was iemand aan bellen met zijn mobiel, liep ik tegen hem aan laat ie zijn mobiel vallen kijkt ie me aan, loopt hij weg hoe kan je geld geven? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Dat kan alleen met de tab-knop als je linksboven die melding krijgt met de vraag of je hem geld wil geven. Als je er dicht genoeg bij staat krijg je die melding. En soms kun je zo ook een zwerver wat geld geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.