Lord-Vortex Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 (bewerkt) Voor het laatst reed ik zo over straat, kom ik opeens een Zwerver in een Super GT tegen. Ik denk echt zo van WTF!? Ook had ik voor het laatst dat ik weer zo netjes ging rijden, zoals in het echt sta ik zo achter een Politie auto komt er iemand achter me tegen me aan botsen kom ik tegen die Politie Auto aan krijg ik een 1 Ster Wanted Level... Bewerkt: 13 januari 2012 door Lord-Vortex Reageren
Jarno91 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 4 agenten die samen in een taxi stappen om mij te kunnen achtervolgen Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 4 agenten die samen in een taxi stappen om mij te kunnen achtervolgen Haha, doet me herinneren aan een keer dat ik zo'n politie agent op een NRG 900 ging stappen. Gaat er nog een achterop zitten. LOL. Reageren
myron.b Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Mijn auto stond in vuur. Dus ik spring uit de auto. Komt er een tegenligger en daar knalt mijn poppetje tegen aan. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Ik had laatst wel een mooi moment. Ik irriteer me vaak dood aan die man die tegenover het Bohan safehouse staat te schreeuwen. Had ik hem een klap verkocht, wou hij terug vechten, komt net op dat moment de politie aan. Houden ze hem aan en wordt hij gearresteerd xD. Geniaal moment was dat Eerste keer dat de politie in mijn voordeel werkt. En een andere keer, ook wel grappig moment, reed ik met een auto tegen een vuurkorf aan, en valt dat ding tegen zo'n zwerver aan, en die stak vervolgens nog een paar anderen aan. Heb ik mijn auto op de korf laten staan en ben ik uitgestapt, en toen ontplofte dat ding. Zag je al die zwervers vliegen Reageren
myron.b Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Niks is leuker dan molotov cocktails te gooien op mensen en de politie. XD Ik gooide een flesje op een poltie man en toen kreeg ik 1 ster wanted level. Daarna duik ik het water in. Ik zie 2 politiemannen de trap afgaan. Dus ik klim over de wand en toen ging ik die flesjes op hun gooien. XD Reageren
Nissan Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Haha. Dat is zeer grappig. Haha. Ik speelde gister GTA IV. Ik liep naar het Community Center in Bohan. De plaats waar Manny zijn missies geeft. De cutscene van "Street Sweeper". Is net gedaan. En opeens komen er twee Factions aanrijden. Beide bestuurders waren dood. Met hun hoofd op het stuur. En de toeter aan. Haha. Toen heb ik hard gelachen. Reageren
Talliman Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Wat ik ook erg grappig vind, is als je samen met Little-Jacob in de auto zit en hij zijn joint zit te roken. Je ziet dan rookwolken uit de auto komen Dan lekker door de stad cruisen met tuff-gong radio op de achtergrond Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Een bug zonder modificaties te gebruiken: Reageren
Jarno91 Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 Ik jat een politieauto en die agent blijft gewoon zitten zonder een wanted level te krijgen Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Ik zat een beetje te crossen op een NRG, knal ik tegen zo'n ambulance een, vlieg van de motor precies een salto eroverheen en kom precies op m'n benen terecht... Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Mijn Niko Bellic heeft geen ballen meer. Hij is een paar uur geleden met z'n klokkenspel recht tegen een lantaarnpaal aan gevlogen door een leuk potje te gaan stunten op een motor Reageren
PrioX Geplaatst: 27 maart 2012 Rapport Geplaatst: 27 maart 2012 Ik heb vandaag ontdekt dat er echte drugsdeals plaatsvinden op de straten van Liberty City (TBOGT). Ik liep door East Holland toen ik ineens een lid van de Northwood Dominican Drug Dealers zag staan in een klein donker hoekje van de straat. Hij riep allemaal uitspraken over straat dat zijn drug je op zou peppen en dat hij de beste ''stuff'' had. Ik stond nog geen minuut te kijken of er komt een lid van de North Holland Hustlers aanlopen. Ze geven elkaar iets in de hand het lopen weer weg. Een leuk detail van realisme. Ik had het nooit eerder gezien en ik vond het gewoon leuk om het met jullie te delen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 maart 2012 Rapport Geplaatst: 27 maart 2012 Dat zijn juist een paar van de mooiere dingen in Grand Theft Auto 4. Kan je nagaan hoe V eruit zal zien Ontopic: Wat ik ook altijd wel grappig vind is dat je her en der 2/3 auto's ziet met met deuken die heel precies in elkaar passen Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 28 maart 2012 Rapport Geplaatst: 28 maart 2012 Ik start mijn loadgame.. loop naar buiten...en zie een agent die iemand arresteert, maar die boef is bevroren (dus freeze hoeft die agent niet meer te zeggen lol) dan verdwijnt de boef in het niets.. meneer agent loopt verder... maar toch komt er een politiewagen...stopt...en ja...blijft staan midden op de weg, en u raad het al... de politiewagen rijd niet verder... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.