Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Door op LB te drukken. ligt eraan welke console je hebt. Als het goed is staat er ook op welke knop je moet drukken. Edit: te laat Bewerkt: 2 januari 2012 door Tommy-Vercetti Reageren
bryanvullers Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Dat kan alleen met de tab-knop als je linksboven die melding krijgt met de vraag of je hem geld wil geven. Als je er dicht genoeg bij staat krijg je die melding. En soms kun je zo ook een zwerver wat geld geven tinx >>> Door Jacky-2007: bryanvullers bedoelt "dank je wel". bryanvullers, welkom op het forum! Zie je PB inbox, heb wat tips voor je klaargelegd. <<< Reageren
-Stan- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Of het moment grappig is wil ik niet meteen zeggen maar ik vond het in ieder geval niet nodig om hier een nieuw topic over te beginnen. Ik had laatst iets gezien, wat ik in de 3 jaar dat ik GTA IV speel, nog nooit eerder heb gezien. De situatie ging als volgd: Ik zag dat er een politieauto met sirenes achter een andere auto stilstond. Ik reed naar de situatie toe en zag dat de agent in de kofferbak van de NPC-auto zat de wroetten. Hierna liep de agent naar de bestuurder van de auto toe en riep toen het volgende: 'You know why I stopped you! You drove like an idiot!' Nou ben ik het letterlijke citaat vergeten maar het zat wel op gelijkerhoogte met dit. Vervolgens liep de agent weer naar zijn auto en beide wagen reden weg. (allebei een andere kant op) Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Bewerkt: 4 januari 2012 door -Stan- Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Dergelijke staandehoudingen heb ik geregeld gezien ja. Reageren
WebGhost Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Nog nooit tegengekomen ;p Reageren
Jarno91 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 op deze locatie staat bijna altijd een politiewagen die dat doet. De ene keer zit die agent in zijn eigen auto en de andere keer staat er een auto voor waarbij je hem naar de kofferbak of bestuurder ziet lopen. Nu is er nog ergens zo'n locatie op Alonquin bij een kerk maar op de plattegrond weet ik niet waar dat is. Als je door de Boothtunnel rijdt zie je bij dat bewakingshuisje ook altijd een agent die soms auto's controleert Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Dat is volgens mij hiero. Reageren
-Stan- Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 @hierboven Het was voor het museum bij Middle Park Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Maar hij heeft het wel juist hoor, aan de Colombus Cathedral staan er op Colombus Avenue wel vaker politiewagens die burgers controleren, vind het wel een mooi feature. Heb me gisteren rotgeamuseerd in een ziekenhuis, je kan zeggen wat je wilt, maar het blijven de beste hide-outs. Je hebt health wat je wilt, soda-automaten en allemaal en je hebt gegijzelden (niet echt natuurlijk, maar ja). Die schuifdeuren zijn ook je beste vrienden, als je er enkele keren op schiet gaan ze even open dus dan kun je er snel even een granaat doorsmijten. Dus je wacht tot enkele agenten daar op staan te schieten, granaat in de aanslag... Fire in the hole... Vind ik echt wel geweldig, maar ja Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Haha, wat ook leuk is in het ziekenhuis is om als er een paar agenten aan komen er met een RPG op te schieten. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Wat ook leuk is om wat molotov cocktails in de wachtkamer te gooien en bij de patienten die op bed liggen Tegen de tijd dat iedereen verbrand is komen er agenten en die verras je dan ook met wat molotov cocktails, ze hebben nog niet eens te tijd om op je te schieten want ze lopen allemaal door het vuur Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Haha, wat ook leuk is in het ziekenhuis is om als er een paar agenten aan komen er met een RPG op te schieten. Heb ik ook gedaan... ze komen net de deur door: 'Put your hands up in the air!' (nee geen techno-liedje, maar iets in die richting zeggen ze) schiet ik me RPG: Headshot! Heb ook gemerkt dat die kleine raampjes naast de schuifdeuren kapot kunnen, kun je dus ook gewoon granaten en rpg's doorschieten, best handig ;P Maar verder dan dat moet ik misschien wel eens iets nieuw zoeken in LC... Reageren
!NickName! Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Haha, Ik reed net met een wheelie vol in op een politieauto, en ik maakte weet ik veel hoeveel loopings en lande op mijn banden. Dus ik dacht, yes, ik leef nog. Komt er ineens een politieauto aan (Die ik aanreed, blijkbaar) met sirenes er reed me keihard aan. Ik had geen helm op en ging dood. Vond dit zo hilarisch. Reageren
myron.b Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Iemand laat een telefoon vallen. Ik pak die telefoon op,en gooi hem tegen een vent met een zwarte hoed en zwart-witte kleding(volgens mij een joodse man) Dus hij valt bijna en zijn hoed valt van ze kop. Dan loop ik rustig weer naar me auto(had daarvoor een hotdog gekocht) Gaat de politie op me schieten.(omdat ik die telefoon tegen die man aangooide xD) Ik stap snel in me auto en rij weg. En die gast loopt achter me auto aan schiet me hele auto kapot. >>> Door Hanneswasco: Ik denk dat je je vergist van topic, verplaatst naar Grappige Momenten.<<< Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Ik was met een sanchez aan het kloten en toen reed ik over een helling heen en viel ik op mijn hoofd. Mijn motor stuiterde zegmaar door en knalde tegen een politie auto aan, gaat die politie man op die motor schieten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.